Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Forum Facebook Fan Pagina

Gestart door Iwan, 11 april 2015, 16:04:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan





Op Facebook een Pagina voor het forum aangemaakt, dacht dat die al bestond, maar nog niet dus.
De Facebook pagina van het Forum kun je liken, je kunt er berichtjes op plaatsen, reageren,
vrienden attenderen op het forum en/of de Facebookpagina van het forum.

Wanneer je een leuke tekst hebt of een mooi profielfoto/omslagfoto hebt (gemaakt)
dan kun je die naar mij sturen en zal ik die op de Facebook pagina van het forum plaatsen.

Heb alvast een evenement aangemaakt voor de komende forummeeting,
wanneer er een datum en plaats bekend is zal ik de gegeven voor het evenement verder aanvullen.


"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

heb hem gelikt, ben benieuwd

mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart

Sugamilk


Kim

Ik like hem niet....vind het wel fijn om enigszins "anoniem" op een forum te kunnen posten.
Als ik ga liken ben ik bang dat vrienden en/of familie hier ook terecht komen en dat heb ik liever niet! ;)

Iwan



Citaat van: Kim op 19 april 2015, 21:42:50
Ik like hem niet....vind het wel fijn om enigszins "anoniem" op een forum te kunnen posten.
Als ik ga liken ben ik bang dat vrienden en/of familie hier ook terecht komen en dat heb ik liever niet! ;)
Snap ik..... Daarom gebruik ik Facebook amper, zet daar althans nooit iets bijzonders op.
En mijn familie heeft beloofd van het forum weg te blijven.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Wanneer de locatie en tijd vast staat wil ik via Facebook ook nog wat forumleden een uitnodiging voor een evenement sturen,
wellicht dat er dan ook nog een paar leden aangeven dat ze ook mee willen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."