Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat Ga Je Doen Dit Weekend??

Gestart door herjoajax, 9 mei 2007, 16:04:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Dit weekend ga ik niets doen, zondag voetbal kijken... verder is mijn agenda leeg.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

Zaterdag komen onze beste vrienden heel de dag op bezoek, GEZELLIG!! voor de rest niet zoveel bijzonders

Iwan

Heb vandaag eerst uitgeslapen, ga nu bezig om mijn huis wat op te ruimen.
Morgen ga ik dan op visite bij een voormalige collega en daarna naar mijn moeder om daar te blijven eten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Vandaag naar bobbejaanland geweesf en morgen kinderfeesfje

DonWoozy


Iwan

Volgend weekend naar Valkenburg! (hotel is reeds geboekt)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Zaterdag : s'morgens lekker uitslapen
S'middags mijn lief weer voetballen
S'avonds nog geen plannen denk voetbal kijken op TV

Zondag: uitslapen en TV kijken

Sugamilk

Zaterdag naar de Apenheul
Zondag richting mijn paps, en dan naar mijn schoonzusje

DonWoozy

zaterdag stand-by staan voor eventuele problemen die op zouden kunnen treden bij een migratie naar een nieuw programma
op het werk.

Iwan

Vanmiddag ga ik weer naar mijn moeder, mijn broer is weer in Limburg dus ik hou mijn moeder gezelschap.
Vanavond voetbal kijken en dan morgen weer naar mijn eigen huis.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik ben vrijdag naar mijn moeder gegaan, vandaar ben ik 's avonds naar de sportschool geweest.
Zaterdag heb ik boodschappen gedaan en 's avonds hebben we bij mijn moeder Sinterklaas gevierd (mijn moeder, mijn broers en ik)
Zondag was mijn zus, haar vriend en haar dochtertje bij mijn moeder en heb ik 's middags voetbal gekeken en 's avonds ben ik
weer naar mijn eigen huis gegaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Gister bij mijn ouders geweest, vanwege sinterklaas. Gisteravond lekker rustig aan gedaan.
Vandaag eerst wezen sporten, daarna even gedoucht, afwas gedaan en gelijk de was gedraaid, die opgehangen en een andere was opgevouwen, nu samen bank hangen en tv kijken.

DonWoozy

zaterdag verjaardag van oom, neef, nicht, schoonbroertje, dochtertje en mijzelf. GEZELLIG!

Iwan

Vrijdag ga ik sporten.
Zaterdag ga ik naar de bios met mijn neefje (15), we gaan naar Star Wars 3D.
Zondag ga ik uit mijn bol op het feestje dat GJ geeft om het heugelijke feit van zijn geboorte te herdenken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Donderdag en vrijdag was ik bij mijn moeder.
Zaterdag kerstbrunch gehad bij mijn zus en haar gezin en 's middags heeft mijn moeder mij weer naar huis gebracht.
Zondag heb ik een dagje voor mezelf.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Gister bij mijn zus, zwager en neefjes geweest daar heerlijk van alles en nog wat gegeten. Vandaag heerlijk uit geslapen 2 wassen gedraaid en opgehangen en 1 opgevouwen. Samen heerlijk gegeten en daarna de afwas gedaan nu home alone 3 kijken dan all you need is love terug kijken dan lekker slapen. Morgen sporten en voor de rest maar even zien

Iwan

Dit weekend bij mijn moeder in Marum geweest. Mijn zwager is morgen jarig en vierde vandaag zijn verjaardag.
Mijn moeder is eveneens morgen jarig, en mijn broer is overmorgen jarig, mijn tante is de dag daarna jarig.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

attje

Vanochtend weer in de sportschool gezeten, vanavond met alleen de mannen van de vriendengroep stappen. En dan zondagochtend weer alles eraf trainen.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Iwan

Weet het hele weekend bij mijn moeder geweest, volgend weekend maar een weekendje thuis.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Zaterdag eerst naar de kapper geweest en daarna door naar een verjaardag
Gisteren niks gedaan
Life can be so beautyfull
so follow your heart