Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Meneer de Wit ( Leukste kater van Nederland)

Gestart door Bo, 10 maart 2007, 05:49:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bo

Even voorstellen: meneer de Wit, hij ziet er nu zo uit..




Ooit was dat wel anders toen hij bij ons kwam wonen als kereltje van bijna 4 weken.
Hier zijn verhaal  ;-)

aug 2004 werd er 's avonds laat bij ons gebeld. Er stond iemand met een heel klein katje voor onze deur. of ik er iets mee kon, diegene wist niet goed hoe zij het aan moest pakken.
ik had beloofd om voor het mannetje te zorgen, maar wist niet zeker of hij het werkelijk zou overleven.
hij zag er niet best uit....



Diezelfde avond heb ik hem eerst met (Luuf ingesmeerd, het mannetje was vreselijk benauwd en zijn ademhaling was oppervlakking en snel. Door de baby menthol op zijn borst-je te smeren hoopte ik dat hij in elk geval wat meer lucht zou krijgen.
Daarna wat kitten melk gegeven( wat ik hier standaart in huis heb staan). En wat eten...

Toen in een Hamsterkooitje geplaatst om hem te beschermen tegen de andere katten...


Bo bleek enorm geinteresseerd te zijn in meneer deWit en hier dan ook de eerste kennimaking.


Bo ontpopte zich als een echte  semi-vader en waste en poetste alsof hij een moeder was voor meneer de Wit    :smitt:



Meneer de Wit mocht zelfs bij Bo "tullen"



En lekker slapen ...


meneer de Wit knapte zienderogen op van zijn longontsteking en alles was niet goed is voor kleine katjes.
Dus.... Een ritje vensterbank kan dan heel erg leuk zijn :D


Hier nog wat spelende foto's van onze meneer de Wit :D

( let op de kleine/ dunne armpjes van meneer de Wit :D :D )






Meneer de Wit is inmiddels uitgegroeid tot een gezonde kater. !
Wel heeft hij een allergie ontwikkeld voor .....planten, bloemen, gras en dergelijke.
Betekend dus dat wij in huis alleen maar kunstplanten hebben voor hem, omdat hij zich anders helemaal het heen en weer niest.
Elk voorjaar mmoet hij wel worden ingeent tegen zijn allergie omdat hij ook buiten komt. Vooral nu (al) in deze tijd heeft hij het nog wel eens flink benauwd.
En verder ? verder is hij de ....:D



:D

Celine

Very sweet, meneer De Wit ziet er nu stukken beter uit!