Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Fred de Graaf raakt Máxima aan...

Gestart door Iwan, 28 april 2014, 21:21:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: DeGelderlander.nl

Fred de Graaf raakt Máxima aan: onhandig of joviaal?

Op Youtube is een video opgedoken waarop het lijkt alsof Fred de Graaf zijn hand op de rechterbil van koningin Máxima legt.
De oud-burgemeester van onder meer Apeldoorn en Bronckhorst was zaterdag de gids van de koninklijke familie
tijdens het bezoek aan Amstelveen. De Graaf is daar waarnemend burgemeester.

De Graaf was zaterdag de gids van de koninklijke familie tijdens het bezoek aan Amstelveen. Het is de vraag of Máxima
de aanraking gemerkt heeft, aan de beelden valt dat niet op te maken. Het bewuste fragment wordt flink gedeeld
op sociale media. Iedere minuut loopt het aantal mensen dat het filmpje bekijkt met tientallen op.

Fred de Graaf zegt tegen de NOS dat hij zich de aanraking niet herinnert. De burgemeester zegt: "Het is niet iets
dat ik me herinner en al helemaal niet iets dat ik bewust zou doen. Ik weet heel goed dat dit niet hoort.
"

Volgens burgemeester De Graaf is door de hoek van waaruit gefilmd is moeilijk te zien of hij de koningin aanraakt.
"Er kan een centimeter tussen zitten." Ook wijst hij erop dat in het beeldmateriaal geknipt is.

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Toen ik de beelden voor de eerste keer zag dacht ik ook dat zijn hand niet op haar billen lag,
maar dat het zo leek door het camerastandpunt, maar denk nu toch dat Fredje zich niet kon beheersen
en aan het koningklijke kontje van Máxima heeft gezeten. VVD-ers zijn natuurlijk al graaiers van huis-uit,
maar vind het toch wel schandalig dat hij zo publiekelijk de koningin bij haar, ongetwijfeld appetijtelijke
derrière grijpt. Ik vermoed dat hij bij tante Bea, toen zij nog koningin was, zoiets niet gedaan/gedurft
of gewild had.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."