Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

'Stripper' teistert Groningse studentes

Gestart door Iwan, 6 juli 2011, 19:08:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
'Stripper' teistert Groningse studentes

Een onbekende man teistert sinds enige tijd studentenhuizen in Groningen met een ongewenste stripact.
De twintiger belt met enige regelmaat aan bij huizen met het verhaal dat hij bij wijze van ontgroening een stripact moet uitvoeren.
Maar gedurende de act blijkt meestal uit de bewegingen en teksten van de man, die in Groningen inmiddels bekendstaat
als Jack the Stripper, dat hij hele andere motieven heeft, zo meldde een woordvoerder van de politie vandaag.

Bij de politie in Groningen zijn afgelopen dagen zeker 40 meldingen binnengekomen van mensen die te maken hebben gehad
met de exhibitionistische stripper die de vrouwelijke studentes lastigvalt met een ongevraagde stripact.

Een slachtoffer heeft tot nu toe aangifte gedaan van schennispleging, zo meldde een woordvoerder woensdag.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Lijkt me raar dat wanneer er aangebeld wordt en je doet de deur open dat er dan iemand ineens begint te strippen,
snap trouwens ook niet dat hij dat durft, want ik maak uit het artikel op dat hij stript terwijl hij nog op straat staat,
of zou hij eerst binnen zien te komen voor hij gaat strippen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

edje

Ik maak uit het bericht op dat hij op straat staat.Ik kan me ook niet voorstellen dat je als vrouw zijnde iemand binnenlaat die zegt dat hij als ontgroening moet gaan strippen.
Groeten Edwin

Iwan

Ik denk dat ik als man een vrouw die dat beweerd misschien wel binnen zou laten.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

edje

Wij mannen kijken daar toch weer anders tegenaan  :aur:
Groeten Edwin

Iwan



Citaat van: edje op  8 juli 2011, 15:27:19
Wij mannen kijken daar toch weer anders tegenaan  :aur:
Wij helpen graag mensen, en metname vrouw (uit de kleren)  :sct:
Natuurlijk geheel uit sociale afwegingen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."