Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Welk Boek lees je nu?

Gestart door Iwan, 21 november 2006, 12:44:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lynn

De mannentester van Heleen van Rooyen. Voor de 2de keer.

miranda

over dat familiedrama in zoetermeer..

mary-kate

De mystrieuse dood van Nick Verstappen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kim

Mam ik bel je zo terug - Wanda Beemsterboer Avenarius

Lejah

Ik lees nu Vlammen van Suzanne Collins, het is het tweede deel van De Hongerspelen-serie.
Geweldige boeken!

Lejah

Zusje van Camilla Läckberg
en
De Zusjes Boleijn van Philippa Gregory

Lejah

In Handen van de Vijand - Elizabeth George
Dan heb ik op haar nieuwste na, alle boeken van George gelezen.

En ik lees (jongste) voor uit een boek dat ik zelf ook heel leuk vind:
Gregor de Bovenlander, De Voorspelling - Suzanne Collins

Lejah

Ik lees nu weer 2 boeken tegelijkertijd:
Somebody else's kids van Torey Hayden, haar enige boek die ik nog niet gelezen heb en niet in het NL te vinden.
En daarnaast lees ik ook het 3e en laatste deel van De Hongerspelen-trilogie, Spotgaai van Suzanne Collins. Echt een fantastische spannende en verslavende serie boeken!

mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart

Nevyn

Ik lees nu De wereld van Sofie van Jostein Gaarder.

mary-kate

Knielen op een bed violen

* Het mosselstrand
* Haar naam was Sara
Zijn ook aanraders
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Linda2009

ik lees op dit moment een min of meer kinder boek :$  hihi  Dolfijnen avonturen: Dolfijnen mystery in Mexico

http://www.eekhoorn.com/boek/DolfijnavonturenDolfijnenmysterieinMexico

Dit lees ik omdat ik me niet meer kan verdiepen in waargebeurde verhalen of andere " zware" boeken.

mary-kate

Ik lees nu,  Knielen op een bed violen

Ik moet het nog snel uitlezen wand dinsdag komt de laatste nieuwe van Suzanne Vermeer uit.
Dat zal de laatste wel zijn wand de schrijver is vorig jaar overleden.
Ik hoop niet dat anderen het gaan overnemen net als bij Virginia Andrews wand dat vind ik niks.
Ook met haar boeken ben ik gestopt. Het heeft steeds dezelfde verhaallijn vind ik. Dat gaat vervelen.
Op een gegeven moment heb je het wel gehad
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Lejah

Citaat van: mary-kate op 14 januari 2012, 14:16:41
Ik moet het nog snel uitlezen wand dinsdag komt de laatste nieuwe van Suzanne Vermeer uit.
Dat zal de laatste wel zijn wand de schrijver is vorig jaar overleden.
Ik hoop niet dat anderen het gaan overnemen net als bij Virginia Andrews wand dat vind ik niks.
Ook met haar boeken ben ik gestopt. Het heeft steeds dezelfde verhaallijn vind ik. Dat gaat vervelen.
Op een gegeven moment heb je het wel gehad

Heb je dan enige aanwijzingen dat Suzanne Vermeeer/Paul Goeken nog zoveel aantekeningen ed heeft/had liggen dat er sprake zou kunnen gaan zijn van een ghostwriter? Zoiets heb ik nl helemaal nergens meegekregen.

Iwan

Citaat van: Lejah op 14 januari 2012, 16:10:16
Citaat van: mary-kate op 14 januari 2012, 14:16:41
Ik moet het nog snel uitlezen wand dinsdag komt de laatste nieuwe van Suzanne Vermeer uit.
Dat zal de laatste wel zijn wand de schrijver is vorig jaar overleden.
Ik hoop niet dat anderen het gaan overnemen net als bij Virginia Andrews wand dat vind ik niks.
Ook met haar boeken ben ik gestopt. Het heeft steeds dezelfde verhaallijn vind ik. Dat gaat vervelen.
Op een gegeven moment heb je het wel gehad

Heb je dan enige aanwijzingen dat Suzanne Vermeer/Paul Goeken nog zoveel aantekeningen ed heeft/had liggen
dat er sprake zou kunnen gaan zijn van een ghostwriter? Zoiets heb ik nl helemaal nergens meegekregen.

Citaat van: suzannevermeer.nl

Wat een onvergetelijke rondreis in Noorwegen had moeten worden voor Kims dertigste verjaardag,
verandert in een helse toch als een deel van haar vriendengroep wordt vermoord.

Kim Romeijn wordt bijna dertig en ze wil dit met haar vrienden groots gaan vieren tijdens een rondreis door Noorwegen.
De reis is ook een test voor haar knipperlichtrelatie met Brian. Ze wil hem op de reis ten huwelijk vragen.
Haar broer Eric is bang dat Brian niet goed voor haar is en alleen op hun geld uit is, maar zegt dit niet.

De vijf mensen die Kim mee heeft gevraagd zijn totaal verschillende types en er is dan ook een heftige dynamiek in de groep.
Onderweg worden ze ingehaald door een ander reisgezelschap en de vijandigheid tussen beide gidsen is voelbaar.
Intussen ontstaan er ook wat spanningen in de vriendengroep. Als Kim en Brian de ochtend na haar verjaardag door Eric gewekt worden,
eindigt hun onbezorgde leven. De andere reisgenoten, inclusief de gids, zijn dood. Vermoord... Wie kan Kim nog vertrouwen?

17 januari 2012 verschijnt Noorderlicht

Citaat van: Crimezone.nlOf het overlijden van Paul Goeken ook het einde betekent voor Suzanne Vermeer valt nog te bezien.
Hij zat nog vol met ideeën, waarvan er een aantal behoorlijk uitgewerkt zijn. In januari 2012 zou "haar" derde winterthriller
Noorderlicht gaan verschijnen. Aan dit boek heeft hij gewerkt tot het niet meer kon en is voor driekwart klaar.
Steven: 'We hebben zelf ongeveer de helft ervan gelezen. Het restant zullen we binnenkort ontvangen. Ik heb begrepen dat Paul
zich de laatste weken ineens zorgen ging maken over de invloed van zijn ziekte op het schrijven, maar wat we tot nu toe gelezen hebben
is gewoon weer een ijzersterke Vermeer. Hoe we het verder precies gaan doen, daar gaan we ons nog op bezinnen.
Noorderlicht komt er in elk geval, dat zijn we verplicht aan Paul. Maar we zijn niet alleen een van onze bestsellerauteurs verloren,
maar ook een goede vriend. Dat zullen we ook moeten verwerken.'
Bovenstaande stukje wekt bij mij de suggestie dat het laatste boek niet helemaal af was....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

In de maand januari heb ik lekker gelezen:
Zustermoord - Tess Gerritsen
Wintertuin - Kristin Hannah
Lichaam van de dood - Elizabeth George
De Witte Veer - John Boyne
Verdwijn - Tess Gerritsen

(en op 1 boek na, die ik niet kan vinden als ebook, allemaal op de ereader)

Sugamilk

Een nieuwe start- xavier moktar.

Deze auteur heeft bijmij vroeger op het internaat gezeten, dus vind hetleuk om dan eenboek te lezen!

Nevyn

Schijndood van Simone van der Vlugt

Lejah

In april gelezen:

Skippy tussen de sterren - Paul Murray
Het Amulet - Simone van der Vlugt
Ausländer - Paul Dowswell
De schelpenzoekers - Rosamunde Pilcher

Nevyn

Ik heb net Schijndood van Simone van der Vlugt uit. Dit boek moet ik toch wel even laten bezinken. Ongelooflijk dat het er toen zo aan toe ging. Ik snap het wel, angst regeerde, maar toch.. Het is hard om erover te lezen. Het verhaal van Olivier greep me en liet me niet meer los. Het verhaal van Kris vond ik maar bijzaak. Het was prachtig. Dank je, Simone, voor deze bijzondere ervaring!

Nu op naar De voorlezer van Berhard Schlink.