Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Vrouw kreunt verkeerde naam en wordt vermoord

Gestart door Iwan, 7 september 2010, 18:30:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: Spitsnieuws.nl
Vrouw kreunt verkeerde naam wordt vermoord

Een 41-jarige vrouw uit de buurt van het Britse Manchester is vermoord nadat ze tijdens de seks
de naam van een andere man had gekreund. Haar sekspartner draaide daarop helemaal door,
stak haar twee keer en wurgde haar tot ze dood was.

Joanne Kitchen, moeder van twee kinderen, had seks met haar 44-jarige vriend Gary Higgs.
Ineens kreunde ze 'Chris, harder', waarna Higgs zijn verstand verloor en een mes uit de keuken haalde.

"Ik kan me niet herinneren dat ik Jo pijn wilde doen, maar ik was gewoon zo kwaad", zo tekende de Britse tabloid
The Sun op uit de mond van Higgs. De vrouw probeerde de situatie nog te redden door te zeggen dat ze aan
het vriendje van haar dochter dacht, die ook Chris heette. Dit maakte Higgs echter alleen maar razender.
"Ik snapte er niets van en werd alleen maar kwader. Waarom dacht ze aan de vriend van haar dochter terwijl we
seks hadden?
"
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik kan me voorstellen dat de man boos/teleurgesteld was, maar om haar dood te steken voor zoiets gaat wel erg ver.
Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt dat ik tijdens de verkeerde naam riep of dat mijn partner dat deed. Ik weet ook niet
hoe ik zou reageren als mijn partner het per ongeluk zou doen, hangt denk ik ook even van de persoon af wiens naam ze kreunt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."