Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Opknapbeurt of Verbouwing.....

Gestart door Iwan, 22 februari 2011, 16:02:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kim

Mooi hoor!!!
En de wc ook klaar na 4 maanden?  :P

Iwan

Citaat van: Kim op  2 december 2014, 11:04:12
Mooi hoor!!!
En de wc ook klaar na 4 maanden?  :P
Jij kent mijn broer duidelijk niet, anders zou je weten dat de wc nog niet klaar is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Iwan

Citaat van: Kim op  2 december 2014, 11:11:03
Zelf afmaken dan?
jij kent mij duidelijk niet.. anders zou je weten dat wanneer ik zelf handig probeer
te zijn of iets met mijn handen wil doen dat het dan altijd uitloopt op een catastrofe.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Iwan



Citaat van: Kim op  2 december 2014, 13:22:18
Alles is te leren!  :tU:
Daar heeft u een punt, maar net als bij het schilderen van mij huis.....
Wat ik best zelf had kunnen doen, dan was het goedkoper geweest, is dit toch iets
wat ik liever uitbesteed aan iemand die weet wat hij doet. Als ik het huis zelf geschilderd had
was het niet goed/mooi geworden en had ik volgend jaar het huis weer kunnen schilderen.
Goedkoop zou in dat geval duurkoop geworden zijn, en zo denk ik ook over het afmaken van mijn toilet..
Als ik zelf ga knoeien en knutselen komt het vast eerder af, maar zal het slechter, minder mooi
en duurder uitvallen aan het eind.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Mijn broer heeft een nieuwe kraan in de keuken gezet, mijn kraan lekte nogal,
heeft nog een windveer op het dak gezet en mijn voordeur bijgeschaafd, die sloot niet meer goed.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Heb hout besteld om mijn schuur op te knappen.
Heb een slaapkamertje boven mijn schuur, waar ik zelf amper kom, maar het hout aan de buitenkant van de schuur/slaapkamer is erg slecht.
Ik kan het zelf niet zien, die buren kijken er op uit, dus ik had zoiets van dat doe ik later wel.... en nu is het dus later.

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk


Kim

Idd goed bezig, je pakt opeens alles aan, SUPER!!!!!

Iwan



Citaat van: Kim op  4 juni 2015, 21:21:18
Idd goed bezig, je pakt opeens alles aan, SUPER!!!!!
Heb nu financieel ook wat meer armslag om dingen aan te kunnen pakken.

Nadeel is dat ik zelf totaal niet handig ben en ik dus voornamelijk afhankelijk ben van anderen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Iwan op  3 juni 2015, 19:17:43
Heb hout besteld om mijn schuur op te knappen.
Heb een slaapkamertje boven mijn schuur, waar ik zelf amper kom, maar het hout aan de buitenkant van de schuur/slaapkamer is erg slecht.
Ik kan het zelf niet zien, die buren kijken er op uit, dus ik had zoiets van dat doe ik later wel.... en nu is het dus later.

Hout is al binnen, maar broer zou er vorige week mee beginnen, maar dat schikte hem niet omdat hij wat anders had.
Toen heeft hij het verzet na afgelopen woensdag, toen verzet naar vandaag (vrijdag), toen verzet naar morgen (zaterdag).

Had er uiteraard rekening mee gehouden, ga er ook vanuit dat het morgen niet doorgaat, want ik ken mijn broer,
zo is bv mijn toilet na een jaar nog steeds niet af.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy


carola


Iwan

pffff, niets is nog helemaal klaar... Broer begint ermee en halvewege heeft hij er geen zin meer aan denk ik.
WC is hij nu bijna 2 jaar mee bezig.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

En kun je het zelf niet? Bedoel je hebt diyfilmpjes genoeg online

Iwan



Citaat van: Sugamilk op 28 september 2015, 20:25:52
En kun je het zelf niet? Bedoel je hebt diyfilmpjes genoeg online
Ik ben totaal niet handig en mijn broer is timmerman (geweest) dus die kan het mooi en goed en hij had het beloofd.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Maar handigheid kun je leren. Ik was ook nooit handig.  Tot ik op mezelf ging wonen. Panne met de auto? Zocht op internet instructies nadat ik op diverse fora navraag had gedaan. Zo heb ik zelf een hoop vervangen/gerepareerd. Zelfs als met diverse klussen. Ben hier in huis overigens ook de handigste.

Kim

Citaat van: Iwan op 28 september 2015, 21:46:06


Citaat van: Sugamilk op 28 september 2015, 20:25:52
En kun je het zelf niet? Bedoel je hebt diyfilmpjes genoeg online
Ik ben totaal niet handig en mijn broer is timmerman (geweest) dus die kan het mooi en goed en hij had het beloofd.  ;D

Hij had het beloofd dus jij doet er niks aan? Iehhh dat is zoooo'n vervelende eigenschap!
Ik was meteen zelf aan de slag gegaan en inderdaad gewoon uitzoeken hoe het moet.
Liever een toilet dat klaar is dan wachten op iemand waar je niet vanuit kunt gaan of hij het
ook echt gaat afmaken....

Iwan



Citaat van: Kim op  1 oktober 2015, 11:03:47
Citaat van: Iwan op 28 september 2015, 21:46:06


Citaat van: Sugamilk op 28 september 2015, 20:25:52
En kun je het zelf niet? Bedoel je hebt diyfilmpjes genoeg online
Ik ben totaal niet handig en mijn broer is timmerman (geweest) dus die kan het mooi en goed en hij had het beloofd.  ;D

Hij had het beloofd dus jij doet er niks aan? Iehhh dat is zoooo'n vervelende eigenschap!
Ik was meteen zelf aan de slag gegaan en inderdaad gewoon uitzoeken hoe het moet.
Liever een toilet dat klaar is dan wachten op iemand waar je niet vanuit kunt gaan of hij het
ook echt gaat afmaken....
Heb zelf met een vriend de tegels gevoegt, moet alleen nog afgetimmerd worden en daar begin ik niet aan.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."