Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Homo's willen vrij op Roze Maandag

Gestart door Iwan, 18 juli 2007, 02:42:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Werkgevers moeten hun holebi-werknemers vrijgeven op Roze Maandag

Eens, ......
2 (20%)
Oneens, .....
7 (70%)
Geen Mening.
1 (10%)

Totaal aantal stemmen: 2

bertus

Ik vind dat ze gewoon een snipperdag moeten vragen, misschien dat homo's en lesbi's voorrang moeten krijgen ten opzichte van hetero's.
Verder vind ik het een beetje onzinnig om alle homo's en lesbi's op roze maandag vrij te geven, ze gaan toch niet allemaal naar de tilburgse kermis?

Citaat van: Dee-E op 21 juli 2007, 15:14:32
Maar als ze in een andere kroeg met elkaar staan te zoenen, worden ze meteen gek aangekeken.. Dit klopt toch niet?
tja, het is anders dan 'normaal' iedereen met een afwijkend uiterlijk of gedrag zullen altijd vreemd worden aangekeken, daar kun je denk ik vrij weinig aan doen.

Nevyn

Ik kom net van de kermis af en je kunt echt zien, dat er maar weinig homo's vrij hebben gekregen.. Ik heb er maar 3 duidelijke gezien..

Op degene die nu langs mijn kamerdeur langs loopt na, haha..
Huisgenootje heeft zijn jurk aan  Ãâ€"lol

Vanaaf zullen er wel meer zijn ;)

bertus

Vorig jaar was een uitzondering, om de een of andere reden is het altijd kutweer tijdens de kermis  :-\

Celine

Het weer zit idd niet mee  :-\ maar kijk ik naar buiten, dan zie ik het een beetje opklaren!!! Ach we nemen gewoon een pet mee oid...

De regen trekt naar Groningen  *G

Nevyn

Het is iid elk jaar rotweer, maar dat houdt ze echt niet tegen..

Ik ben er vanavond ook weer.. Al komt de regen er met bakken uit, voor mij bederft dat de pret niet :)

Nevyn


TimT

Ik vind het grote onzin één doelgroep vrij te geven op roze maandag. Dus vanwege het feit dat jij op het zelfde geslacht valt of op beide, moet jij een dag vrij krijgen?
Dan moet er ook een nationale hetero vrije dag komen, want anders discrimineren we weer.
Ze nemen inderdaad maar een dag vrij of een ATV!

Want dan kunnen we zoveel dagen wel een vrije dag tegenover zetten. Het is geen nationale feestdag. Nationaal is voor iedereen, ongeacht geslacht of leeftijd.

Nevyn


Mijn homo huisgenoot komt opnieuw uit de kast  Ãâ€"lol


Nevyn

Ik ben nog opzoek naar foto's van hem in zijn jurk  Ãâ€"lol