Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

'Nicolas Cage is vampier uit 19e eeuw'

Gestart door Iwan, 18 september 2011, 00:48:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl

'Nicolas Cage is vampier uit 19e eeuw'

Als we ene Jack Mord uit Seattle mogen geloven, dan is Nicolas Cage een vampier uit de 19e eeuw.
Om zijn bewering kracht bij te zetten, plaatste de Amerikaan een foto uit 1870, waar de acteur op zou staan, op eBay.
Wie een bod wil doen op de foto moet diep in de buidel tasten,
want de verkoper wil het prentje voor niet minder dan één miljoen dollar van de hand doen.

Zombie of vampier
Mord pende een wel erg opmerkelijke omschrijving neer: 'Foto uit 1870 toont een man die sprekend lijkt op Nicolas Cage.
Ik ben ervan overtuigd dat hij het is en dat hij ofwel een zombie of een vampier is die zichzelf elke 75 jaar vernieuwt.
Ik denk dat hij over 150 jaar wel eens een politicus, een sekteleider of een talkshowpresentator zou kunnen zijn
.'

'Het is geen trucage, maar een originele foto van een man die rond de Burgeroorlog in Bristol, Tennessee woonde.'

Wie niet op een miljoen meer of minder kijkt en de foto wil kopen, kan dat hier doen.
Opgelet: de verzendkosten van 2,75 dollar zijn niét inbegrepen in de verkoopprijs.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Wel opmerkelijk hoeveel vergelijkenis er is tussen Nicolas Cage en de man op de oude foto, maar ik geloof niet dat het dezelfde persoon is.
Misschien is het wel familie, al komt de familie Coppola, echte naam van Nicolas Cage, uit Italië. Wellicht is het een foto die Nicolas Cage
gemaakt heeft voor een film, al denk ik niet dat het dezelfde persoon is (verschillende oren o.a.).

Bovendien weet iedereen dat je geen foto kan maken van een vampier.  *G
... aan de andere kant heeft Nicolas Cage het nieuws inmiddels wel bevestigd.
http://www.youtube.com/v/Lct6x-XqWrw?version=3&hl=nl_NL
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."