Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Boerkadraagster ontmaskerd

Gestart door Iwan, 18 mei 2010, 18:47:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: SpitsNieuws.nl
Boerkadraagster ontmaskerd

Een 60-jarige Franse vrouw heeft in een kledingwinkel de gezichtssluier van een moslima afgescheurd.
Dat meldt de krant Daily Telegraph vanmiddag. De advocate zag de islamitische vrouw binnenkomen
en liet zich ontvallen dat het boerkaverbod wat haar betreft niet snel genoeg kan worden ingevoerd.
Ook maakte ze volgens getuigen denigrerende opmerkingen over het gewaad.
De 26-jarige moslima kwam daarop verhaal halen.

Er ontstond een pittige discussie, waarbij de advocate de sluier van de vrouw aftrok om haar gezicht te kunnen zien.
Vervolgens vlogen ze elkaar in de haren. De dochter van de oudste dame deed ook nog eventjes mee.
Het drietal is opgepakt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

2 vrouwen die elkander de kleren van het lijf scheuren, dat doet me toch ergens aan denken.    ;D
Los van hoe je over de boerka denkt, gaat dit natuurlijk veel te ver en is het volkomen respectloos.  :nono:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Citaat van: Iwan op 24 mei 2010, 01:31:17
Los van hoe je over de boerka denkt, gaat dit natuurlijk veel te ver en is het volkomen respectloos.  :nono:

Ben ik het met je eens
En dan nog een advocate die dat doet ook nog
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

Citaat van: Telegraaf.nl
Cel geëist voor afrukken sluier bij vrouw

PARIJS - Tegen een 63-jarige Française is donderdag twee maanden voorwaardelijke celstraf geëist
voor het afrukken van een sluier die het gezicht van een toeriste uit de Verenigde Arabische Emiraten bedekte.
De Française zou de vrouw met de sluier ook hebben gebeten, gekrabd en geslagen.

,,Samenleven brengt met zich mee dat we anderen moeten verdragen, wat ze ook dragen",
motiveerde een aanklaagster voor een rechtbank in Parijs de eis van twee maanden voorwaardelijk.

Het incident deed zich voor in februari in een luxe boetiek in Parijs. De Française vroeg de andere vrouw toen
haar sluier af te doen. Toen de laatste dat weigerde, rukte de Française de sluier af.

Tegen Franse media zei de 63-jarige vrouw dat ze het door haar werk in onder meer Marokko helemaal heeft gehad
met de behandeling van vrouwen in de islamitische wereld.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."