Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Guus en Youp scoren WK-hit

Gestart door Iwan, 7 juli 2010, 17:29:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
Guus en Youp scoren WK-hit

AMSTERDAM - Het lijkt erop dat Nederland met Guus Meeuwis en Youp van 't Hek
een echte WK-hit te pakken heeft. Het maandag opgenomen nummer Majesteit is al ruim
honderdduizend keer bekeken op YouTube en na de winst van Oranje dinsdagavond
gaat dat naar verwachting alleen maar toenemen.

,,Dit is het ultieme voorbeeld van een spontaan ontstaan nummer'', zegt Top 40-kenner Johan van Slooten.
Woensdagavond zingen de mannen in het NOS-programma Studio Sportzomer een nieuwe versie,
toegespitst op de inmiddels gewonnen halve finale, zo liet het management van Meeuwis weten.
Ze zongen het nummer maandagavond voor het eerst.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: telegraaf.nl
TV Kantine's 'Aan de schijt' hit op Youtube

AMSTERDAM - Carlo Boszhards persiflage op Guus Meeuwis en Youp van 't Heks WK-klapper Majesteit blijkt een grote Youtube-hit.
Carlo's versie, met de pakkende titel 'Aan de schijt' is al tienduizenden keren bekeken.

De persiflage is afgelopen vrijdag in de TV Kantine uitgezonden en toont Carlo als zowel Guus als Youp.
Samen zingen ze op de wc een toepasselijk deuntje.

Wellicht is Aan de schijt een goede opvolger voor de eerste TV Kantine-single Fienger Fienger Fienger...
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik zag het gister terwijl ik uitzending gemist bekeek en ik kwam niet meer bij. Het is een geweldig nummer. Niet de tekst, maar de melodie. En de stem van Guus is geweldig nagedaan door Carlo. Echt mijn complimenten en nu... zit ik heel de dag in mijn hoofd met: 'Aan de schijt, aan de schijt... ' :P