Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat mis je of kan beter?

Gestart door Iwan, 20 november 2006, 23:36:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wat zou je graag meer/minder zien op dit forum?

Meer Discussies.
Meer over Kinderen & Ouderschap.
Meer Nieuwsberichten.
Meer Liefde & Relatie.
Meer Life-Style.
Meer Politiek.
Meer Seks.
Meer Naakt.
Meer Columns.
Meer Foto's.
Minder Discussies.
Minder over Kinderen & Ouderschap.
Minder Nieuwsberichten.
Minder Liefde & Relatie.
Minder Life-Style.
Minder Politiek.
Minder Seks.
Minder Naakt.
Minder Columns.
Minder Foto's.
Anders, namelijk

Madee

Ik heb natuurlijk nog geen mening over missen, lees me een ongeluk
Wat ik wel mis zijn meer smilys, die je antwoord ondersteunen
geen must, maar als het kan zou dat super zijn.

En jammer dat er zo weinig mensen actief zijn, die mensen mis ik

Iwan



Citaat van: Madee op 17 oktober 2014, 11:47:06
Ik heb natuurlijk nog geen mening over missen, lees me een ongeluk
Wat ik wel mis zijn meer smilys, die je antwoord ondersteunen
geen must, maar als het kan zou dat super zijn.

En jammer dat er zo weinig mensen actief zijn, die mensen mis ik
We hebben al best veel smilies op het forum staan.
Misschien dat je de extra smilies gemist hebben die onder [Meer] staan bij de standaard
smilies in het postvenster.  :wwx:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Madee

 [si} :OhM: :des: :likeyou: :fev: {mi} :ep: :hiL: [sv] :bt: :Ep :ikke beetje dom

het klopt dat die in tekst staan..?

Nevyn

Wat ik fijn zou vinden, is wanneer het forum ook via Tapatalk (app die forumbezoek op bijvoorbeeld smartphone makkelijker maakt) te bezoeken is. Ik weet niet of de implementatie daarvan moeilijk is, maar wellicht kun je het eens uitzoeken, Iwan :)

Iwan



Citaat van: Nevyn op  4 februari 2015, 17:16:50
Wat ik fijn zou vinden, is wanneer het forum ook via Tapatalk (app die forumbezoek op bijvoorbeeld smartphone makkelijker maakt) te bezoeken is. Ik weet niet of de implementatie daarvan moeilijk is, maar wellicht kun je het eens uitzoeken, Iwan :)
Taptalk is geïnstalleerd... Was eerst een beetje huiverig omdat ik bang was dat misschien door de installatie het forum
wagenwijd open zou komen te staan en iedereen toegang had tot elke board ongeacht of ze al lid waren of niet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

leuk Iwan, had jij geen mobiele site geïnstalleerd?

Iwan



Citaat van: DonWoozy op  5 februari 2015, 17:29:37
leuk Iwan, had jij geen mobiele site geïnstalleerd?
Soort van WAP2 zit standaard op het forum, maar gebruik ik eigenlijk nooit meer sinds ik een smartphone heb.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

nee dat snap ik ziet er ook niet uit, maar ik bedoel echt een mobile template zeg maar die detecteert of je een mobiel device gebruikt

Nevyn

Bij mij deed het forum dat niet in ieder geval.

DonWoozy

dat klopt, doet het niet standaard, je zal dat eerst moeten installeren. Daar komt dan een mechanisme met mee die ervoor zorgt
dat het forum detecteert dat je een smartphone of tablet gebruikt

Nevyn

Ik gebruik Tapatalk wel gewoon. Dat werkt prima :)

herjoajax

Meer discussies!!
Meer activiteit.

Omdat voor elkaar te krijgen moeten er meer leden zich aanmelden en gaan posten.
Om meer leden te krijgen zou het in mijn ogen wat aantrekkelijker moeten ogen zodat mensen blijven hangen bij dit forum.

Ik ben sowieso een voorstander van een mooie portaal.
Daar op kan je eventueel live nieuws updates uit alle hoeken laten tonen met daaronder een link met plaats reactie.
Dan hoef je zelf geen nieuws berichten meer te plaatsen maar kan je gelijk discussie voeren op het forum.
Ik ben zoals ik ben, anderen moeten mij maar zo nemen.

Sugamilk

Portaal idd! Merk het met het kwebbelforum dat het iets meer bezoekers trekt. (Nu nog wat meer leden hha)

Willeke

Sorry ik heb even geen zin om alles terug te lezen  ;D Ik weet niet hoe de anderen erover denken maar ik vind het forum nogal 'lang'. Misschien dat er bepaalde dingen kunnen ingekort worden? Zoals archief, dat dat wel op het forum blijft maar dat de onderwerpen niet direct zichtbaar zijn.

Iwan



Citaat van: Willeke op 28 augustus 2016, 18:36:54
Sorry ik heb even geen zin om alles terug te lezen  ;D Ik weet niet hoe de anderen erover denken maar ik vind het forum nogal 'lang'.
Misschien dat er bepaalde dingen kunnen ingekort worden? Zoals archief, dat dat wel op het forum blijft maar dat de onderwerpen niet direct zichtbaar zijn.
Bedoel je topics samenvoegen en dus minder boards? Of minder topics per board?

In het archief komen topics waar een jaar niet op gereageerd is, maar nog wel op gereageerd kan worden en dan worden ze teruggezet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Willeke

Ik bedoelde topics samenvoegen inderdaad :)

Iwan



Citaat van: Iwan op 28 augustus 2016, 23:39:34


Citaat van: Willeke op 28 augustus 2016, 18:36:54
Sorry ik heb even geen zin om alles terug te lezen  ;D Ik weet niet hoe de anderen erover denken maar ik vind het forum nogal 'lang'.
Misschien dat er bepaalde dingen kunnen ingekort worden? Zoals archief, dat dat wel op het forum blijft maar dat de onderwerpen niet direct zichtbaar zijn.
Bedoel je topics samenvoegen en dus minder boards? Of minder topics per board?

In het archief komen topics waar een jaar niet op gereageerd is, maar nog wel op gereageerd kan worden en dan worden ze teruggezet.

Citaat van: Willeke op 29 augustus 2016, 12:03:21
Ik bedoelde topics samenvoegen inderdaad :)

Ik bedoelde dus eigenlijk de boards samenvoegen zodat er minder boards zijn en de topics van het ene board naar een ander board kunnen.
*snapt zichzelf wel vaker niet*
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Willeke

ja dat bedoelde ik ook. Sorry het is weer maandag haha.

Peaches

Ik heb een beetje moeite met de neon groene kleur die mijn naam en die van een aantal anderen nu is. Vind m moeilijk te lezen.

Iwan



Citaat van: Peaches op  6 oktober 2016, 13:28:16
Ik heb een beetje moeite met de neon groene kleur die mijn naam en die van een aantal anderen nu is. Vind m moeilijk te lezen.
Wanneer u een andere kleur zou wensen kan ik die zo voor je aanpassen, mag u zelf een kleurtje uitzoeken.  ;D

Hieronder staat een linkje naar de kleuren nu zijn en wanneer je in een andere ledengroep komt....
(ook als er iemand andere leuke namen weet voor de ledengroepen dan zijn suggesties meer dan welkom)
overzicht
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."