Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Ik ga....

Gestart door Lynn, 2 december 2006, 16:35:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

carola

 Vandaag werkdagje gehad en verschillende klusjes in huis gedaan. Ons logeerhondje is net gekomen die blijft tot vrijdagochtend, straks eten maken en dan lekker tv kijken

Kattenhuis

Een espresso drinken en straks douchen. Later vandaag wat dingen in huis doen en naar fitness.  Vandaag vrij, dus kom ik daar meer aan toe.

DonWoozy

vandaag in een zaal zitten met iemand van Intel McAfee voor een POC (Proof of Concept)

carola

 Straks de bedden nog even verschonen en dan begint mijn werkmiddag vanaf 3 uur komen er 4 kids die allemaal blijven eten, maar even met ze boodschappen doen heb bedacht dat we spaghetti gaan eten. Als alle kids weg zijn, even douchen en gezellig samen tv kijken

carola

Ik ga vanmiddag nog een paar uurtjes werken, de boys blijven hier eten  en dan later op de avond weer even een uurtje sporten heb er wel weer zin in, goede afsluiting van mijn werkweek 

Kattenhuis

.. nu ik toch vroeg wakker ben de kwalificatietraining Formule 1 kijken en een mok espresso drinken. Daarna wat boodschappen halen.

mary-kate

Straks even naar de intra tuin een nieuwe spuit kopen voor op de water slang
Geen idee hoe je zo'n ding noemt
Daarna niet veel meer denk ik wand het regent. Maar ik heb buiten nog genoeg te doen eigenlijk
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kattenhuis

.... de katten eten geven en straks voetballen kijken.

Iwan

Ik ga heerlijk aan het werk.... en me bedenken of ik morgen wel of niet zal gaan werken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op 21 april 2016, 08:19:55
Ik ga heerlijk aan het werk.... en me bedenken of ik morgen wel of niet zal gaan werken.

Kan je dat zelf bepalen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Citaat van: mary-kate op 21 april 2016, 09:01:27
Citaat van: Iwan op 21 april 2016, 08:19:55
Ik ga heerlijk aan het werk.... en me bedenken of ik morgen wel of niet zal gaan werken.

Kan je dat zelf bepalen
Ja, omdat ik op papier maandag tot en met donderdag 7 uur werk en vrijdags 4 uur werk.
Maar we hebben flexible werkuren en ik werk maandag tot en met donderdag 8 uur, dus dan
zit ik al aan mijn uren. Als ik dan vrijdags 4 uur werk dan zijn dat extra uren. Omdat ik dat een hele tijd
wel heb gedaan, vrijdags 4 uur werken, heb ik nogal veel extra uren opgebouw en ik heb nog uren van vorig
jaar meegenomen, omdat ik toen ipv 4 weken, maar 2 weken vakantie heb opgenomen vorig jaar.
Ik zit dus nogal ruim in mijn uren, die moet ik ook opmaken van mijn werkgever. En met al die ambtenaren die
vrijdagsmiddags en niet werken, en veel werken helemaal niet op  rijdag, is er voor mij weinig te doen op vrijdag.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Ik ben nu al aan het werk, straks nog even wat telefoontjes plegen, de afwas doen en vanavond pannenkoeken maken

Kattenhuis

.... zo naar mijn werk. Het is wit en het sneeuwt nog steeds, dus ik ga wel wat eerder weg dan anders.

mary-kate

Zo meteen koken en dat tv kijken
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kattenhuis

... zo verder NBA Basketbal kijken.

carola

Zo nog even paar uur werken, er komen zo 2 gastkindjes bij , dan de bedden verschonen en de afwas doen, samen met die 2 gastkindjes het oudste gastkindje ophalen bij de gymzaal vandaan. Daarna even spelletje doen en dan eten maken voor ons en de boys vanavond nog even was opvouwen en voor de rest niks in de planning

mary-kate

Vandaag een beetje rustig aan doen
Ik heb al een drukke week achter de rug
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kattenhuis

Straks naar fitness.

DonWoozy

vandaag eens een beetje 'stoeien' met XenApp 7.8

Kattenhuis

... een mok espresso halen.