Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Ik ga....

Gestart door Lynn, 2 december 2006, 16:35:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gjk

Ik ga straks heerlijk ons bedje opzoeken. :)

gjk

Ik ga straks mijn auto weer ophalen van mijn werk, vanmiddag lekker voetbal kijken, eerste competitiewedstrijd van Fc Groningen uit bij Twente. :)

Iwan

Morgen met mijn zus en een vriend aangifte doen bij de politie,
daarna terug naar mijn eigen huis, was dit weekend bij mijn moeder,
en hopen dat ik nog een beetje kan genieten van de rest van mijn vakantie.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

straks samen eten, en dan gaan we nog even een stuk fietsen, nu maar even een andere route fietsen  :)

gjk

Ik ga vanmiddag samen met mijn vriendin en Iwan een cruiseschip bekijken die in de Eemshaven ligt. :)

Margje

Ik ga...
Nog 3 dagen werken (donderdag, vrijdag en maandag)....
Dinsdag naar Sofia...
Woensdag mijn nieuwe ID kaarten ophalen op de ambassade, liggen al 4 weken klaar....
Donderdag...vliegen!!! :)

gjk

Ik ga straks nog even een kwarktaart maken voor morgen. Morgenvroeg eerst de party tent opzetten, huisje schoonmaken, hapjes klaar zetten voor de eerste visite die 's middags komen, en morgenavond komt dan de rest van de visite.

Kortom druk, druk, druk!! ;D

Margje

Om 11.00 in de bus naar Sofia! :)

carola

morgen de opzichter bellen van de woningstichting om met hem ook nog even door onze nieuwe huis heen te gaan lopen  :) dan ons huisje schoonmaken  en tassen in pakken. Vrijdag middag op vakantie dus we gaan een leuke tijd tegemoet  :) :) :)

gjk

Ik ga straks heerlijk eredivisie Live kijken.

Iwan

Ik ga vanmiddag naar de 'diplomauitreiking'  van de cursus omgaan met computers.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

.. straks voetballen (Nederland - Turkije ) kijken.

Iwan

Zometeen de 2de helf Nederland - Turkije kijken,
Daarna douchen en de wasmachine, met ondergoed, alvast klaarzetten dan kan Margje die morgenochtend aanzetten.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Metalholic

Straks naar Rotterdam voor cursus dagje morgen.

Kattenhuis

Een mok espresso halen.

Iwan

Zometeen eerst een broodje eten, daarna douchen, sigaretten halen en dan vanmiddag met mijn collega naar Winsum.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Even het forum doorlezen :D

Kattenhuis

De katten eten geven. (en mijzelf ook  ;D )

House

Ik ga zo lekker slapen.

carola

morgen samen met vriend lief onze vloeren in het nieuwe huis opmeten dan kunnen we laminaat aanschaffen, voor de rest allemaal dingen regelen