Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Sperma doneren tegen de Islam

Gestart door Iwan, 25 februari 2007, 17:34:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Een idee uit rechtsextremistische hoek: blanke mannen moeten sperma doneren om de verspreiding van de islam tegen te gaan. Goed idee?

Ja, .......
0 (0%)
Nee, .....
5 (83.3%)
Geen Mening.
1 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 3

Iwan

Rechtsextremisten: geef arisch zaad

Rechtsextremisten roepen op om zaad te doneren bij spermabanken,
om zo tegenwicht te geven aan het hoge geboortecijfer onder moslims.

Blanke mannen
Rechtsextremisten uit Nederland en België zeggen op een internetforum
dat gezonde blanke mannen voor zoveel mogelijk nageslacht moeten zorgen,
om te voorkomen dat de wereld in de toekomst alleen nog maar uit moslims bestaat.

Alternatief
Vrouwen zien een gezin van tien kinderen niet meer zitten.
Het geven van 'arisch zaad' bij Nederlandse en Vlaamse spermabanken
biedt volgens de rechtsextremisten een prima alternatief.




©rtlnieuws.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

   :sct:

Dat extremisten (wat voor extremisten dan ook) over het algemeen niet bepaald genieën zijn
blijkt maar weer uit dit belachelijke idee. Dit is echt te dom voor woorden.
Ik geloof niet dat mijn zaad al een religieuze voorkeur heeft
en daarbij heeft geloof ook weinig te maken met huidskleur er zijn toch ook blanke moslims.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Metalholic

kijk, moeten ze maar eens uit gaan zoeken hoeveel "arieërs" er al islamiet zijn.

Iwan

Citaat van: Beetje meer actie op 27 februari 2007, 10:28:03
kijk, moeten ze maar eens uit gaan zoeken hoeveel "arieërs" er al islamiet zijn.
tja en hoeveel raszuivere mensen zijn er nog in Nederland,
ik ben er vast geen.  (bruine ogen he)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Tyz

*voegt een onzinnig weetje bij de discussie*
Ariers hadden donker haar en een getinte huid, origineel de voorloper van Indiers en niet de Ubermensch die Hitler bedoelde   :sct:

Dity

Ze kunnen zoveel zaad geven als ze willen, maar als vrouwen tegenwoordig al geen zin meer hebben om een gezin van zo'n 10 kinderen te hebben, dan ligt dat zaad er ook maar nutteloos ;D
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

Citaat van: Dity op  1 april 2008, 09:02:45
Ze kunnen zoveel zaad geven als ze willen, maar als vrouwen tegenwoordig al geen zin meer hebben om een gezin van zo'n 10 kinderen te hebben, dan ligt dat zaad er ook maar nutteloos ;D
Er zijn genoeg vrouwen die een kind willen zonder zo'n vervelende vent erbij, dus ik denk niet dat
het zaad op de plank blijft liggen, maarja of er veel vrouwen gebruik willen maken van het zaad van
een 'vader' met zulke verwerpelijke ideeën is natuurlijk een andere vraag.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
'Neonazi wilde zaad alleen aan blanken geven'

HILVERSUM - De neonazi Patrick de Bruin heeft de afgelopen maanden bij verschillende klinieken
zijn sperma aangeboden omdat hij een sterk blank ras wil stichten. Hij probeerde bij vier spermabanken
zijn zaad aan te bieden en eiste daarbij dat zijn zaad alleen aan blanke stellen mocht worden gegeven.

Twee klinieken gingen akkoord met zijn eis. Dat bleek vandaag uit onderzoek
van de nieuwe actualiteitenrubriek Uitgesproken VARA en onderzoekscollectief Kafka.

Hij ging naar het AMC in Amsterdam, het UMC in Utrecht, het Rijnstate ziekenhuis in Arnhem
en behandelcentrum Sint Geertgen in Elsendorp. Alleen Geertgen en Rijnstate gingen akkoord
met zijn eis dat zijn zaad alleen aan blanken ter beschikking mocht komen.
Bij het AMC werd hij weggestuurd, bij het UMC is hij maar één keer geweest en daarna niet meer.
Het Rijnstate ziekenhuis heeft inmiddels het sperma van De Bruin vernietigd.

Arische kinderen
Hij wil zijn 'Arische zaad' doneren om zo tegenwicht te bieden aan het hoge geboortecijfer onder moslims.
De Bruin wil dat er zo veel mogelijk Arische kinderen op de wereld komen, schrijft hij op de site
van het rechts-extremistische Stormfront. Hij verwees daarbij naar het Lebensbornproject van nazi-Duitsland.
Doel was om zo veel mogelijk Arische kinderen op de wereld te zetten.

Pim Janssen van de Nederlands-Belgische Vereniging voor Kunstmatige Inseminatie en ook hoofd van de spermabank
van het Rijnstate ziekenhuis zei in de uitzending "dat dit niet de bedoeling was geweest''. Hij pleitte voor verscherping
van de richtlijnen. Ook Sjoerd Repping van het AMC riep op tot een discussie over de criteria voor het toelaten van
spermadonoren bij spermabanken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."