Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Einde jaar periode komt d'r weer aan.

Gestart door badm!ke, 30 september 2007, 15:39:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

badm!ke

Over drie maanden is het weer zo ver:

Kerstmis, oudjaar, enzo.
Ik houd d'r niet zo van.

En julie?

Iwan

Heb altijd een dubbel gevoel met kerst en oud en nieuw
aan de ene kant vindt ik het een ontzettende deprimerende periode,
maar het is toch ook wel gezellig.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Vind het altijd wel een gezellige tijd.
Gezellig met familie de kerstdagen vieren en de verjaardag van mijn moeder, dus volle bak bij haar thuis  *G
En oud op nieuw met vrienden
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Nevyn

Ik vind het ook een geweldige tijd!
De eventuele cadeau's natuurlijk ook, maar dat is niet het belangrijkste..

Met kerst komt er echt het familiegevoel kijken, ik ben dan ook nergens liever dan bij mijn pa. Heerlijk samen eten, drinken en gezellig doen.

Voor mij heeft kerst en oud en nieuw een emotionele waarde.

DonWoozy

nou ik vind het altijd mega gezellig lekker paar dagen met je (schoon)familie

Metalholic

Vind het wel leuk al die feestjes enzo, voor al St maarten (11 nov) en Sinterklaas nu met Jul er bij. Kerst met Familie en Oud en nieuw is altijd goed.

Ja en wat ik van Juli vind ja het is een mooie zomer maand als het goed is en das ook altijd leuk.

DonWoozy

Citaat van: Beetje meer actie op 17 oktober 2007, 15:13:57Ja en wat ik van Juli vind ja het is een mooie zomer maand als het goed is en das ook altijd leuk.

Ik heb het vermoeden dat je hem verkeerd begrepen hebt, hij bedoelt wij jullie er van vinden! ;)

Iwan

Dit jaar viel de kerst mee, ben bij mijn moeder geweest en mijn broer, zijn vriendin en mijn zus
en haar kinderen waren daar ook. Al met al was het best gezellig en ik had niet het gevoel van
gedwongen gezellig samenzijn wat ik met kerst heel vaak heb.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ik vind het altijd wel leuk, hele huisn versierd alleen de sneeuw en gladheid is minder

Iwan

Oud en Nieuw houd ik ook niet zo van, ik kan wel merken dat ik oud word, al dat geknal en rumoer op straat.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

little_mermaid

Ik ben niet voor deze periodes, en doe er ook gewoon niet aan mee.
Ik zet geen kerstboom, ik maak geen kerstmaaltijden.
Kerst en Nieuwjaar zijn hier dagen zoals anders.

Kattenhuis

Citaat van: little_mermaid op 17 november 2013, 14:05:47
Ik ben niet voor deze periodes, en doe er ook gewoon niet aan mee.
Ik zet geen kerstboom, ik maak geen kerstmaaltijden.
Kerst en Nieuwjaar zijn hier dagen zoals anders.


Ik doe dat net zo. :tU:

carola

dit jaar gaan we op sinterklaas avond naar mijn zus, zwager en de  kleine man, daar hebben we dan een gezellig avondje zonder cadeautjes omdat de kleine man te jong is om het te snappen, 1e kerstdag komen  mijn ouders, broer en vriendin en zus met haar man en de kleine jongen bij ons kerst vieren, elk jaar organiseert iemand anders van ons, zodat het niet elk jaar bij mijn ouders is. 2e dag gaan we het met gj zijn kant het vieren. En met oud en nieuw gaan we vaak naar  mijn ouders of naar iemand anders. Het is wel een drukke periode ook omdat GJ 21 december jarig is en we dit ook nog vieren dus zien we de familie´s een aantal keer in 2 week

muisje

Ik vind het voor mij als single altijd een vreselijke tijd, iedereen die doet gezellig met elkaar want das de bedoeling maar jij al single hoort nergens bij. Komt er ook nog eens bij dat ik vaak of kerst of oud en nieuw ziek ben.

Iwan

Ik kijk niet erg naar de feestdagen uit, vanavond is het Sint Maarten, maar ik ben niet thuis.  :P
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

vanavond sint Maarten, tot nu 16 kindjes hier geweest

met sinterklaas gaan we naar mijn zus, zwager en de kleine man, daar hebben we een gezellig avondje wij gaan dit jaar daar eten en ons neefje krijgt wat cadeautjes het is tenslotte een kinderfeest

eerste kerstdag komt mijn ouders, zus zwager en neefje bij ons kerst vieren mijn broer en schoonzus slaan dit jaar over
2e kerstdag nog geen plannen, misschien dat we die met gj zijn familie door brengen