Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Man sluit dochter naakt op in hondenkooi

Gestart door Iwan, 31 augustus 2007, 19:55:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

AMSTERDAM - Een man die zijn twaalfjarige dochter opsloot in een kooi voor hondentransporten,
is tot zestien maanden cel veroordeeld. Het kind kreeg bovendien een halsband om,
bedoeld om stroomstoten toe te dienen. Ook werd ze bedreigd met een mes.

De rechtbank van Luik vond de daden van de 47-jarige Luikenaar vernederend en onmenselijk.
De feiten speelden zich af in de nacht van 24 op 25 februari 2007 en kwamen aan het licht
nadat het meisje ze had toevertrouwd aan leerkrachten en opvoeders, meldt nieuwsblad.be.

De vader, die een hondenkennel uitbaat, verweet haar een aantal ââ,¬â,,¢stommiteitenââ,¬â,,¢ te hebben begaan,
onder meer de diefstal van een gsm. In dronken toestand besliste hij haar daarvoor te straffen.
Hij sloot haar op in een hondenkooi en deed het meisje een halsband om waarmee stroomstoten
toegediend kunnen worden.

Het kind moest zich uitkleden en kreeg water over zich gegooid. Met een mes en stoere praat
imponeerde de man zijn slachtoffer. De ââ,¬Ëœbehandelingââ,¬â,,¢ duurde volgens het meisje ruim twee uur.

De vader erkende de ernst van de zaak, maar volgens hem duurde de hele scène ââ,¬Ëœslechtsââ,¬â,,¢ twintig minuten.
Het was ingegeven door wanhoop, voerde hij aan.



Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Iwan op 31 augustus 2007, 19:55:44
Hij sloot haar op in een hondenkooi en deed het meisje een halsband
om waarmee stroomstoten toegediend kunnen worden.

Het kind moest zich uitkleden en kreeg water over zich gegooid. Met een mes en stoere praat
imponeerde de man zijn slachtoffer. De ââ,¬Ëœbehandelingââ,¬â,,¢ duurde volgens het meisje ruim twee uur.

Ze moest zich uitkleden, kreeg water over zich heen en ze kreeg een halsband om
waarmee stroomstoten kunnen worden geven  óH 
Mij is altijd geleerd dat elektriciteit en water geen gelukkig combinatie is.

Waar was de moeder die hele tijd, en als er geen moeder is dan hoop ik dat het meisje uit huis wordt geplaatst.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Citaat van: Iwan op 31 augustus 2007, 19:55:44
AMSTERDAM - Een man die zijn twaalfjarige dochter opsloot in een kooi voor hondentransporten,
is tot zestien maanden cel veroordeeld. Het kind kreeg bovendien een halsband om,
bedoeld om stroomstoten toe te dienen. Ook werd ze bedreigd met een mes.

Wat dat meisje ook heeft uitgehaald, dit doe je niet.
Dat doe je niet eens met een hond laat staan met je eigen dochter

Citaat van: Iwan op 31 augustus 2007, 19:55:44
De vader erkende de ernst van de zaak, maar volgens hem duurde de hele scène slechts twintig minuten.
Het was ingegeven door wanhoop, voerde hij aan.

Dat waren 21 minuten te veel  Ãâ€"Ã,µ
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

DonWoozy

sow hoe ziek kun je zijn, dan heb je dus zo iemand voor haar leven getekend man :s

TimT

Inderdaad je bent behoorlijk ziek als je zo omgaat met je dochter! hoop dat die man nooit meer zijn kind te zien krijgt!

Nevyn

Ik had bij het vrijlaten van het meisje, de man in de kooi gestopt.
Dan weet hij meteen wat hij het meisje aandeed!