Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Van dag tot dag

Gestart door mary-kate, 10 februari 2007, 14:48:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

mary-kate

Volgens mij ben ik nog de enige die het logboek bij houd.Sommige dingen schrijf ik niet eens op anders komt het zo zeuren over  8*)
Vandaag heeft weer een penner afgezegt om te blijven pennen  :-\
De een na de ander haakt af.Leuk is anders.Ik neem ook geen nieuwe penners meer bij heb het helemaal gehad.Ik heb nog 3 penners en dat is meer dan genoeg.Ik voel me ook best bedrogen wat stelde zo'n vriendschap nog voor? Grrrr ik ga maar gauw de kamer leeg halen dan heb ik wat te doen wand volgende week moet het toch leeg zijn als ik ga verven.
Voel me toch wel een beetje verdrietig  :'( en leeg
Life can be so beautyfull
so follow your heart

StarLight

Wat grappig om te lezen dat jij ook penners hebt. Dat doe ik ook.
Maar bij mij haken ze ook na 1 of 2 maanden af. Word zo'n gewoonte..
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

mary-kate

Citaat van: StarLight op 15 september 2009, 16:47:33
Wat grappig om te lezen dat jij ook penners hebt. Dat doe ik ook.
Maar bij mij haken ze ook na 1 of 2 maanden af. Word zo'n gewoonte..

Had ik in het begin ook 2-3 maanden en je hoorde er niks meer van.Nu heb ik 4 penners (meer dan genoeg) die het al een paar jaar vol houden.De laatste die vertrok was na 6 jaar dus ik mag niet klagen,maar als er word geschreven ik schrijf heeeeeel graag met je en je bent wel een van de eerste die eruit word geknikkerd vraag ik me af hoe diep zat die vriendschap.Ik heb vanmorgen ook alle brieven kapot gescheurt en weggegooit en dat lucht op.
Verder is het best leuk om penners te hebben ik heb het altijd met veel plezier gedaan.Altijd een brief op je deurmat.De laatste nieuwtjes weer lezen ja kei leuk.Maar alles wat nu afhaakt komt er geen nieuwe meer voor in de plaats
Life can be so beautyfull
so follow your heart

StarLight

Ja inderdaad. Ik heb er nog 2. Eentje uit Ierland en eentje uit het noorden van het land!
Erg gezellig. Maar meer hoef ik er even niet bij.
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Nevyn

Het lijkt mij ook superleuk om een penvriend of vriendin te hebben. Ik begin er alleen niet aan, omdat ik bang ben dat ik er op een gegeven moment geen tijd meer voor heb en dat het dan verwatert. Dat zou ik zonde vinden. Misschien dat ik er ooit nog aan begin, maar dan als ik klaar ben met school ofzo. Want dat slurpt zoveel tijd een energie op..

Iwan

Ik had vroeger penvriendinnen, Brazilië, België, Wales, maar na een tijdje had ik/zij het te druk en dan verwaterd
het al snel. Ik heb nog wel alle brieven bewaard.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

StarLight

Citaat van: Dee-E op 15 september 2009, 22:08:38
Het lijkt mij ook superleuk om een penvriend of vriendin te hebben. Ik begin er alleen niet aan, omdat ik bang ben dat ik er op een gegeven moment geen tijd meer voor heb en dat het dan verwatert. Dat zou ik zonde vinden. Misschien dat ik er ooit nog aan begin, maar dan als ik klaar ben met school ofzo. Want dat slurpt zoveel tijd een energie op..
Het kost ook inderdaad erg veel tijd. Dat merk ik ook wel dat er veel mensen zeggen. Ik stop ivm drukte werk/school.
Maar als je echt penvriendinnen of penvrienden bent maakt het niet uit hoelang je er over doet om te reageren. Bij het meisje dat ik in Ierland heb kan er soms ook 3 maanden overheen gaan voor ik iets hoor. Maar dat maakt het weer bijzonder!
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Kim

Toen ik 14 was had ik er 19 in totaal! :P

Postzegels werder hergebruikt en ik had ze over de hele wereld.
Nu heb ik er geen behoefte meer aan, toendertijd was het echter
heerlijk om met "onbekenden" over je leventje en die ene leuke jongen
te vertellen. ;) Mijn meeste penpals kwamen uit Amerika....had natuurlijk
z'n voordeel want because of that I was a very good student during the
English lessons! :P

mary-kate

ja je moet er wel wat tijd insteken daarom had ik er niet zoveel anders ben je alleen maar aan het schrijven.Jammer als het verwaterd
Het hergebruik van de postzegels ken ik ook maar ik heb het niet vaak gedaan
Life can be so beautyfull
so follow your heart

StarLight

ik herbruikte ze ook altijd. Door even wat plakband er over heen te plakken :) Haal je de stempel zo weg.
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Kim

Nee joh, met pritt er overheen te smeren! ;)
Kun je de stempel zo uitvegen.   :tU:


Nevyn

Ik schreef vroeger wel elke dag met mijn beste vriendinnetje. Dat was op zich wel grappig. Ik zag haar elke dag, maar we hadden ook elke dag een brief voor elkaar. Soms vraag ik me nog af waar we de gespreksstof vandaan haalden.

Later heb ik een tijdje geschreven met een jongen die nu een vriend van me is. Schrijven doen we nu niet meer, nog wel afspreken en op msn praten.
En ik heb heel lang geschreven/gemaild met Vincent toen hij nog in Nieuw-Zeeland zat. Elk mailtje van hem voelde toch steeds weer als een cadeautje..

mary-kate

Tegenwoordig is het meer e-mail of msn maar een brief op de deurmat vind ik veel leuker
Inderdaad toen had je veel meer gespreksstof dan nu en ook daar ging het meestal nergens over ,bij ons althans haha.
Toch leuk zo'n brief wisseling en je ontmoet verschillende mensen met verschillende ideeen

Ken je ook deco's en fb (fanbooks) daar schrijft iedereen zijn naam en adres in en dat gaat dan de hele wereld om en als je geluk hebt krijg je het weer terug dat is ook leuk.Bij deco's kleur,plak je er van alles bij
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kim

FB's jaaaaa!!!!! :D

Plakte er altijd mijn adresstickertje in en daarbij I LOVE BACKSTREETBOYS! (haha!)
Ik schreef ook met een vriendin. We hebben 2 jaar lang ELKE dag (ook in vakanties)
geschreven en in totaal waren dat 10 schriften, maar dan hele dikke schriften met zo'n
harde kaft. Foto's, recepten...VANALLES schreven we er in. Ik heb er nu 5 hier en zij
heeft er ook 5. Wel leuk om terug te lezen, dan denk je echt.....wie zijn dat allemaal!!!!
Namen die ik totaal vergeten ben, hihi.

mary-kate

Bijna klaar met de kamer eindelijk ,morgen zal het wel af komen en dan alles weer inruimen dan kan ik weer normaal iedere dag aan de pc zitten  ;D *G
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kim

Krijgen we dan ook foto's te zien?  :D

mary-kate

Citaat van: Kim op 24 september 2009, 16:22:05
Krijgen we dan ook foto's te zien?  :D

Als ik ze erop krijg wel dan zal ik ze erop zetten
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen weeste stadten.Eerst bij C&A 2 truitjes gekocht uit de aanbieding.En daarna door naar Miss Etam en ook daar 2 truitjes uit de aanbieding gehaald.Super geluk hebben  ;D Ook lag er nog de laatste armband van Pink ribbon dus ook even binnen gehaald.Die juffrouw zei je hebt de laatste.Ik zeg oja? hebben jullie er geen meer dan? Nee zegt ze en we krijgen er ook geen meer.Het is nu al op terwijl het nog niet eens oktober is.Blijkbaar ha ze het niet verwacht of ze mochten nog niet verkocht worden geen idee.Ik ben het later ook vergeten te vragen eigenlijk  :-\
Daarna nog een boek gekocht van het huis Anubis. Ik ben daar nu helemaal verslaafd aan  *G  .In het weekeind de marathon van de serie zitten kijken en nu de boeken aan het lezen.Ik vind het super spannend en je gaat er ook helemaal erin mee dat vind ik zo leuk.Zo'n vrienden en zo'n cluppie zou ik ook wel willen hebben  :D
Vanmiddag nog even de tuin gedaan die ziet er nu ook weer goed uit dan kan ik zometeen weer verder gaan lezen wand als je eenmaal begint kan je niet meer stoppen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Pff heb net 1,5 week in bed gelegen met een fikse griep. Nou daar word je ook niet vrolijk van. Maandag weer werken ik hoop dat het dan goed gaat en anders gaan we gewoon weer naar huis  :-\
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag heb ik een verjaardag en dan plakken ze meteen een avondje voetbal kijken eraan vast. Dat komt nu wel goed uit. Vanmiddag eerst even langs Piet om een oranje t-shirt te scoren en dan naar de party. Ik geef zelf niks om voetbal maar op zo'n manier is het wel leuk.
Gisteravond naar de avond 4-daagse gaan kijken. M'n collega deed mee met haar zoontje de 3 km dus die even vast gelegt op foto. Hat was wel leuk. Ik was ook weer optijd thuis wand 3 km is niet zo lang. Tenminste voor ons voor die kleine best wel wand die word volgende maand 4 en loopt niet zoveel.
Life can be so beautyfull
so follow your heart