Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat Ga Je Doen Dit Weekend??

Gestart door herjoajax, 9 mei 2007, 16:04:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Zondag ga ik met GJ en @carola naar de Euroborg voor de wedstrijd Fc Groningen - de Graafschap
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Vanmorgen eerst uitgeslapen, de afwas gedaan en wat boodschappen. Straks lekker uit eten met mijn lieverd heb er zin in
Morgenochtend eerst met Gj, zijn collega en gezin naar mijn ouders die wouden even bij de dieren kijken die mijn ouders hebben. Morgen middag met mijn mannetje, Demi en Iwan naar de  Euroborg daar speelt onze cluppie FC Groningen een thuiswedstrijd tegen de graafschap

Iwan

Het afgelopen weekend ben ik met mijn moeder en broer naar Lauwersoog geweest en hebben daar vis en patat gegeten.
Zaterdagavond ben ik op verjaardag geweest bij Rias en Marga, ben er niet zolang geweest omdat ik last van mijn rug heb
en GJ, Carolientje, Pat en Sylvia ook weggingen. Zondag heb ik voetbal gekeken en wat films en series.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Zaterdag naar de kapper geweest
Gisteren bij een vriendin wat gehobbyd
Life can be so beautyfull
so follow your heart

attje

Afgelopen weekend op zaterdag beetje rustig aan gedaan. Boodschappen, langs me moeder, kleding kopen en 's avonds nog wat met een vriendin gedronken. Zondag naar Zoetermeer geweest voor de introductiedag voor het opstarten van een nieuwe Nederlandse selectie. Lekker zware training gehad.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

carola

afgelopen weekend
zaterdag: eerst met gj bij de kapper, daarna de auto getankt en gewassen. Vervolgens moest gj voetballen, daarna zijn we naar de voetbalkantine geweest. Even hapje wezen eten, door naar Iwan en samen met gj en Iwan naar de verjaardagen van Rias en Marga geweest.

Zondag eerst wezen zumba-en, en wat dingen in het huis gedaan en snel langs mijn ouders geweest, daarna voetbal gekeken en andere programma's en toen op bed

Aankomend weekend:
Ik naar de kapper. Daarna Gj Voetballen en s'avonds geen plannen
Zondag met mijn lief, Demi en haar zusje naar de uitwedstrijd van ons cluppie fc groningen  die tegen sc Heereveen moeten.


Kim

zaterdag
- boodschappen
- taarten bakken (twixtaart, aardbeientaart en bokkepootjestaart)
- neefje komt logeren
- bij droog weer wandelen/speeltuin

zondag
- verjaardag Fenne vieren met familie, ze wordt 2 jaar!

Iwan

Dit weekend, wil ik indien het droog is, naar Haulerwijk, komen voorouders van mij vandaan en het is maar 12km vanaf Leek waar ik naar de sportschool ga.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Afgelopen weekend ben ik bezig geweest met fotos uploade naar de website van mijn geboortedorp.
Zaterdag heb ik buitenom het huis wat schoongemaakt met de tuinslang.
Zondag ben ik naar de Drentsche Aageweest met mijn moeder en broer en daar op een terrasje gezeten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

dit weekend zijn we op vakantie in BE

Sugamilk

Vrijgezellenfeest van vriendin

carola

We hebben dit weekend geen plannen

Iwan

Komend weekend heb ik een BBQ bij mijn broer!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

attje

Zaterdag wedstijden en voor zondag heb ik nog geen idee
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Iwan

Gisteren, zaterdag, hadden we in Niezijl een garage verkoop. Mijn moeder was hier en we hebben door het dorp gelopen en overal wat rondgekeken.
Ik ben op plaatsen in het dorp geweest waar ik al jaren niet meer was geweest. Heb verder niets gekocht, maar wel besloten om in mijn komende vakantie
mijn zolder verder op te ruimen en alle spullen die ik kan verkopen alvast apart te zetten zodat ik de volgende keer wanneer er een garageverkoop in Niezijl
is ook mee kan doen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

niet zoveel bijzonders, hopelijk nog een stuk fietsen

carola

Zaterdagochtend eerst bij een collega van gj helpen, daarna de vrachtwagen van binnen schoonmaken. Even naar mijn ouders,  en dan door naar niezijl samen met Iwan,gj, Marga en rias naar de tent waar vrienden van ons optreden. Zondagochtend eerst sporten ,  s'middags op verjaardag

DonWoozy

Zaterdag 140km fietsen bij leven en welzijn. Voor het goede doel!

Iwan

Ik heb me opgegeven voor het team van de buurt tijdens de 6-kamp komend weekend en volgende week.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

zaterdag naar laatste oefenwedstrijd van fc groningen - south hampton volgende week begint de competitie weer.
Zondag naar de open dag van ons cluppie zin in de nieuwe competitie