Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat Ga Je Doen Dit Weekend??

Gestart door herjoajax, 9 mei 2007, 16:04:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Lynn

Vanmiddag mijn verjaardag alvast voor familie gevierd. Vanavond komen er een paar vrienden een drankje doen en daarna de stad in!  :mH:

Iwan

Ik heb uitgenodigd door iemand van de inburgeringscursus om zijn verjaardag te komen vieren...
Ben niet vanplan om er heen te gaan, had ik hem 2 weken geleden ook al verteld....
Zometeen ga ik met mijn moeder en haar vriend naar Lauwersoog om een visje te eten..
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Vandaag boodschappen gedaan,brieven geschreven,kleren gewassen en opgehangen en morgen even naar de rommelmarkt
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Door de sneeuw plannen geweizigd. Niet meer naar de rommalmarkt maar lekker thuis zitten of straks even door de sneeuw wandelen
Wel nog even naar de brievenbus en even naar de supermarkt nog wat dingetjes kopen
Heb ik net sneeuwgeschoven kan ik bijna weer opnieuw beginnen wand het blijft sneeuwen en liggen  :-\
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Toch maar een beetje vervelen  :'(
Wil wel gaan wandelen maar is toch ook te koud en te glad. Misschien toch dalijk even als mijn broodje gezond op is. Wacht nu nog even te de eitjes klaar zijn om erop te doen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Toch maar even een rondje gemaakt totdat ik weer naar huis moest. Dat heb je als je meteen na het eten gaat wandelen dan spelen de darmen op  :'(
Nu toch maar weer aan mijn pctje op de tv is ook niks op
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Ik heb gepoetst,brieven geschreven en vandaag ga ik naar een vriend het zal vast gezellig worden hoop ik
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Morgen (zaterdag) naar een verjaardag en zondag weer naar mijn moeder, want heb maandag een afspraak.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Ben om half 7 opgestaan en heb de boven en badkamer al gepoetst. Straks nog even stofzuigen
Om half 3 even naar de chinees wat te eten halen en dan naar een vriend om samen te eten,wandelen en tv kijken
En zondag kijk ik nog wel ligt eraan of we wat afspreken anders word het een dagje niksen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Vanmorgen met Matiev tegels uit Niezijl gehaald,
vanavond oppassen en morgen voetbal kijken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Japser

http://www.youtube.com/embed/EruHOvEXtJ0

Gister met Julia een wedstrijd gehad met de dancemix groep.

Iwan

Citaat van: Japser op 13 mei 2013, 13:09:23
http://www.youtube.com/embed/EruHOvEXtJ0

Gister met Julia een wedstrijd gehad met de dancemix groep.
Doet zij ook mee met de dancemix, neem aan dat het antwoord ja is,  *G  en zoja welke is zij, want ik herken haar niet op het filmpje.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Japser

Is een aardig grotere groep dan voorheen dus kon niet teveel inzoomen.
Anders worden de filmpjes te veel persoonlijk en kan de club er niet zoveel meer mee.

Iwan

Zaterdag: winkelen in Roden met mijn broer, mijn moeder en de vriend van mijn moeder.
Zondag: Verjaardag vieren met mijn moeder, de vriend van mijn moeder, mijn zus, de vriend van mijn zus en haar kinderen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ben al 2 dagen aan het voorbereiden.
Morgen geeft mijn puber een bbq voor zijn vrienden!
Ik heb maar een partytent gekocht, lang leven het weer!
En natuurlijk kooltjes ingeslagen, maar ook kilo's vlees, tig paprika's, veel slagroomsoesjes en marshmellows, potjes aioli, liters sausjes enz enz.
Ik zal mij zaterdag niet vervelen.
Zondag ga ik bijkomen van de dag ervoor.

Iwan

Als dit weer aanhoud wil ik eigenlijk morgen mijn schuur leeghalen en alles buiten zetten en dan de schuur schoonmaken.
Heb binnenkort, datum nog niet bekend, als het goed is een gourmet gepland met een aantal vrienden bij mij in de schuur.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Zaterdag: boodschappen doen, studeren, huiswerk opsturen en misschien nog even weg.
Zondag: uitgebreid ontbijten, naar kermis en hopelijk bbq met schoonbroer en schoonzus.

Iwan

Zaterdag - Barbecuen met oud collega's.
Zondag - Voetbal kijken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Za: met collega's winkelen, eten in Eindhoven daarna naar concert van Guus.
Zon: papa aanmoedigen bij renwedstrijd in stad en daarna naar het volleybaltoernooi van Cedric.

carola

morgen een paar klusjes in huis doen. Boodschappen doen, en in de tuin zitten
zondag even richting mijn ouders