Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Van dag tot dag

Gestart door mary-kate, 10 februari 2007, 14:48:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

mary-kate

Vandaag kreeg ik te horen dat ik er goed en vrolijk uitzag. Nou ik merk er zelf niks van maar dat zal wel komen dat ik volgende week een date heb. Een collega vind me blijkbaar leuk en gaf vandaag zijn nummer om iets af te spreken om ergens te gaan eten. Tja daar krijg je een goed humeur van  :D
Ik heb ook geen idee wat de bedoeling daarvan is, of hij gewoon een leuke avond wil hebben of dat die op een relatie uit is maar dat merk ik nog wel. Als ik gewoon een leuke avond heb vind ik al heel leuk en genoeg. Ik hoef het bed niet te zien zeg maar.

En wat tuthola vandaag zei toen ze vroeg hoe het met het dochtertje van mijn vriendin ging is niet op papier te zetten. Zo hard en asociaal niet te geloven. Ik denk dat jij  niks om je kind geeft wil nog niet zeggen dat een ander dat ook niet doet. Ik was in shock van de uitspraak die ze deed. ik heb me omgedraaid en ben weggelopen

Zo nu liggen mijn kippebilletjes in de oven als het klaar is even eten wand ik heb honger

Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Citaat van: mary-kate op 22 februari 2013, 18:18:28
Vandaag kreeg ik te horen dat ik er goed en vrolijk uitzag. Nou ik merk er zelf niks van maar dat zal wel komen dat ik volgende week een date heb. Een collega vind me blijkbaar leuk en gaf vandaag zijn nummer om iets af te spreken om ergens te gaan eten. Tja daar krijg je een goed humeur van  :D
Ik heb ook geen idee wat de bedoeling daarvan is, of hij gewoon een leuke avond wil hebben of dat die op een relatie uit is maar dat merk ik nog wel. Als ik gewoon een leuke avond heb vind ik al heel leuk en genoeg. Ik hoef het bed niet te zien zeg maar.

En wat tuthola vandaag zei toen ze vroeg hoe het met het dochtertje van mijn vriendin ging is niet op papier te zetten. Zo hard en asociaal niet te geloven. Ik denk dat jij  niks om je kind geeft wil nog niet zeggen dat een ander dat ook niet doet. Ik was in shock van de uitspraak die ze deed. ik heb me omgedraaid en ben weggelopen

Zo nu liggen mijn kippebilletjes in de oven als het klaar is even eten wand ik heb honger
Oei een date... spannend, hoe oud is hij, hoe ziet hij eruit, wat doet zijn vader?  ;D





Als je collega een rot opmerking maakt kun je die inderdaad beter gewoon negeren.. misschien had ze zelf wel niet eens door wat ze zei.
Heel goed van jou dat je weggelopen bent.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op 22 februari 2013, 18:22:22
Citaat van: mary-kate op 22 februari 2013, 18:18:28
Vandaag kreeg ik te horen dat ik er goed en vrolijk uitzag. Nou ik merk er zelf niks van maar dat zal wel komen dat ik volgende week een date heb. Een collega vind me blijkbaar leuk en gaf vandaag zijn nummer om iets af te spreken om ergens te gaan eten. Tja daar krijg je een goed humeur van  :D
Ik heb ook geen idee wat de bedoeling daarvan is, of hij gewoon een leuke avond wil hebben of dat die op een relatie uit is maar dat merk ik nog wel. Als ik gewoon een leuke avond heb vind ik al heel leuk en genoeg. Ik hoef het bed niet te zien zeg maar.

En wat tuthola vandaag zei toen ze vroeg hoe het met het dochtertje van mijn vriendin ging is niet op papier te zetten. Zo hard en asociaal niet te geloven. Ik denk dat jij  niks om je kind geeft wil nog niet zeggen dat een ander dat ook niet doet. Ik was in shock van de uitspraak die ze deed. ik heb me omgedraaid en ben weggelopen

Zo nu liggen mijn kippebilletjes in de oven als het klaar is even eten wand ik heb honger
Oei een date... spannend, hoe oud is hij, hoe ziet hij eruit, wat doet zijn vader?  ;D





Als je collega een rot opmerking maakt kun je die inderdaad beter gewoon negeren.. misschien had ze zelf wel niet eens door wat ze zei.
Heel goed van jou dat je weggelopen bent.

Hij is net zo oud als ik zoals ik van anderen heb gehoord dus moet nog even navragen
Kort haar,bril, iets groter dan ik
Geen idee wat zijn vader doet ik zal het eens vragen
Houd ook niet van herrie en drukte maar wel van terrasje pikken en mensen kijken :sct:
En uit eten wat we dus gaan doen. Ben benieuwd maar ik ga wel proberen om positief erin te stappen en er een leuke avond van te maken
En pa...is hij goed gekeurd?  ;D

Ja wand wat m'n collega zei kan echt niet door de beugel dus snel welopen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Citaat van: mary-kate op 22 februari 2013, 19:01:59
Citaat van: Iwan op 22 februari 2013, 18:22:22
Citaat van: mary-kate op 22 februari 2013, 18:18:28
Vandaag kreeg ik te horen dat ik er goed en vrolijk uitzag. Nou ik merk er zelf niks van maar dat zal wel komen dat ik volgende week een date heb. Een collega vind me blijkbaar leuk en gaf vandaag zijn nummer om iets af te spreken om ergens te gaan eten. Tja daar krijg je een goed humeur van  :D
Ik heb ook geen idee wat de bedoeling daarvan is, of hij gewoon een leuke avond wil hebben of dat die op een relatie uit is maar dat merk ik nog wel. Als ik gewoon een leuke avond heb vind ik al heel leuk en genoeg. Ik hoef het bed niet te zien zeg maar.

En wat tuthola vandaag zei toen ze vroeg hoe het met het dochtertje van mijn vriendin ging is niet op papier te zetten. Zo hard en asociaal niet te geloven. Ik denk dat jij  niks om je kind geeft wil nog niet zeggen dat een ander dat ook niet doet. Ik was in shock van de uitspraak die ze deed. ik heb me omgedraaid en ben weggelopen

Zo nu liggen mijn kippebilletjes in de oven als het klaar is even eten wand ik heb honger
Oei een date... spannend, hoe oud is hij, hoe ziet hij eruit, wat doet zijn vader?  ;D





Als je collega een rot opmerking maakt kun je die inderdaad beter gewoon negeren.. misschien had ze zelf wel niet eens door wat ze zei.
Heel goed van jou dat je weggelopen bent.

Hij is net zo oud als ik zoals ik van anderen heb gehoord dus moet nog even navragen
Kort haar,bril, iets groter dan ik
Geen idee wat zijn vader doet ik zal het eens vragen
Houd ook niet van herrie en drukte maar wel van terrasje pikken en mensen kijken :sct:
En uit eten wat we dus gaan doen. Ben benieuwd maar ik ga wel proberen om positief erin te stappen en er een leuke avond van te maken
En pa...is hij goed gekeurd?  ;D

Ja wand wat m'n collega zei kan echt niet door de beugel dus snel welopen
Tja ik ken hem natuurlijk niet, misschien is het beter als ik meega als chaperone?  :P
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op 22 februari 2013, 19:36:27
Citaat van: mary-kate op 22 februari 2013, 19:01:59
Citaat van: Iwan op 22 februari 2013, 18:22:22
Citaat van: mary-kate op 22 februari 2013, 18:18:28
Vandaag kreeg ik te horen dat ik er goed en vrolijk uitzag. Nou ik merk er zelf niks van maar dat zal wel komen dat ik volgende week een date heb. Een collega vind me blijkbaar leuk en gaf vandaag zijn nummer om iets af te spreken om ergens te gaan eten. Tja daar krijg je een goed humeur van  :D
Ik heb ook geen idee wat de bedoeling daarvan is, of hij gewoon een leuke avond wil hebben of dat die op een relatie uit is maar dat merk ik nog wel. Als ik gewoon een leuke avond heb vind ik al heel leuk en genoeg. Ik hoef het bed niet te zien zeg maar.

En wat tuthola vandaag zei toen ze vroeg hoe het met het dochtertje van mijn vriendin ging is niet op papier te zetten. Zo hard en asociaal niet te geloven. Ik denk dat jij  niks om je kind geeft wil nog niet zeggen dat een ander dat ook niet doet. Ik was in shock van de uitspraak die ze deed. ik heb me omgedraaid en ben weggelopen

Zo nu liggen mijn kippebilletjes in de oven als het klaar is even eten wand ik heb honger
Oei een date... spannend, hoe oud is hij, hoe ziet hij eruit, wat doet zijn vader?  ;D





Als je collega een rot opmerking maakt kun je die inderdaad beter gewoon negeren.. misschien had ze zelf wel niet eens door wat ze zei.
Heel goed van jou dat je weggelopen bent.

Hij is net zo oud als ik zoals ik van anderen heb gehoord dus moet nog even navragen
Kort haar,bril, iets groter dan ik
Geen idee wat zijn vader doet ik zal het eens vragen
Houd ook niet van herrie en drukte maar wel van terrasje pikken en mensen kijken :sct:
En uit eten wat we dus gaan doen. Ben benieuwd maar ik ga wel proberen om positief erin te stappen en er een leuke avond van te maken
En pa...is hij goed gekeurd?  ;D

Ja wand wat m'n collega zei kan echt niet door de beugel dus snel welopen
Tja ik ken hem natuurlijk niet, misschien is het beter als ik meega als chaperone?  :P
Ja eigenlijk wel he dan kan er nooit iets mis gaan  :D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Maar aan de andere kant is een derde wiel niet echt romantisch...
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Nee dat klopt maar of het romantisch gaat worden weet ik ook niet
Ik vind gewoon een gezellige avond met uit eten al meer dan genoeg
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan



Citaat van: mary-kate op 23 februari 2013, 17:40:14
Nee dat klopt maar of het romantisch gaat worden weet ik ook niet
Ik vind gewoon een gezellige avond met uit eten al meer dan genoeg
Heeft ie een zus of zusje, maken we er een double date van, en als beiden niets zijn
gaan we er met elkaar vandoor.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

 :sct: die is goed .Nee ik weet niet of hij een zus of zusje heeft zal het wel eens vragen  :pds:
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Gisteravond naar een sieraden avond geweest waar zo'n magneet in zit tegen allerlei klachten. Ik geloofde en geloof er nog steeds niet in. Er werd een testje gedaan en het kwam er wel positief uit maar dan nog geloof ik er niks van. Ik heb er wel een armbandje gekocht met de gedachtte baat het niet schaat het niet. Ik ben het wel gaan proberen en wie weet helpt het en anders heb ik er een mooi sieraad aanovergehouden.Ze praten allemaal mooi natuurlijk omdat ze hun spullen aan de man / vrouw willen brengen. Het was bij een collega thuis. Ze heeft nu haar vriendin in huis maar ik denk niet dat ze nog van dat mens afkomt. Die vind het wel goed zo de hele dag internetten en H. maar werken. Helaas zegt H.er niks van wand ze word gewoon gebruikt. W. zegt steeds wat ze moet doen. Ik denk laat dat kind lekker zelf denken ze is 38!
Ook een andere vriendin van H die al vaak ''gebruik'' van haar heeft gemaakt liet zich gisteren niet zien. Ik heb dan zoiets van, ook al vind je er niks aan kom dan voor H. en de gezelligheid ze heeft zoveel voor jou gedaan kan is het dan zoveel gevraagt om een keer iets terug te doen? Ja blijkbaar wel. Ik heb er wel eens van gezegt maar ze luisterd niet dan zoek het maar zelf uit. Wand er word zo'n misbruik van haar goedheid gemaakt ik denk niet dat ze er ooit iets van terug ziet.
Nu maar even zien of de armband zijn werking heeft. Wie weet?
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Gisteren een sms gehad van Johan. Hij wil a.s. zaterdag opbezoek komen,samen boodschappen doen,koken en tv kijken. Leuk,gezellig

Nu ben ik met hoofdpijn opgestaan zometeen even een paramolletje nemen wand ik moet nog gaan werken  :(
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan



Citaat van: mary-kate op  4 maart 2013, 07:54:13
Gisteren een sms gehad van Johan. Hij wil a.s. zaterdag opbezoek komen,samen boodschappen doen,koken en tv kijken. Leuk,gezellig

Nu ben ik met hoofdpijn opgestaan zometeen even een paramolletje nemen wand ik moet nog gaan werken  :(
Maar wel een leuke 'date' gehad dus??? Was er een vonk die oversprong tussen jullie?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op  4 maart 2013, 23:21:08


Citaat van: mary-kate op  4 maart 2013, 07:54:13
Gisteren een sms gehad van Johan. Hij wil a.s. zaterdag opbezoek komen,samen boodschappen doen,koken en tv kijken. Leuk,gezellig

Nu ben ik met hoofdpijn opgestaan zometeen even een paramolletje nemen wand ik moet nog gaan werken  :(
Maar wel een leuke 'date' gehad dus??? Was er een vonk die oversprong tussen jullie?
Ja de date was leuk geweest. Of de vonk overgesprongen is? Denk het wel wand anders zou hij niet voorstellen om a.s. zaterdag opbezoek te komen. Bij mij wel denk ik zo maar ga er meer voor als ik het zeker weet ik wil niet teleurgesteld worden of mezelf blij maken met een dooie mus. Ik wacht af en na zaterdag zal ik het wel weten  ;D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Op het werk hadden 2 mensen een etentje georganiseerd. Opgeven kon tot 20 maart en we zouden tapas gaan eten. Maandag was het inschrijfformulier eraf gehaald wand er hadden zich maar 5 mensen opgegeven. Het werd wel duidelijk omdat M mee ging ging de rest niet. Vandaag hadden E. en ik het erover wand wij gaan zelf eind maart uit eten om X mee te nemen. Wat kregen we als antwoord; nee wand ik heb al zoveel etentjes de komende tijd en ik moet aan mijn budget denken maar ik ga wel met de groep mee. (iemand anders gaat het nu organiseren en nu gaan er wel meer mensen mee en daar wil X wel met mee gaan). Hoezo budget denken? Je wilt gewoon niet met ons mee en bedankt!
Ik zeg tegen E. zie je het nu hoeveel waard we zijn. Ik zeg we gaan gewoon samen dan weten we zeker dat het leuk gaat worden en de rest kan stikken. En als de andere het organiseerd ga ik niet mee alles goed en wel maar met de een wel en de ander niet dat voelt niet goed.


Net was ik bij de aqua zumba en een collega zit er ook bij. De laatste tijd komt ze niet ze kan niet zeg ze. Vandaag had ze haar abonnement omgezet van de woensdag naar de donderdag en komt s'woendags niet meer. Ook weer en bedankt! Kom ik daar om ook haar een plezier te doen en nu laat ze me zitten. WAAR HEB IK DIT TOCH ALLEMAAL AAN VERDIENT???  Geen idee.

Nu ga ik me op Johan richten en hopen dat dat iets word misschien dat ik dan toch gelukkig word een keer.
vrijdag weer naar de psygo ook dat ga ik stop zetten wand ik word meer onderuit gehaald dan geholpen. de vorige week heeft me echt de knoop doen doorhakken. Dan ga ik weer op eigen kracht verder
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Wat een baaldag gehad.Vanmorgen ging het goed maar vanmiddag  {mi}
Wat werd ik toch weer in de gaten gehouden niet normaal meer,maar ja dat krijg je als je je buurvrouw niet helpt en zij daar niet blij mee is. Tja nu moest ze werken en dat vielt niet mee wand sommige denken daar te kunnen uitrusten. Als ik het druk heb helpt ze mij ook niet dus nu was het mijn beurt en dat is goed gelukt  ;D
De dag duurt van erg lang maar ja het is of het een of het ander

Morgen laatste keer naar de psygo wat zal ze opkijken wand het is toch een slechte reclame voor haar als mensen bij haar weg lopen.jammer dan had ze maar aan de afspraken moeten houden en normaal moeten doen. Ik ben er nu 8 maanden en ik ben nog niks opgeschoten.Ze vliegt van de hak op de tak komt met niks concreets zonde van het geld en tijd.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Heerlijk weer weekeind.Net nog even gepoetst dan is dat ook weer gedaan.Morgen naar de kapper en zondag naar m'n nieuwe lover. Eens vragen hoe het nu zit of we nu echt wat hebben of nog niet.Net op facebook weer even alles eraf gemikt was het even helemaal zat.Soms denk ik erover om er helemaal mee te stoppen.Zometeen tv kijken gtst en flikken maastricht en dan is de avond alweer om.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Ik heb voorlopig mijn antwoord. Hij vind me leuk en lief en we zien wel waar het heen gaat schrijft die. We gaan veel leuke dingen samen doen en of het op een relatie eindigt dat zien we dan wel.  :cry:
En ik maar denken dat hij me echt leuk,leuk vind. Dat vind hij ook wel maar nog niet voor het echie  :'(
Nu weet ik wel waar ik aan toe ben dat ook wel weer hij is eerlijk
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Een relatie die je rustig opbouwd is meestal wel sterker/stabieler dan wanneer je er hals over kop aan begint.
Ik hoop voor je dat jullie het erg leuk met elkaar hebben en dat er een serieuze relatie uit voortkomt.  ;)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op 17 maart 2013, 12:49:17
Een relatie die je rustig opbouwd is meestal wel sterker/stabieler dan wanneer je er hals over kop aan begint.
Ik hoop voor je dat jullie het erg leuk met elkaar hebben en dat er een serieuze relatie uit voortkomt.  ;)

Ja is ook wel en gezelligheid is belangrijker zeker nu

Vandaag een mail gehad van een vriendin van me,met de kleine gaat het steeds slechter.Ze geven haar nog maar een paar weken.Het komt toch zo dichtbij.Je raakt er helemaal gestresst van  :cry:
zoooo oneerlijk voor die kleine meid van 8 maanden
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Ik heb me toch een partij opgeruimd vandaag.Er staan flink wat zakken en 2 dozen klaar wat weg kan.Eigenlijk ben ik nog steeds niet klaar wand ik wil nog veel meer weg doen.Echt even helemaal een nieuw begin maken en alle oude herrinneringen weg ermee.Wat slecht is gooi ik weg,wat nog goed is kan pap het komen ophalen voor de rommelmarkt.De boeken gaan naar m'n nicht die leest ook veel.Sommige boeken hou ik natuurlijk zelf wand niet alles gaat weg natuurlijk.het ruimt wel op zowel in huis als in mijn hoofd.En waarom bewaren als je er toch niks meer mee doet.Nu even een pauze wand ik ben de hele morgen al bezig.Om kwart voor 7 stond ik alweer aangekleed en wel beneden  :-\ Nadat ik gegeten had even naar de brievenbus brieven posten en toen was het half 8  :B;
ja zo ben ik, wakker...en licht buiten dan ben ik in de weer.Nu 10.46 uur en al een heel eind klaar.Beneden de kasten,laadjes en boven de kasten al klaar en eigenlijk de andere kleine kamer er staat niet veel maar er kan altijd wel wat weg  ;D En nu ik toch bezig ben zal dat vandaag ook wel aan de beurt komen. He ja dat lucht op  :tU: goed bezig  :app:
Life can be so beautyfull
so follow your heart