Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

De Nieuwe Nieuwsbrief

Gestart door Iwan, 17 oktober 2014, 20:09:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Ik wou weer een nieuwsbrief gaan maken om leden die een tijdje niet actief zijn geweest te motiveren
om weer eens een kijkje te komen nemen op het forum. Zijn er nog mensen die leuke onderwerpen weten
voor in de nieuwsbrief of die mee willen helpen met het maken van een nieuwsbrief?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Madee

Allereerst mijn complimenten voor jouw inzet Iwan, echt top

Maar ik merk wel dat er maar heel weinig actieve leden zijn en dat je daar iets aan probeert te doen is mooi.

Ik weet dat ik net binnen ben, maar als ik de leden lijst bekijk zijn er veel leden never nooit actief.
Ook bv 25 berichten in 2 jaar lijkt mij niet actief.
Zou je de regels die jij hebt om mensen te verwijderen niet iets strenger maken?

Als je iedereen vraagt : Wil je wel of niet lid blijven en je krijgt geen antwoord haal ze er dan af bv
Je kunt beter een klein actief Forum hebben dan een groot waar vele leden zich niet laten horen.

Natuurlijk hoef je het niet zo te doen, maar je ziet zo veel Forums aan dit soort leden ten onder gaan zo jammer

Elke keer die nieuwsbrieven van je, zien er ook zo goed uit.

Ik zou je best willen helpen, maar denk dat ik nog niet veel kan doen.
Misschien een stukje schrijven wat een Forum voor mij betekent, niets bijzonders, want ik ben geen schrijver,maar wie weet als vulling van je brief.

Of over een ander onderwerp dat jij graag wil, Ik hoor het wel.




Iwan

Citaat van: Madee op 17 oktober 2014, 22:05:39
Allereerst mijn complimenten voor jouw inzet Iwan, echt top

Maar ik merk wel dat er maar heel weinig actieve leden zijn en dat je daar iets aan probeert te doen is mooi.

Ik weet dat ik net binnen ben, maar als ik de leden lijst bekijk zijn er veel leden never nooit actief.
Ook bv 25 berichten in 2 jaar lijkt mij niet actief.
Zou je de regels die jij hebt om mensen te verwijderen niet iets strenger maken?

Als je iedereen vraagt : Wil je wel of niet lid blijven en je krijgt geen antwoord haal ze er dan af bv
Je kunt beter een klein actief Forum hebben dan een groot waar vele leden zich niet laten horen.

Natuurlijk hoef je het niet zo te doen, maar je ziet zo veel Forums aan dit soort leden ten onder gaan zo jammer

Elke keer die nieuwsbrieven van je, zien er ook zo goed uit.

Ik zou je best willen helpen, maar denk dat ik nog niet veel kan doen.
Misschien een stukje schrijven wat een Forum voor mij betekent, niets bijzonders, want ik ben geen schrijver,maar wie weet als vulling van je brief.

Of over een ander onderwerp dat jij graag wil, Ik hoor het wel.
Ik ben al actiever met leden te verwijderen... Wil elke 2 maand ongeveer 10 inactieve leden verwijderen.
Je kunt ook wel zien aan je voorsteltopic en dat daar bv maar weinig op gereageerd is hoe inactief veel ledenhier zijn.


Misschien kun jij inderdaad iets leuks schrijven... jezelf voorstellen en hoe je hier terechtgekomen bent en wat je er van verwacht.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

En dat nieuws en voetbaldingen zijn ook overbodig. Geen hond die het leest en jij hebt er je tijd in gestopt...

Iwan



Citaat van: Kim op 18 oktober 2014, 00:27:24
En dat nieuws en voetbaldingen zijn ook overbodig. Geen hond die het leest en jij hebt er je tijd in gestopt...
Ik denk dat dit in het verkeerde topic staat, of het komt doordat ik moe ben, maar ik snap je reactie niet.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Madee

Ik denk er over
Ben bang dat als ik bep dingen over mezelf vertel, ik met andere ogen wordt bekeken en dat snap ik wel, maar wil ik niet
Begrijp jij het nog??

Iwan

Citaat van: Madee op 18 oktober 2014, 19:37:50
Ik denk er over
Ben bang dat als ik bep dingen over mezelf vertel, ik met andere ogen wordt bekeken en dat snap ik wel, maar wil ik niet
Begrijp jij het nog??
Ik snap het, maar ik bedoelde meer algemene dingen zo van...
Ik ben Madee, en ben sinds kort lid van het forum.
En dan hoe je hier terecht gekomen bent, wat je eerste indruk was en wat je er tot nu toe van vind.
Dingen die je minder leuk vind, bv weinig verschillende posters, en dingen die je wel leuk vind aan het forum.
(dus niet zoveer persoonlijke dingen over jou, maar meer over het forum)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Madee

Daarkan ik wel aan voldoen Iwan
Ik schrijf dat stukje dan deze week
Heb een druk begin van de week ,maar donderdag heb ik wel tijd en zal ik het voor elkaar maken
Ik dacht dat je hogere verwachtingen had
Dus het komt er aan.