Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Ik ga....

Gestart door Lynn, 2 december 2006, 16:35:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Sugamilk

M'n schoenen aandoen en naar de contact bijeenkomst

DonWoozy

nog een half uurtje werken dan dan weer naar huis

Kattenhuis

Een mok espresso halen en straks schoonmaken in huis.

Iwan

Ik ga eerst een paar uurtjes werken en dan vanavond bij een vriend eten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

steven

ik ga sebiet op heartstone spelen :sct:

carola

 Nog heel even tv kijken en dan lekker slapen.  Morgen nog even ochtend werken en dan boodschappen doen met mams en huis schoonmaken. En dan op naar een drukke zaterdag en rustige zondag 😀😉.  Vandaag onze tekst voor de trouwkaart op klad gezet nu uit typen nog

Willeke

Vandaag lekker genieten van het prachtige weer in de Efteling ;) We zouden vorige week al gaan maar toen was het niet echt fantastisch weer. Nu eindelijk lente dus het is vrij spontaan ontstaan :)

Verder ben ik druk met werk en studie dus zal niet zoveel meer aanwezig zijn hier. Fijne zondag allemaal!

carola

Zo de was draaien, ondertussen onze club fc groningen op tv kijken nog even afwassen en schoonmaken gister niet aan toegekomen.

Iwan

Ik ga zo even een stukje wandelen, een frisse neus halen want ik heb barstende koppijn, en daarna ga ik beginnen aan het maken van eten. (nog helemaal geen honger)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Straks even naar het dorp. Gisteren zag ik een mooi kistje met mini bloemetjes erin
Ik vond het zo leuk. Die ga ik straks halen euh kopen  :D
En daarna naar de inloop of naar het breicafe dat moet ik nog even zien
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Straks naar de gynaecoloog
Zo geen zin in maar ja het moet dan ben ik ook weer gerust gesteld
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kattenhuis

... de katten eten geven en mijn lenzen in doen.

Sugamilk

Ik ga evne hier bijlezen, kijken of ik nog iets gemist heb ondanks mijn hele lange afwezigheid weer...

DonWoozy

...zo eten en vanmiddag weer verder werken

mary-kate

Straks weer naar de vrijwilligerswerk
Life can be so beautyfull
so follow your heart

carola

Zo ff afwassen  ondertussen  nog aan het werk. Over een uurtje word het jongste gastkindje opgehaald dan rond kwart voor 6 word het oudste gastkindje opgehaald. Dan samen eten  en nog even  tv kijken en niet te laat op bed

Kattenhuis

Wat dingetjes in huis doen als me dat lukt en naar de arbo-arts.

carola

Zo tafel afruimen dan 2 uit school halen 1 op bed leggen en dan speelgoed ruimen dan word er weer 1 opgehaald en dan omet half 5 nog 1 en om kwart voor 6 de laatste

Kattenhuis

... een mok espresso pakken en buiten zitten.

carola

Zo even afwassen dan Gj ophalen eten en naar fc groningen  voor de eerste playoffs wedstrijd