Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Van dag tot dag

Gestart door mary-kate, 10 februari 2007, 14:48:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

mary-kate

Vandaag m'n penvriendin gemailt of ik volgende week weer mag komen. Met haar dochtertje gaat het steeds slechter. Ze heeft nog maar een paar weken. Gisteren zijn ze met een flinke dosis morifine begonnen. Pfff dat wil je toch niet lezen dat kind is nog maar 7 maanden. Dus er nog snel even heen. Natuurlijk wil ik weer een kadootje meenemen maar ik weet niet wat. De vorige keer had ik een knuffel gekocht Ienieminie. Aangezien dat zij de hele box en bedje vol heeft liggen wil ik nu iets anders doen maar ik weet niet wat. Ik dacht aan een naamplaatje voor een ketting maar ja daar heeft ze misschien weinig plezier van.
Wie heeft een idee?
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Net terug van Leen Bakker.Ik had een stoeltje besteld er gister kreeg ik bericht dat ik het kon komen ophalen. Pap en ik erheen het was toch koopavond ja echt niet alles was dicht  :-\
Goede vrijdag. Wist ik veel. Ik moest ook gewoon de hele dag werken  :juh:
Dus net er maar heen gereden en meteen opgehaald. Pap heeft er de hele tijd in gezeten dus het zat goed  ;D
Het is gewoon een klein zwart kuip stoeltje voor erbij is het goed genoeg wand zoveel plaats heb ik daar ook niet wand er staat al een 2 zitsbank. Het staat goed zit goed en dat is het belangrijkste
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Tijdelijk afwezig.
Vandaag kreeg ik het bericht dat Kayleigh is overleden. Het dochtertje van een vriendin van me. Ik zou a.s. woensdag opbezoek gaan had al een kadootje gekocht maar zaterdag kreeg ik al een bericht dat het woensdag niet door gaat omdat het heel snel heel slecht ging en vandaag of morgen zou overlijden en inderdaad binnen 2 dagen was ze heen gegaan. De kleine meid is bijna 8 maanden geworden
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Citaat van: mary-kate op  8 april 2013, 19:23:19
Tijdelijk afwezig.
Vandaag kreeg ik het bericht dat Kayleigh is overleden. Het dochtertje van een vriendin van me. Ik zou a.s. woensdag opbezoek gaan
had al een kadootje gekocht maar zaterdag kreeg ik al een bericht dat het woensdag niet door gaat omdat het heel snel heel slecht ging
en vandaag of morgen zou overlijden en inderdaad binnen 2 dagen was ze heen gegaan. De kleine meid is bijna 8 maanden geworden
Heel veel sterkte de komende tijd...   :-*
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op  9 april 2013, 13:15:45
Citaat van: mary-kate op  8 april 2013, 19:23:19
Tijdelijk afwezig.
Vandaag kreeg ik het bericht dat Kayleigh is overleden. Het dochtertje van een vriendin van me. Ik zou a.s. woensdag opbezoek gaan
had al een kadootje gekocht maar zaterdag kreeg ik al een bericht dat het woensdag niet door gaat omdat het heel snel heel slecht ging
en vandaag of morgen zou overlijden en inderdaad binnen 2 dagen was ze heen gegaan. De kleine meid is bijna 8 maanden geworden
Heel veel sterkte de komende tijd...   :-*

Dank je Iwan Vandaag naar de crematie, zie er zo tegenop
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Bijna weekeind. Eindelijk. Vandaag de was gewassen dan heb ik het weekeind lekker vrij. Ik krijg bezoek dus het word weer gezellig.
A.s. woensdag naar de kapper. Van het werk meteen door rijden en dan zie ik er weer goed uit  :afro:
Ik heb nu een andere kapster dat is minder. Als ik de andere zie dan eens vragen welke dag ze werkt door de week en tijden. Ze is er woensdag wel maar ze zat vol
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan



Citaat van: mary-kate op  2 mei 2013, 19:13:15
Bijna weekeind. Eindelijk. Vandaag de was gewassen dan heb ik het weekeind lekker vrij. Ik krijg bezoek dus het word weer gezellig.
A.s. woensdag naar de kapper. Van het werk meteen door rijden en dan zie ik er weer goed uit  :afro:
Ik heb nu een andere kapster dat is minder. Als ik de andere zie dan eens vragen welke dag ze werkt door de week en tijden.
Ze is er woensdag wel maar ze zat vol.
Ga je je nieuwe kapseltje ook showen en/of je oude kapseltje.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op  3 mei 2013, 19:48:49


Citaat van: mary-kate op  2 mei 2013, 19:13:15
Bijna weekeind. Eindelijk. Vandaag de was gewassen dan heb ik het weekeind lekker vrij. Ik krijg bezoek dus het word weer gezellig.
A.s. woensdag naar de kapper. Van het werk meteen door rijden en dan zie ik er weer goed uit  :afro:
Ik heb nu een andere kapster dat is minder. Als ik de andere zie dan eens vragen welke dag ze werkt door de week en tijden.
Ze is er woensdag wel maar ze zat vol.
Ga je je nieuwe kapseltje ook showen en/of je oude kapseltje.  ;D
alleen als het goed gelukt is  *G
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

als ik zit te typ miepen komt er steeds een rood streepje onder het woord als het fout is hoe krijg ik dat eruit
Ik had dat eerst niet nu iedere keer zo irritant
maar geen idee op welk knoppie ik nu weer gedrukt heb  :juh:
Heeft iemand een idee????
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Dat is de spellingscontrole heb ik ook wanneer ik met mijn moeder haar laptop op het forum zit, met mijn eigen laptop niet.
De spellingscontrole op het forum zelf heb ik uitstaan, dus het is een instelling op je eigen laptop/computer/telefoon.
Heb je toevallig Windows 8? Dan kun je bij instellingen --> PC-instellingen wijzigen - Algemeen    de spellingscontrole uitzetten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op  6 mei 2013, 17:52:45
Dat is de spellingscontrole heb ik ook wanneer ik met mijn moeder haar laptop op het forum zit, met mijn eigen laptop niet.
De spellingscontrole op het forum zelf heb ik uitstaan, dus het is een instelling op je eigen laptop/computer/telefoon.
Heb je toevallig Windows 8? Dan kun je bij instellingen --> PC-instellingen wijzigen - Algemeen    de spellingscontrole uitzetten.

Nee ik heb geen Windows 8 ik zal wel weer ergens op gedrukt hebben wand eerst was het niet zo. Och ja zo zie ik wel wanneer ik een foutje maak zo kan ik mijn Nederlands weer wat bijspijkeren  *G
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Zo weer een goed weekeind gehad. Mijn vriend is het hele weekeind geweest en helaas hebben we niet veel gedaan dan tv gekeken met al die regen. A.s. weekeind weer een lang weekeind daar kijk ik al naar uit lekker een dagje minder naar het werk  :app: feesttttttt
Vanmiddag nog wat opgeruimd en een stofzuiger gekocht. Vraag ik aan de kassatuthola zitten daar ook extra zakken bij?  Even kijken...nee er zitten geen extra zakken in de doos erbij. Wou je er die bij hebben dan?  Euh wat denk jezelf?  Ja kan wel handig zijn...was mijn antwoord. Pfff lekker slim ding :-\
Bij de vorige stofzuiger kreeg ik een pak zakken erbij dus ik dacht even vragen of dat nu ook zo is wand op de doos haalde ik het er niet uit dat het zo is. Wand als dat niet zo was net als nu dan koop ik er een pak los erbij. Dat moest nu dan ook. Geen probleem maar stel niet zo'n domme vraag. Wand het was geen zakloze zuiger wand die heb je ook.
Zo nu even tv kijken
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Wat een week geweest. Erger dan dit kon het volgens mij niet. Mijn lieftallige collega heeft me er weer aangenaaid bij de leiding gevende. Dat noemt zich dan ik ben jou vriendin. Ja tuurlijk. Ze bemoeid zich overal mee iedereen word er knettergek van niet alleen ik. En dan heb je een gesprek met de leidinggevende ik benoem wat dingen wat mij dwars zit en meneer ontkend alles hoe vind je die dan? Wat een slappe z*k . Dat noemt zich baas. Dus toen was voor mij het gesprek ten einde wand dit heeft geen zin. Tegen mijn lieftallige collega zeg ik niks meer tenzij het werk gericht is en dat merkt ze erg goed. Ja jammer dan ze heeft het er zelf naar gemaakt. Ik ben nu zelfs alles aan het weggooien wat ze voor me mee heeft gebracht van vakantie wand ik wil niks meer met haar te maken hebben. Dit gaat al jaren zo maar deze actie was echt de druppel. Het klinkt hard maar ik moet grenzen stellen. Ook mijn vriend zegt dat ik haar links moet laten liggen en dat doe ik ook.
Wij hebben het goed samen en daar gaat het om daar heb ik zo trut niet voor nodig. Ik heb haar nooit nodig gehad zij mij wel in haar ogen. En nu heeft ze niemand meer wand iedereen kotst haar op het werk uit wand ik ben niet de enige die ze eraan genaaid heeft dus je kunt je wel voorstellen hoe gezellig het er nu is

Zo meteen even een brief posten en dan nog wat opruimen. over 2 weken krijg ik mijn 2 nieuwe kasten en bankstel dus er moet langzaam aan wat spullen aan de kant en opgeruimd worden
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Lullig dat je collega achter je rug zoiets gedaan heeft en zich dan ook nog zich jouw vriendin noemt....
Zulke mensen heb je alleen maar last van en kun je inderdaad beter links laten liegen, want ze kosten je heel veel energie
en jij word er uiteindelijk alleen maar slechter van.... Soms moet je hard zijn, maar je moet wel voor jezelf opkomen,
want een ander doet het niet. Sterkte ermee!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Dank je
Ja ik laat haar ook links liggen wand ze brengt me alleen maar in de problemen en een ander kijkt mij er straks scheef op aan terwijl zij iets heeft gezegd / gemeld en niet ik
Ze merkt ook wel dat ik niks meer zeg alleen als het werk gericht is.

Vandaag een trainingspak gekocht bij de Scapino. Er was uit verkoop. Het was druk in het dorp ik had er niet bij stil gestaan dat de schoolvakantie was begonnen. Snel mijn boodschappen doen en weg wezen wand ik hou niet van die drukte
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vorige week Hyves en facebook eraf geknikkerd ik was het helemaal zat. Vandaag heb ik onder een andere naam facebook aangemaakt en zo kan ik lekker prive met de mensen die ik leuk vind en gemeend is fijn facebooken. Je hoeft natuurlijk niemand te accepteren maar als ze steeds blijven leuren dan heb ik er al geen zin meer in en dan accepteer je ze maar. Collega's die je eraan naaien maar wel vriendjes willen worden  {mi}  niet te geloven
De een die meent het beter te hebben dan de ander of ze zeuren over hun ellende. Sorry daar heb ik bij sommige geen behoefte aan. Ik luister naar iedereen maar niet iedere dag het zelfde verhaal sorry. En nu...nu ben ik er vanaf heerlijk. En nu lekker met echte vrienden verder.
Misschien doe ik dit ook nog wel met hyves wand ook die vind ik erg leuk zeker om een eigen pagina aan te maken daar kan ik wel foto's opzetten. ja ben niet zo handig met die moderne techniek  ;D

Nog een paar blz en ik heb deel 2 van de dodentrilogie van Amanda Stevens ook uit echt super spannend
Deel 2 was 10x beter dan deel 1 en deel 3 moet ik nog maar is blijkbaar alleen bij bol.com te bestellen.
Morgen om half 3 afgewerkt dan even naar de aldi en de action nieuwe glazen kopen. De action is zo'n plak winkel daar kom je nooit met lege handen weer buiten je vind er altijd wel iets. Laatst weer een tasje gekocht voor mijn mobieltje 99 cent je dat laat je toch niet liggen he. Ik had er wel een maar die heb ik voor mijn nieuwe camera gebruikt dus moest ik een nieuwe hebben  ;D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag was het rustig op het werk. Ze kwamen me in 1x vragen of ik eerder naar huis wou ja dat hoef je mij maar 1x te zeggen dus om half 1 was ik weg.
Meteen thuis de was machine aangezet net even tv gekeken straks op tijd eten en douche en vanavond met m'n nicht wat drinken en bijkletsen
Heerlijk zo onverwachts vrij
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

He he net klaar met de tuin achter om te bouwen. Een aantal planten van voor naar achter daar weer erin wat een gesjouw en een gespaai als ik het goed schrijf  ;D in ieder geval de planten uit de grond geschept valt niet mee met al die wortels eraan
Achter wat verzet en nu moet m'n vader de rommel en de planten die ik niet meer wil op komen halen wand ik heb geen aanhanger
Voor wil ik stenen erin doen dan hoef ik daar niet zo veel meer te zijn alleen af en toe een keer te vegen dan zie ik die rot buren ook weer minder wand ik heb de balen van om nu voor de tuin te doen alleen maar door hun
Te gek voor woorden eigenlijk maar ja
Het liefste ging ik verhuizen maar huur huizen zijn er hier bijna geen meer en dan kom ik ook weer een stuk duurder te zitten dan wat ik nu heb
Och ik kijk het nog even aan en anders kan ik als nog vertrekken al duurt dat ook weer een jaar of 3 voor ik wat anders heb (wacht tijd)
Het is lastig allemaal
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Ik heb hier allang niks meer geschreven zie ik. Ik heb nu ook andere dingen aan mijn hoofd helaas. Ziek zijn is niks. Ik ben nu al een half jaar thuis wat gaat de tijd toch snel zeg. Ik schrijf hier thuis ook veel van me af en dat helpt wel. In het begin hield ik ook alles bij hoe alles verlopen was en hoe ik me erbij voelde maar sinds ik na de carnaval in het ziekenhuis heb gelegen doe ik dat niet meer. Geen idee waarom niet. Ik heb er ook geen behoefte meer aan. Wel maak ik nog veel foto's ook van de cadeautjes die ik heb gekregen. Die print ik uit en plak ze op een blaadje en stop ze in de map. Aan de ene kant heb ik tijd genoeg om dingen te doen maar aan de andere kant ben ik er veel te moe voor dat vind ik wel heel frustrerend. Morgen komen 2 collega's op bezoek daar heb ik wel zin in even iets anders en wat afleiding. De leidinggevende hoeft niet te komen die meent er toch niks van. Hij is verplicht om na 2 a 3 weken te bellen om contact te houden. Vorige week heeft die gebeld de keer ervoor was in januari. Fijn he dat er zo ''goed'' contact is...En dan wil hij op bezoek komen. Euh nee sorry. In februari ben ik nog op het werk geweest toen zei die ander en hij, jij bent nu bij ons geweest dan komen wij bij jou. Ik wil wel een bossche bol en die andere zei en ik een fruit gebakje. Euh...komen jullie voor het gebakl of voor mij???? Toen hoefde het voor mij al helemaal niet meer. Gek he... Hun vinden van wel  :juh:
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Ik vind het hier nog steeds super gezellig. Het gaat me ook steeds beter en kan zo ook meerdere keren weer komen. Wat ik ook zeker zal gaan doen.
Jullie zijn allemaal top
Life can be so beautyfull
so follow your heart