Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Jaloezie

Gestart door Iwan, 22 november 2006, 22:59:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Ingehuurde vrouw maakt vriendin jaloers

Rachel Bailey beweert dat ze zo'n €75 per uur wordt betaald
om met echtgenoten en vriendjes te flirten,
opdat hun partners zouden stikken van jaloezie.

De Londense vrouw noemt haar 'dienst' een succes.
Mannen die vinden dat hun partner hen niet de verdiende aandacht schenkt, mogen Rachel inhuren.
Op een afgesproken tijd daagt ze op, en begint ze met de mannen te flirten.
Doel is de echtgenotes of vriendinnen stikjaloers te maken.
"De partners weten meestal niet wat er gebeurd.
Hoewel ze jaloers worden, zijn ze vaak ook gevleid dat een andere vrouw haar man wel ziet zitten.
Verbazend hoe goed jaloezie voor een relatie kan zijn
", zegt Rachel.
De vrouw kwam op het idee toen een vrouw met één van haar ex-vriendjes begon te flirten.
Ze voelde zich bedreigd door de andere vrouw, maar het gaf haar een boost te weten
dat iemand haar kerel aantrekkelijk vond.
Haar éénvrouwsbedrijfje kende al vrij snel succes.
Rachel zal binnenkort andere meisjes in dienst nemen,
en denkt ook aan eenzelfde service voor homoseksuelen.



Wordt jij jaloers als een andere vrouw naar je vent kijkt?
Of een andere man naar je vrouw/vriendin?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Als iemand naar mijn partner zou kijken ben ik niet jaloers, maar in een relatie die ik heb gehad was ik strontjaloers.
Dat is nu gelukkig niet meer zo.

jaantje

Kijken mag altijd,totaal geen problemen mee.

Iwan

Ik ben best wel jaloers, maar als een andere man naar mijn vriendin zou kijken zou ik dat niet zo erg vinden,
nog minder erg zou ik het vinden als mijn vriendin naar een andere man kijkt, haar ken ik immers
en dan kun je wel inschatten met welke bedoeling ze kijkt. Als ze naar een man (of vrouw) zou kijken
op een manier van; lekker hapje of met hem/haar zou ik wel eens ........, dan zie ik daar niet zo'n probleem in,
er zit immers een verschil tussen kijken en fantaseren en het ook doen. Waar ik me wel aan erger zijn mannen,
het zijn voornamelijk mannen, die uitgebreid naar de borsten of billen van vrouwen gaan kijken
of achter ze gaan staan en tegen ze op gaan rijen of handtastelijk worden,
daar zou ik me wel aan ergeren en ook wanneer ze met mijn vriendin zouden gaan flirten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

StarLight

Ik ben niet jaloers. Mijn vriend gaat nog met zijn ex om maar heb niet het gevoel dat er meer is dan vriendschap.
Mijn vriend is wel jaloers. Want als ik bijvoorbeeld zeg: Ik heb met Twan gewerkt. Dan zegt hij: Alleen gewerkt toch he?
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Iwan

Mijn ex was enorm jaloers.....
Ik was op vakantie bij een andere 'ex', werd ze boos.. (de vakantie was al afgesproken voor ik wat met mijn toenmalige vriendin had)
Was de 'andere' ex bij mij.... werd ze boos en maakte ze het uit.
Ik had bijna elke week wel ruzie met haar of ging het uit omdat ze jaloers was.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Toen het een weekendje uit was met Henriët belde ze mij en vertelde ze dat ze op een feestje geweest was met een vriendin
en daar had een man interesse in haar getoond en haar vriendin zei waarom ga je niet met hem zoenen, hij wil wel.
Zij heeft dat toen niet gedaan, en ik vroeg haar waarom niet en zei dat ik dat niet erg gevonden had, het was immers uit,
maar zij wou dat niet omdat het nog niet definitief uit was tussen ons, vond ik wel lief... maar ik had er geen probleem
mee gehad als ze het wel gedaan had.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Ik ben geen jaloers type, ik geniet er zelfs van als vrouwen naar mijn vriend kijken.
Ik loop er dan met een grote glimlach achteraan en denk inderdaad, lekker ding he?
Merk dat Cedric behoorlijk wat aandacht krijgt als hij met Lars aan een handje loopt,
maar dat is ook niet gek....daar krijg ik zelfs kriebels van! Mijn 2 heerlijke mannen!

(sorry Iwan, steeds als jij reageert dan reageer ik ook....maarja, dat topic staat dan
toevallig bovenaan en ik ben te lui om interessante topic te zoeken om er vervolgens
op te reageren, hehehe)

carola

Ik ben niet jaloers, zie heel vaak vrouwen naar mijn vriend kijken, en dan beginnen ze tegen hun vriendinnen van ken jij die jongen of van dat puberale gedrag, en dan denk ik ja meisjes dit is mijn mannetje. Ik vind wel mooi om te zien dat er vrouwen naar hem kijken :) Ik laat gj ook dingen met zijn vrienden doen, maar heel vaak vraagt gj mijn ook mee als hij naar vrienden of familie gaat.  :)

Goitske

vrij triest als je iemand in huurt om met je te flirten! Naja ze kunnen flirten wat ze willen ben er niet gevoelig voor

Iwan



Citaat van: Goitske op 15 mei 2013, 21:43:34
vrij triest als je iemand in huurt om met je te flirten! Naja ze kunnen flirten wat ze willen ben er niet gevoelig voor
Ben je er niet gevoelig voor wanneer iemand met jou flirt, of ben je er niet gevoelig voor wanneer iemand met jouw partner flirt?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Kim op 13 mei 2013, 21:25:20
Ik ben geen jaloers type, ik geniet er zelfs van als vrouwen naar mijn vriend kijken.
Ik loop er dan met een grote glimlach achteraan en denk inderdaad, lekker ding he?
Merk dat Cedric behoorlijk wat aandacht krijgt als hij met Lars aan een handje loopt,
maar dat is ook niet gek....daar krijg ik zelfs kriebels van! Mijn 2 heerlijke mannen!

(sorry Iwan, steeds als jij reageert dan reageer ik ook....maarja, dat topic staat dan
toevallig bovenaan en ik ben te lui om interessante topic te zoeken om er vervolgens
op te reageren, hehehe)
[ot]Je kunt dan ook op de link bovenaan het forum klikken, om alle ongelezen topics te zien.   ;D[/ot]

Ik denk trouwens dat een beetje gezonde jaloezie/rivaliteit niet eens zo slecht is in de relatie,
het laat toch zien dat je om je partner geeft en hem/haar niet kwijt wilt raken. Bedoel daarmee
niet te zeggen dat mensen die niet jaloers zijn wanneer hun partner naar een ander kijkt,
of wanneer hun partner (veel) aandacht krijgt van anderen, niet om hun partner geven,
maar dat ze of hun partner volledig vertrouwen, wat goed is in een relatie.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Tja, ik voel niks als hij met andere vrouwen staat te kletsen.
We hebben samen 2 kinderen en zijn al 12 jaar samen. Ik
heb toch geen reden om jaloers te zijn als hij al bij mij hoort?

Iwan



Citeer
Hier wordt hij jaloers van

Mannen worden over het algemeen niet snel jaloers, maar volgens Cosmopolitan begint menig man
van heel bepaalde dingen écht te koken. En jij doet ze totaal niet om hem jaloers te maken...
Pseudowetenschappelijk? Ja. Volledig onherkenbaar? Nee.

Als je met andere mannen flirt.
Niets wat een man meer gek maakt dan dat hij jou met een ander ziet flirten, of wat hij althans beschouwt
als flirten. Uiterlijk blijft hij koel, maar onderhuids kookt hij en gonzen gedachten door zijn hoofd als:
"Wie is die gast? Ik maak hem kapot!"

Als je om een grap van een andere man lacht.
Als je lacht om een grap van een andere man kan hij helemaal gek worden, vooral als hij zijn gevoel voor humor
als één van zijn sterkste punten beschouwt. Wees niet verbaasd als er een comedy competitie op gang komt
in een poging om jou nóg harder te laten lachen met zijn eigen grapjes.

Als je naar kroegen gaat voor een meidenavondje.
De ene keer zal hij dit toejuichen, want hij heeft namelijk zelf een avond met de mannen gepland.
Maar op sommige momenten gaat hij hier veel minder goed mee om. Hij weet immers niet wat er op zo'n avond
gebeurt en gaat ervan uit dat je door een horde mannen het hof zal gemaakt worden. En hoe zal jij daarop reageren?
Het maakt hem gek.

Als je je als tienermeisje gedraagt bij het zien van bekende personen.
Waarom de meeste mannen hotties van het kaliber Brad Pitt en Channing Tatum haten?
Omdat vrouwen het vaak niet kunnen laten om als een giechelend schoolmeisje te reageren als die persoon in beeld komt.

Als je andere mannen waar je het over hebt bij hun voornaam noemt.
Hij vindt het oké als je zegt: "Jan van het werk", maar als je thuiskomt met een verhaal dat begint met
"Jan was vandaag zó grappig", dan kan hij daar waarschijnlijk veel minder goed mee om. Bij de tweede zin
gaat er immers in een mannenbrein een belletje rinkelen: "Wie is die Jan?!"

Als je met andere mannen sms't.
"Texting can lead to sexting", klinkt het. Een man vindt het dus zeker niet oké als jij geregeld met andere mannen
berichtjes uitwisselt, laat staan als je er geregeld bij giechelt en zeker als je weigert te vertellen waar de conversatie over gaat.

Als je een man als beste vriend hebt.
Een homovriend vindt hij waarschijnlijk best oké. Je kunt met hem gaan shoppen en zo is hij van die taak verlost.
Maar in andere gevallen, en het maakt niet uit hoe platonisch je relatie met de andere man wel is, hij is bang
dat de liefde van je leven je beste vriend zal zijn.

Als je het hebt over mooie momenten met je ex.
Praten over exen is voor vrouwen vaak niet oké en ook niet voor mannen. Hij doet of het hem niets kan schelen,
maar wordt onzeker en vraagt zich af of die andere grappiger was en beter in bed.

Als je vakantiedagen gebruikt om met vriendinnen weg te gaan.
Dit gaat niet op als je geregeld met hem op vakantie gaat, maar als hij zich echt gepasseerd voelt, zal hij zich afvragen
waarom je jouw tijd niet met hem wil doorbrengen. Aan de andere kant vindt hij het fijn als jij af en toe een reisje
met je vriendinnen plant. Zo kan hij ongestoord zijn ding doen en voelt hij zich minder snel opgesloten in de relatie.

Als je zonder hem uitgaat en foto's op sociale media plaatst.
Dat ene feestje waar hij geen zin in had omdat het alleen met jouw vriendinnen is of doorgaat in een café dat hem niet ligt?
Nu hij thuis al de foto's van het bewuste feestje ziet passeren en jou plezier ziet maken zonder hem kan hij stikjaloers worden.

Als je tot laat overwerkt.
Terwijl jij braaf en plichtsbewust je werk zit af te ronden, geraakt hij mogelijk in paniek. "Wat doet ze daar toch nog zo laat?
Is dat kantoor wel nog open? Heeft ze misschien een affaire?
"
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."