Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Van dag tot dag

Gestart door mary-kate, 10 februari 2007, 14:48:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

mary-kate

Gisteren verjaardag gehad en voetbal gekeken. Ik vond er niks aan het was er helemaal niet gezellig. Eerst bij iemand een oranje shirt gehaald daar begon het al,zeuren,klagen etc....
Toen door naar de verjaardag maar daar was het ook niet leuk. Nederland verloren. En met de pauze van Duitsland - Portugal ging ik weer naar huis. Eindelijk rust.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Gisteravond eerst naar de aqua zumba geweest. Het duurde tot 20.15 maar om 20.00 ging de eerste het bad uit. 20.09 de volgende en om 20.10 volgden er nog 2. Dan denk ik ook dan kan je die 5 minuten toch ook wel vol maken.En als het de bedoeling was om voetbal te zien was dan thuis gebleven. De groep na ons waren  maar met 6 mensen. Echt erg voor dat vrouwtje dat les gaf. Vandaaruit door naar Piet en An om het voetballen te kijken. Voor mij hoefde het niet zo maar ja ze wilde graag dat ik kwam. Nou vooruit dan maar. Buurvrouw Carla zat er al. Of ik zondag ga kijken bij hun dat weet ik nog niet wand de dag erop heb ik vroege dienst en zo spannend is het ook weer niet vind ik. Ik kijk nog wel.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Believe

Denk dat we zondag meer in de zenuwen moeten zitten want dan is het echt.
Pluk de dag denk niet aan morgen dat zijn andere zorgen.

mary-kate

Ja dat klopt zondag is het erop of eronder
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Believe

Ja dat is wel erg maar ja ben wel vrij maandag gelukkig :sct: *G
Pluk de dag denk niet aan morgen dat zijn andere zorgen.

mary-kate

Oh heerlijk dan heb je een  lekker lang weekeind
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag mocht ik op het werk om 14.20 gaan. Heeeerlijk mijn weekeind kon beginnen. Snel effe douche en de knutsel spullen bij elkaar zoeken wand ik zou s'avonds bij een vriendin gaan. Eerst aten we pizza en toen zijn we gaan knutselen. Ik kaarten borduren en zij patchwork. Om 22.15 ben ik weer naar huis gegaan. Het was wel gezellig deze keer.

Gisteravond met m'n nicht,haar zoon en zijn vriendin bij de chinees gegeten. Dat was ook gezellig. Daarna zijn m'n nicht en ik nog even een cafeetje ingegaan. We waren net binnen en het begon me toch te regenen. Dat was echt geluk hebben. We blijven maar even 1 glaasje en we gaan. Jaja om 23.00 gingen we pas. Ja je kent het wel als het gezellig is let je niet op de tijd. We hadden ook even genoeg te vertellen.
Morgen boodschappen en verder rustig aan doen. het is weekeind he
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Schreef ik laatst 3 mensen aan om mee te pennen kreeg ik van 1 een hele leuke brief terug. Van inmiddels de andere 2 heb ik ook wat terug gehad maar het voelt niet goed. Ze willen eerst even kijken of er een klik is. En,ik heb eigenlijk al genoeg penners maar ik wil het wel proberen of de klik er wel is. En,je handschrift staat me wel aan maar toch wil ik het even aanzien of de klik er is. Nou ik weet niet hoevaak ik het woord KLIK ben tegen gekomen. Nou graag of niet hoor. Ik heb nu al geen zin meer om ermee te schrijven als het zo moet. Ik wilde aan de brief beginnen maar ik kom er niet verder mee. Stom maar het voelt niet goed en dan komt er niks op papier. Ik weet niet wat ik ermee moet. Toch proberen omdat ergens toch staat van wie weet KLIKT het. Of meteen op mijn gevoel afgaan en ermee kappen. Ik weet het even niet meer. Je wilt alleen maar gezelligheid en dan krijg je dit weer.Het is ook altijd wat.

Gister de coniferen gesnoeid. Met 1,5 uur was ik klaar. Blij toe wand het is rot werk en zwaar. Wel vond ik het mooier geworden dan de vorige keer. Toen alles naar de stort gebracht en ik was alles werr kwijt. Later die middag nog 2 nieuwe visjes gekocht. Ik wilde er eerst mee wachten nadat 2 weken terug mijn goudvis is overleden na een leeftijd van 9 jaar en 2 maanden maar ja dit brengt weer wat beweging in huis. De een is een oranje met een zwart randje aan de vinnen en staart die heb ik Charly genoemd. de ander is een witte met een oranje koppie die heb ik Nino genoemd. De namen schoten me ineens te binnen en dan word het dat. Vandaag lekker niksen. Zometeen nog even naar de brievenbus en verder wat luieren wand morgen weer werken en dan begint de ellende weer dus nu even rustig aan doen en van de rust genieten
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Gisteren toch een brief geschreven naar die persoon die het alleen maar over de klik heeft. Eerst iets over mezelf verteld en daarna netjes geschreven dat het aan haar de keuze is of ze verder wil gaan. Omdat ze al genoeg penners heeft zoals ze schrijft leg ik de beslissing bij haar neer. Zo heb ik het toch netjes opgelost vind ik. Ja ze schrijft dat ze eigenlijk al genoeg penners heeft en eerst eens zien of er een klik is daar haal ik bijna uit van ja doe maar maar liever niet. Enzo heb ik het netjes opgelost denk ik zo. Nu afwachten wat de reactie erop is. Hier heb ik een goed gevoel bij voor mezelf en ik het het netjes gezegt. Toch wel trots op mezelf als zeg ik het zelf
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Met hoeveel mensen schrijf je en hoe kom je aan die mensen?
Ik schreef vroeger ook met een aantal mensen in het buitenland; België, Brazilië, Wales, Bosnië.
Van het meisje uit Bosnië heb ik niets meer gehoord, nadat daar de oorlog uitbrak.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op  7 juli 2012, 15:04:55
Met hoeveel mensen schrijf je en hoe kom je aan die mensen?
Ik schreef vroeger ook met een aantal mensen in het buitenland; België, Brazilië, Wales, Bosnië.
Van het meisje uit Bosnië heb ik niets meer gehoord, nadat daar de oorlog uitbrak.

Ik schrijf nu met 6 mensen. Er gaat onder de schrijvers een fb rond. (fanbook) Dat is een blaadje of 2-3 blaadjes aan elkaar vast. Je schrijft er je naam,adres,postcode,plaats erop en stuurd het door. Sommige kunnen er ook bij zetten nieuwe penners gezocht en dan reageer je naar die persoon toe en dan als je een reactie terug krijgt heb je er een penner bij. Zo makkelijk gaat dat.
Ik wou mijn vriendenkring wat verbreden na veel tegen slagen met (ook) penners maar ja als sommige al meteen zo negatief reageren dan heb ik er al geen zin meer in.En alweer spijt van dat ik het gedaan heb. Maar 6 mensen is ook wel genoeg je moet ook nog tijd over houden voor andere dingen zeker als je ook nog fulltime erbij werkt dan moet het een hobby blijven
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Zometeen nog even een boodschap halen en om 13.00 uur bij de kapper zijn. Vanavond ga ik naar een vriendin op bezoek. Ze wil gaan knutselen. Ik kaarten borduren en zij patshwork. Dat doet ze ook alleen maar om dat ding klaar te krijgen wand alleen werkt ze niet aan dat kleed  :-\
Stom wand waarom begin je er dan aan wand dat geeft best veel werk als je een bed sprei wil maken.
Morgen even naar mijn oom's verjaardag. Mijn nichtje heeft er weer een papegaai bij. Nummer 5.
Die zullen we wel te zien krijgen denk ik. En dan is het weekeind alweerom
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag proberen een beetje te ontspannen als dat nog gaat lukken.Gisteren weer een aanvaring gehad met een leiding gevende van het werk. Het ging weer nergens over. Zien ze dan werkelijk niks?????
Ik word hier zo moe van. Ik zoek nog steeds naar ander werk maar er is niks  :'(
Ik hou het niet langer meer uit daar.

Zometeen even naar de winkel en dan hier thuis wat poesten en opruimen. Net met dat regen weer kan je ook niks. Het is wel goed voor de plantjes.
Vannacht 1 bliksem flits 1 flinke donderslag en verder alleen geregent. Dus het viel mee te opzichte wat ze voorspeld hadden.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Weer zeer slecht geslapen. En stond om half 7 alweer te strijken. Daarna gewassen en aangekleed en een rustig dagje gehad. Kan mijn rust nog niet vinden  :'(
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Eindelijk vakantie  :app:
Ik kon net wachten maar dan is het eindelijk zover
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan



Citaat van: mary-kate op  3 augustus 2012, 17:28:20
Eindelijk vakantie  :app:
Ik kon net wachten maar dan is het eindelijk zover

Ga je nog wat doen met je vakantie?? Weg ofzo?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op  6 augustus 2012, 15:32:52


Citaat van: mary-kate op  3 augustus 2012, 17:28:20
Eindelijk vakantie  :app:
Ik kon net wachten maar dan is het eindelijk zover

Ga je nog wat doen met je vakantie?? Weg ofzo?

Ja woensdag naar Terschelling een dagje op en neer met een busreis mee
Misschien nog een keer naar de dierentuin. ligt aan het weer als het droog blijft wand qua temperatuur is niks mis mee. En verder lekker niksen,lezen en tv kijken
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Mijn 2e vakantie dag en eigenlijk nog niet veel gedaan. Gisteren naar de fitness en wat gerommeld
En vanmorgen naar de jaarmarkt 13 km verderop. Ik heb alvast een kadootje gekocht voor zaterdag en knutsel spulletjes.Ik heb ook nog niks  ;D
Doordat ik vanmiddag een afspraak had kun je toch niet veel doen die dag vind ik. Het is toch opletten dat je weer optijd klaar staat.Maar ik hoef niet te werken dat scheeld al een HEEEEEEEEELE hoop
En morgen lekker naar Terschelling ik heb er al helemaal veel zin in
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Woensdag naar Terschelling geweest. Het was leuk maar niet voor herhaling vatbaar. We kregen eerst een 1,5 uurse rondrit over het eiland. En daarna 3 uur eigen tijd. We zijn wat gaan fietsen en daarna wat shoppen. Tja er moeten ook wat souveniers terug komen. Ik vond dat er geen sfeer hong en gezelligheid. dat heb je op Texel wel meteen vind ik. Ook de veerboot gaf geen gezelligheid en als je er 2 uur op moet zitten is dat dan erg lang.
Gisteren eerst naar de Timco geweest.Dat was ook al een tijdje geleden dat ik daar was geweest.Laterna nog even naar een hobby winkeltje geweest. Daar nog wat knipvellen gekocht. Ik heb ook nog niks  ;D
Morgen nog naar een verjaardag met bbq  :-\
En zondag nog naar een kennis en dan eten we chinees en dan is de vakantie alweer voorbij  :'(
Dan begint de ellende weer. Maar nu eerst nog 3 daagjes genieten  :D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Bank gelegen net als de afgelopen week
Was effe ziek  :pale:
Ik had een bacterieele virus opgelopen
Keel ontsteking,ontstoken klieren  :'(
Maar met een antibiotica gaat het wel weer
jammer dat het werk zo loopt te zeike
Life can be so beautyfull
so follow your heart