Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

In welke fractievoorzitter heb je het meeste vertrouwen

Gestart door Iwan, 21 september 2009, 02:06:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

In welke fractievoorzitter heb je het meeste vertrouwen

Pieter Van Geel (CDA)
0 (0%)
Femke Halsema (GL)
0 (0%)
Mariëtte Hamer (PvdA)
0 (0%)
Agnes Kant (SP)
0 (0%)
Alexander Pechtold (D66)
4 (100%)
Mark Rutte (VVD)
0 (0%)
Arie Slob (CU)
0 (0%)
Marianne Thieme (PvdD)
0 (0%)
Rita Verdonk (TON)
0 (0%)
Bas van der Vlies (SGP)
0 (0%)
Geert Wilders (PVV)
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 2

Iwan

In welke fractievoorzitter heb je het meeste vertrouwen
of maakt de meeste betrouwbare indruk op je?




Pieter Van Geel
CDA

Femke Halsema
Groen Links

Mariëtte Hamer
PvdA

Agnes Kant
SP

Alexander Pechtold
D66

Mark Rutte
VVD

Arie Slob
CU

Marianne Thieme
PvdD

Rita Verdonk
TON

Bas van der Vlies
SGP

Geert Wilders
PVV


"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

Ik moet zeggen de gene die meest heldere is Alexander Pechtold. Ik weet nog wel dat hij als Minister een kleine ramp was op Bestuurlijke Vernieuwing. Maar na zijn Ministerschap heeft hij zich in de kamer verdiept in debatteren lijkt het, hij heeft zichzelf echt omhoog gewerkt. Hij heeft ook een prijs gewonen voor zijn wijze van debatteren tijdens de Algemene politieke beschouwingen las ik op zijn Hyves site. Ik heb in hem veel vertrouwen, zeker omdat hij te klein is om een gevaar te vormen voor kabinet. Maar wel de mogelijkheid heeft om in de toekomst een goede betrouwbare partner te worden. 

Dity

Jammer dat er geen mogelijkheid bijstaat> geen van allen

Daar zou ik dan op gestemd hebben.

Debatetren en kletsen kunnen ze allemaal geweldig goed, maar als het erop aan komt lopen ze allemaal achter elkaar aan te huppelen
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

Ik twijfel tussen Alexander Pechtold, die goed en duidelijk weet te vertellen wat er mis is en wat volgens hem
beter kan en beter moet, en Bas van der Vlies, met wie ik het op veel punten oneens ben, maar bij wie ik wel
het gevoel heb dat hij te allen tijde achter zijn woord blijft staan, terwijl ik daar bij Pechtold nog wel eens over twijfel.

Uiteindelijk toch voor Alexander Pechtold gekozen omdat D66 toch ook een partij is waar ik eigenlijk wel op zou
willen stemmen, als ik niet het gevoel zou hebben dat ze soms hun idealen wel erg gemakkelijk inleveren,
wat natuurlijk ook kan komen omdat D66 vaak de kleinste partij is in een coalitie.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

Citaat van: Iwan op 21 september 2009, 21:40:31
Ik twijfel tussen Alexander Pechtold, die goed en duidelijk weet te vertellen wat er mis is en wat volgens hem
beter kan en beter moet, en Bas van der Vlies, met wie ik het op veel punten oneens ben, maar bij wie ik wel
het gevoel heb dat hij te allen tijde achter zijn woord blijft staan, terwijl ik daar bij Pechtold nog wel eens over twijfel.

Uiteindelijk toch voor Alexander Pechtold gekozen omdat D66 toch ook een partij is waar ik eigenlijk wel op zou
willen stemmen, als ik niet het gevoel zou hebben dat ze soms hun idealen wel erg gemakkelijk inleveren,
wat natuurlijk ook kan komen omdat D66 vaak de kleinste partij is in een coalitie.

Ik snap je probleem rond Bas van der Vlies, op het gebied van degelijkheid zou ik misschien op hem hebben gestemd. Want hij zit er het langst, kent de kamer door en door en word daarnaast door allen gerespecteerd. Maar zijn standpunten vind ik gewoon te moeilijk om te verkroppen.