Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Mysterieuze zwarte cirkel boven Utrecht

Gestart door Iwan, 17 juni 2015, 01:13:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
Mysterieuze zwarte cirkel boven Utrecht

Boven de stad Utrecht, aan de oostkant, is dinsdagavond rond half elf een mysterieuze zwarte cirkel gesignaleerd.
Verschillende mensen zagen de cirkel die zich bewoog en vroegen zich op Twitter af wat het was.
Er werd gespeculeerd over wolken en UFO's.

Er zijn verschillende foto's van de cirkel. Bij het UFO-meldpunt was de zwarte cirkel dinsdagavond nog niet gemeld.
Daar komen maandelijks gemiddeld bijna tachtig meldingen van UFO's binnen. Daarvan komt zeven procent uit de provincie Utrecht.

Er doen diverse theorieën de ronde wat de zwarte cirkel zou kunnen zijn. Het zou kunnen dat hij gevormd werd door spreeuwen.
De vogels kunnen lang in een bewegende formatie vliegen.


Dezelfde cirkel is eind vorige maand ook boven Buenos Aires in Argentinië gesignaleerd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

Oeeeh de buitenaardse wezens zijn gekomen :)

Iwan

Citaat van: DonWoozy op 17 juni 2015, 07:13:27
Oeeeh de buitenaardse wezens zijn gekomen :)
Vogels zijn/waren het denk ik, maar wel apart dat ze zo in een cirkeltje vliegen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy


Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Mysterie cirkel opgelost

Utrecht - Voor de bijzondere zwarte cirkel die dinsdagavond te zien was boven Utrecht,
blijkt een niet zo mysterieuze verklaring te zijn.

De 'fietsband' werd gesignaleerd boven de stad Utrecht, Houten en De Uithof.
Op Twitter speculeerden veel mensen over de herkomst. Sommigen dachten aan een weerfenomeen,
terwijl een ander opperde dat het om een formatie spreeuwen ging.

In werkelijkheid gaat het om een rookkring die ontstond na een explosie van de Amersfoortse operagroep Holland Opera.
Zij bereiden het stuk 'The Day After' voor, dat van 18 juni tot 11 juli te zien is .
"De opera gaat over de ondergang van de aarde en daarbij hoort een ontploffing", zegt een woordvoerder tegen RTV Utrecht.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

zie je ik zei het he, soms kun je van een soort explosie of iets in die trend zo'n rook cirkel krijgen. Beetje hetzelfde idee wat je krijgt
als je kringetjes blaast van sigaretten/sigaren rook