Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Van der Sloot vrijdag naar Aruba

Gestart door Iwan, 23 november 2007, 02:39:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Iwan

ORANJESTAD -  Joran van der Sloot, de 20-jarige verdachte van betrokkenheid bij de dood
van Natalee Holloway, wordt vrijdag overgebracht naar Aruba waar hij in de avond (lokale tijd) zal
aankomen. Dat heeft het OM op Aruba bevestigd. Ook de Nederlandse advocaat van Van der Sloot,
L. van den Eeden, gaat daar van uit.
 

Joran van der Sloot

Van der Sloot is donderdag verhoord door de rechter-commissaris in Arnhem.
Op verzoek van justitie op Aruba werd hij woensdag in zijn woonplaats Arnhem gearresteerd.

Volgens Van den Eeden is zijn cliënt emotioneel. "Hij had net de grip op zijn leven hervat,
dat wordt nu als een donderslag bij heldere hemel teniet gedaan door deze arrestatie
",
zei Van den Eeden donderdag na afloop van het verhoor.


Natalee Holloway

De ouders van Van der Sloot, Anita en Paul van der Sloot, hebben nog geen contact met
hun zoon gehad. "Dat is niet ongewoon als je net bent aangehouden", reageert de vader,
die advocaat van beroep is. "Van nieuwe bewijzen ben ik niet op de hoogte,
maar we volgen de zaak zo goed mogelijk."


Op Aruba druppelen de internationale media binnen.
Inmiddels heeft een cameraploeg van de Amerikaanse nieuwszender ABC
al kennisgemaakt met het OM, en zijn CNN en Europese media in aantocht.



©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

AMSTERDAM -  De belangrijkste verdachte in de vermissingszaak van Natalee Holloway,
Joran van der Sloot, is zaterdag na aankomst op Aruba direct onderworpen aan intensieve verhoren
door Nederlandse rechercheurs.
 
De hernieuwde arrestaties van de Nederlander en zijn twee vrienden Deepak en Satish K. hebben Aruba
op zijn kop gezet. De vrienden mogen geen enkel contact met elkaar hebben, om te voorkomen dat ze
weer verklaringen op elkaar afstemmen.

Initiatief
Een speciaal Amerikaans onderzoeksteam begint morgen met een nieuwe zoektocht naar het lichaam
van het twee jaar geleden verdwenen meisje. Die actie is een initiatief van de vader, Dave Holloway,
die direct is ingevlogen. Justitie op Aruba is hierover gisterochtend op de hoogte gesteld.

"Deze zoekactie gaat buiten ons om, we hebben geen aanwijzingen gegeven", zegt hoofdofficier Hans Mos.
"We willen het echter niet verbieden." Het snel én afzonderlijk verhoren van de verdachten heeft echter
absolute voorrang, aldus het OM. "De verdachten hebben veel uit te leggen."
Zo zouden zij eerder meisjes hebben gedrogeerd om hen vervolgens te misbruiken.

Bewijzen
Het onderzoek wordt overschaduwd door de enorme aandacht vanuit de hele wereld.
Het eiland is overspoeld door de pers, die alles wil weten over de nieuwe bewijzen van justitie.
Joran van der Sloot arriveerde gisteren om vier uur 's nachts Nederlandse tijd op Aruba.
In een geblindeerde auto werd hij overgebracht naar de gevangenis. Rond de vorige onderzoeksleider,
die van de zaak-Holloway is gehaald, is een rel uitgebroken. Hij is door justitie keihard op de vingers getikt
en mag niets meer zeggen over het onderzoek. Politieman Gerard Dompig opperde dat infiltranten
zijn ingezet tegen Van der Sloot.



©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik hoop dat het eindelijk eens wordt opgelost.
Ik weet niet of Joran er wat mee te maken heeft, maar hij komt niet echt sympathiek op mij over
en heb het vermoeden dat hij er toch wel meer van weet dan hij toegeeft.

De ouders van Natalee maken op mij trouwens ook geen sympathieke indruk, zo komen op mij over als
typische Amerikanen. Maar ze zijn natuurlijk wel het slachtoffer, al vindt ik dat ze van hun dochter
een engeltje proberen te maken, terwijl er toch heel veel getuigenverklaringen zijn die het tegendeel beweren.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Toen het net na de vermissing van Natalee zo veel in het nieuws was, bleek Joran veel verschillende versies te hebben van hetgeen die avond precies was gebeurd.
Dus aan de ene kant is het logisch dat hij als verdachte toch in beeld blijft, en misschien heeft hij er inderdaad zoals hij zegt niks mee van doen, maar dat zal de tijd leren hoop ik.

Voor die ouders is het vreselijk dat ze niet weten wat er met hun dochter gebeurd is en hoop je dat het heel snel opgelost wordt.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

ORANJESTAD -  De advocaat van Joran van der Sloot op Aruba, Ariean de Bie,
heeft bezwaar aangetekend tegen de beperkingen die justitie aan de verdachte heeft opgelegd.
Het Openbaar Ministerie (OM) heeft bevestigd dat het bezwaar is ingediend.
De rechtbank neemt donderdagochtend (lokale tijd) een beslissing over het bezwaarschrift.

Joran van der Sloot (20), die wordt verdacht van doodslag of zware mishandeling op de Amerikaanse
tiener Natalee Holloway, mag sinds zijn arrestatie geen contact met de buitenwereld hebben.
Hij zit in afzondering van andere gedetineerden opgesloten in het Korrektie Instituut Aruba (KIA),
de Arubaanse gevangenis. Verder mag zijn familie hem niet bezoeken, krijgt hij geen lectuur
en mag hij geen tv kijken.

De enige die wel contact met hem mag hebben, is zijn advocaat. Het OM staat hem toe bij de verhoren
te zijn en met zijn cliënt te overleggen. "We gaan ervan uit dat de advocaat zich aan zijn gedragscode
houdt en geen informatie uitwisselt met de buitenwereld
", zei officier van justitie Dop Kruimel.

"We waren niet verplicht om een advocaat toe te laten, maar zien dit als een soort service.
Bovendien was er hierbij sprake van een bijzondere situatie omdat de verdachte voor de tweede keer
is aangehouden in deze zaak.




©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

ORANJESTAD -  "De uitspraak van het gerechtshof over de twee broers heeft een einde gemaakt
aan de zaak.
" Dat is de overtuiging van de Arubaanse advocaat Hose Figaroa, die verdachte Deepak K.
in de Holloway-zaak als raadsman bijstaat. Het gerechtshof wees het beroep van het Openbaar Ministerie
(OM) tegen het vrijlaten van Satish en Deepak af.

Figaroa verwacht dat medeverdachte Joran van der Sloot, net als de broers K. snel op vrije voeten komt,
als het dossier voor Joran van der Sloot niet meer inhoudt. Alle betrokken advocaten hebben dat vermoeden.
"Misschien zijn er specifiek nog getuigen die tegen hem verklaren, maar daar lijkt niets op te wijzen.
Eigenlijk denk ik dat het OM niets anders kan doen dan de hele zaak seponeren.
Ik denk niet dat er de komende dagen meer gebeurt dan de laatste tweeënhalf jaar.


Figaroa ziet het vastzetten van de verdachten K. vorige week als een drukmiddel.
"Kijken of er nog wat loskwam. Maar er is niets meer. Alles is al uitgesproken.
Bovendien hadden ze de broers ook gewoon kunnen opbellen of laten langskomen,
als ze meer vragen hadden. Toch wilde het OM ze nog even achter de tralies zetten.
De uitspraak van het gerechtshof is een tegenvaller voor het OM. Het is een beetje afgelopen.
"



©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Joran van der Sloot komt weer vrij. Er zijn volgens de rechter-commissaris onvoldoende aanwijzingen
om de voorlopige hechtenis van Van der Sloot te handhaven. Hij zou volgens het Openbaar Ministerie
betrokken zijn geweest bij de verdwijning van de Amerikaanse puber Natalee Holloway op Aruba 2 jaar geleden.

'Einde zaak'
De twee andere verdachten in de zaak, de broers Deepak en Satish K., kwamen vorige week zaterdag
al vrij. Justitie was tegen hun vrijlating in beroep gegaan, maar volgens de rechter waren er geen
'directe' aanwijzingen dat Natalee door een geweldsmisdrijf om het leven is gekomen.
Volgens de advocaat van de broers betekende die uitspraak het einde van de Holloway-zaak.

Van der Sloot wordt in de loop van de middag Arubaanse tijd op vrije voeten gesteld.





Ã,©nieuwnieuws.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Toch denk ik dat Joran er meer van weet.

Ik lees al een paar dagen verschillende amerikaanse site's over de zaak en de meeste reacties daar zijn wel erg droevig. Aruba en Nederland die voor corrupt worden uitgemaakt. Nou zal Aruba best corrupt zijn en zal er in Nederland ook wel veel corruptie zijn, maar vergeleken bij Amerika zijn wij hier nog lieverdjes dacht ik. En natuurlijk de dreigementen dat Aruba naar de kloten zal gaan zonder de US Dollars die niet meer zullen binnenstromen na een boycot van de Amerikanen. Zullen ze zelf niet weten dat de Dollar vergeleken bij de Euro niets meer voorstelt? Snap dat gezeik van de Amerikanen sowieso niet, natuurlijk is het heel erg voor de familie Holloway, maar hoeveel mensen verdwijnen er niet spoorloos in de USofA? Daar loop je al gevaar voor je leven als je in een winkelcentrum loopt omdat een of andere net ontslagen McDonald medewerker besloten heeft om wereldberoemd te worden door zoveel mogelijk mensen af te knallen. En op de site Scaredmonkeys staat dat de Nederlandse koningin banden met de nazi's had, ze zal ze ongetwijfeld op een manier banden met ze hebben gemaakt, Bernhard is o.a. lid van de NSDAP geweest en zou de stadhoudersbrief hebben geschreven, maar ze vergeten even dat hun president zijn geld van de nazi's heeft. De familie Bush heeft bakken met geld verdiend aan Nazi Duitsland, oa door te investering in concentratie-kampen en mee denken over de Endlösung voor het Joodse vraagstuk. En ze hebben natuurlijk de 2de wereldoorlog mogelijk gemaakt door Hitler financieel te steunen. Idioten die Amerikanen, ze zouden zich eerst eens in hun eigen geschiedenis en die van hun leiders moeten verdiepen voor ze zulke verwijten naar een ander maken. Terwijl prins Bernhard zijn lidmaatschap van de NSDAP nog een beetje heeft goed gemaakt door zelf mee te vechten tegen zijn vaderland in de oorlog, zo nam hij toen Nederland werd aangevallen een machinegeweer ter hand om samen met de paleisbewaking op de overvliegen Duitse vliegtuigen te schieten en een ontmoetingsplek van de NSB. Hij wilde aanvankelijk ook niet mee vluchten naar Engeland, hij vond dat zijn plaats in Nederland was, bovendien was hij officier in actieve dienst, maar toenmalig Koningin Wilhelmina had hem opgedragen op bij zijn vrouw Juliana te blijven. (Als Bernhard niet meeging en Juliana iets overkwam, zou zij (Wilhelmina) zich een kogel door het hoofd schieten.) Vaag volk die Amerikanen, ze verbrengen hun hele leven met navelstaren en denken dat de USofA het centrum van het universum is. Als Europa er niet was, was Amerika allang bankroet geweest, maar dankzij Europa die maar geld blijft pompen in Amerika kunnen zij de baas van de wereld blijven spelen. De staatsschuld van Amerika is enorm ongeveer ($8 100 000 000 000,00) en is alleen maar hoger geworden onder de bezielende leiding van Bush. Uitgaande van een populatie van 297.733.082 inwoners betekent dit dat de gemiddelde schuld per inwoner ongeveer een dikke 237000 dollar is. En de staatsschuld van Amerika steeg in 2005 met ongeveer $3,48 miljard per dag
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Het Arubaanse Openbaar Ministerie heeft de zaak tegen de verdachten van de verdwijning
van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway geseponeerd.

Dat heeft het OM vandaag bekendgemaakt.

Seponering of sepot betekent dat er een einde komt aan de strafvervolging.
Volgens het beginsel ne bis in idem (niet twee keer hetzelfde) mag het OM
een verdachte niet tweemaal vervolgen voor hetzelfde feit.

Vervolging
Joran van der Sloot en de broers Deepak en Satish K., die verdacht werden van betrokkenheid
bij Natalee's verdwijning, kunnen dus nooit meer worden vervolgd in deze zaak.

De toen 18-jarige Natalee Holloway verdween op 30 mei 2005 na een nachtje stappen
tijdens een vakantie op Aruba. Van der Sloot en de gebroeders K. zouden de laatste
zijn geweest die haar hebben gezien. Ze werden kort na de verdwijning opgepakt en verhoord,
maar uiteindelijk weer vrijgelaten. Een paar weken geleden werd het drietal nogmaals opgepakt,
maar moest bij gebrek een bewijs weer worden vrijgelaten.

Overigens pleitte afgelopen vrijdag Harm Brouwer, voorzitter van het College van procureurs-generaal,
voor een verandering in de wet zodat verdachten die zijn vrijgesproken van ernstige misdrijven,
wel opnieuw vervolgd kunnen worden bij het opduiken van nieuw bewijs.





Ã,©elsevier.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

bertus

ik vond het een tijd terug en nu nog steeds, dit is pseudo-nieuws.
Het is erg vervelend voor haar ouders (en Natalee zelf) wat er is gebeurd.
Maar er verdwijnen elke dag in de VS zelf 100en mensen, de enigste reden waarom het zo groot is, is omdat het niet in de VS is gebeurd en de verdachten ook niet uit de VS komen.

laat SBS-shownews dit maar afhandelen ipv NOS-journaal

Iwan

Citaat van: bertus op 18 december 2007, 20:48:44
ik vond het een tijd terug en nu nog steeds, dit is pseudo-nieuws.
Het is erg vervelend voor haar ouders (en Natalee zelf) wat er is gebeurd.
Maar er verdwijnen elke dag in de VS zelf 100en mensen, de enigste reden waarom het zo groot is, is omdat het niet in de VS is gebeurd en de verdachten ook niet uit de VS komen.

laat SBS-shownews dit maar afhandelen ipv NOS-journaal
Helemaal mee eens, als het geen Amerikaan was geweest of het in Amerika was gebeurd had de Amerikaanse media er lang niet zoveel aandacht aan besteed. Nu is het lekker afgeven op anderen en kijk ons eens goed zijn.
Natuurlijk heel erg voor de ouders en voor Joran als hij onschuldig is, maar denk dat meneer er meer van weet dan hij toegeeft.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Citaat van: Iwan op 18 december 2007, 18:34:24
Seponering of sepot betekent dat er een einde komt aan de strafvervolging.
Volgens het beginsel ne bis in idem (niet twee keer hetzelfde) mag het OM
een verdachte niet tweemaal vervolgen voor hetzelfde feit.

Ã,©elsevier.nl

Nu snap ik het even niet meer ???

Ik hoorde vanavond PR de Vries zeggen dat als er weer nieuwe bewijzen boven tafel komen ze wel verder gaan met deze zaak en dat ze Jordan weer op gaan halen als het nodig is.

**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

Citaat van: Dity op 19 december 2007, 00:40:33
Citaat van: Iwan op 18 december 2007, 18:34:24
Seponering of sepot betekent dat er een einde komt aan de strafvervolging.
Volgens het beginsel ne bis in idem (niet twee keer hetzelfde) mag het OM
een verdachte niet tweemaal vervolgen voor hetzelfde feit.

Ã,©elsevier.nl

Nu snap ik het even niet meer ???

Ik hoorde vanavond PR de Vries zeggen dat als er weer nieuwe bewijzen boven tafel komen ze wel verder gaan met deze zaak en dat ze Jordan weer op gaan halen als het nodig is.
Dat snap ik eigenlijk ook niet, en moord verjaard toch ook niet zo snel?
Wellicht dat ze hem nu hebben vervolgt op medeplichtigheid aan de verdwijning van ...... en dat ze hem dan eventueel later kunnen aanklachten voor de moord op...... Al wist ik eigenlijk niet dat hij al vervolgd werd,
hij was toch alleen een verdachte die meerdere malen verhoord is, hem is bij mijn weten hem nog niets concreets ten laste gelegd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

sterretje

Ze kunnen de zaak altijd weer heropenen en dat bedoelen ze er mee als er nieuwe ontwikkelingen zich voordoen om dan weer te heropenen

Iwan

ORANJESTAD -  Een team van experts heeft de zoektocht naar de verdwenen tiener Natalee Holloway
op Aruba doorgezet ondanks het besluit van justitie om de zaak tegen de verdachten te sluiten
wegens gebrek aan bewijs.
 
Rond het eiland is woensdag een speciaal Amerikaans onderzoeksschip begonnen met het scannen
van de zeebodem. De aankomst van de boot Persistence wordt bevestigd door Tim Miller van Texas
Equuesearch (TES), een organisatie die vermiste Amerikanen opspoort als de autoriteiten dat opgeven.

Het schip werd al een maand geleden aangekondigd door Dave Holloway, de vader van Natalee,
maar liep afgelopen week vertraging op door onder meer tropische storm Olga in het Caribisch gebied.

De Persistance kan tot op drie kilometer diepte zoeken, in tegenstelling tot de honderd meter
bij de vorige zoekactie in zee naar Holloway. De experts hebben daarvoor de 'beste detectoren
van de planeet' aan boord. De kosten voor het onderzoek zouden per dag oplopen tot honderdduizenden
dollars en worden met donaties gedekt.

Het Openbaar Ministerie heeft zich gedistantieerd van de particuliere zoekactie.
Dit tot ontevredenheid van de advocaat van Joran van der Sloot, Ariean de Bie,
die vreest dat er zonder controle misschien wel eens bewijsstukken verzonnen kunnen worden.
"Ze zouden er zo een handtasje bij kunnen leggen."




©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

AMSTERDAM -  Paul van der Sloot, de vader van Joran van der Sloot, heeft zijn zoon geadviseerd
te zwijgen toen hij in november voor de tweede keer was aangehouden wegens de verdwijning van
Natalee Holloway. Dat zei de vader vrijdag in het tv-programma Pauw en Witteman.

Paul van der Sloot is momenteel advocaat, maar was eerder rechter in opleiding.
"Alles was al gezegd. Er was niets meer te winnen als Joran was gaan praten."

Joran, zijn vader en zijn moeder Anita waren te gast bij Pauw en Witteman,
samen met misdaadverslaggever Peter R. de Vries, die een documentaire maakte over de zaak-Holloway.
Joran was hoofdverdachte in de verdwijningszaak van het Amerikaanse meisje,
dat in mei 2005 na een avond stappen spoorloos verdween op Aruba.

Van der Sloot zou de laatste zijn geweest die haar in leven heeft gezien. Zelf zegt de jongen
dat hij haar alleen, levend, heeft achtergelaten op het strand. Eerst loog hij daarover tegen de politie.

Wegens gebrek aan bewijs werd Joran, en twee vrienden van hem die ook verdachten waren, vrijgelaten.
Afgelopen november hield de politie hem in zijn huidige woonplaats Arnhem opnieuw aan, omdat nieuw bewijs
zou zijn gevonden. Twee weken later moest justitie op Aruba hem echter weer laten gaan.
Er was nog steeds onvoldoende bewijs en bovendien weigerde Joran verder nog iets te verklaren.

Vrijdag zei Joran dat hij zeer verbaasd was over de tweede arrestatie.
"Het was onmogelijk dat ze iets nieuws hadden gevonden", zei hij.
"Er was geen nieuw bewijs, het ging alleen maar om oude verklaringen."

Het is nooit duidelijk geworden wat er met Natalee Holloway is gebeurd en of ze dood is.
Haar lichaam is nooit gevonden.

Het Openbaar Ministerie op Aruba besloot op 18 december de zaak-Holloway te sluiten.
Dat gebeurde nadat het gerechtshof had gesteld dat het dossier te weinig aanwijzingen bevatte
dat Holloway door een misdrijf om het leven was gekomen.

Jorans moeder Anita heeft in het begin even gedacht dat er misschien een ongeluk was gebeurd
met Natalee en dat Joran daar mogelijk iets mee te maken had. Beide ouders bezwoeren dat ze
met Joran naar justitie waren gestapt als hij had laten blijken dat hij iets te maken had met de vermissing
en eventuele dood van het meisje.





©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Iwan op 12 januari 2008, 02:12:27
Vrijdag zei Joran dat hij zeer verbaasd was over de tweede arrestatie.
"Het was onmogelijk dat ze iets nieuws hadden gevonden", zei hij.
"Er was geen nieuw bewijs, het ging alleen maar om oude verklaringen."
Dat vind ik een vreemde opmerking, het zou toch kunnen dat ze het lichaam hadden gevonden
en dat daar nog vragen bij waren. Als hij van te voren al aangeeft dat het volgens hem onmogelijk was
dat ze iets nieuws hadden gevonden, doet mij dat vermoeden dat hij toch wel meer weet dan hij toegeeft.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

AMSTERDAM - Direct na het incident kwam de moeder van Joran van der Sloot om excuses te maken.
 
Peter R. de Vries: "Ze schaamde zich dood. Tijdens de uitzending had ze juist zitten vertellen dat Joran
een doodnormale, keurige jongen is. Ze bood haar excuses aan en zei dat het nooit had mogen gebeuren.
"

Enige tijd later bood ook Joran zelf diverse keren zijn excuses aan de misdaadverslaggever aan.
De Vries heeft de excuses aanvaard: "Ach, iedereen was het erover eens dat hij met deze daad
vooral zichzelf een slechte dienst heeft bewezen. Als dit het ergste is wat je als misdaadverslaggever
moet incasseren.
"

Pauw en Witteman reageerden geschrokken.






Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Heb het filmpje ook gezien in RTL Boulevard.

Na het vertonen lieten ze zien op welke buitenlands zenders het uitgezonden is en het commentaar erbij.
Hij heeft zich volgens de buitenlandse media behoorlijk in de kijker gespeeld door deze actie, maar dan in negatieve zin. Volgens hun heeft hij laten zien op deze manier dat hij zichzelf absoluut niet kan beheersen.
Dus de speculaties zijn weer niet van de lucht: heeft hij omdat Natalie niks met hem van doen wilde hebben haar uit boosheid iets aangedaan of is er iets anders voorgevallen waardoor hij zich niet kon beheersen en agressief is geworden?

Hele domme zet van hem als hij er iets mee te maken heeft en zo niet dan nog.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

NEW YORK -  De moeder van de vermiste Amerikaanse tiener Natalee Holloway
vindt het moeilijk te geloven dat de ex-verdachte Joran van der Sloot en zijn vrienden
Deepak en Satish K. niets te maken hebben met de verdwijning. Een fragiele Beth Holloway
deed de uitspraak in een televisieshow van tv-goeroe Oprah Winfrey.
 
"Er zijn geloof ik bijna een dozijn mannen gearresteerd en weer vrijgelaten",
zei Beth Holloway woensdag. "Maar alles komt steeds terug bij deze drie."

In mei 2005 verdween de toen 18-jarige Natalee Holloway spoorloos tijdens een avond uit
met van der Sloot en de Surinaamse broeders K. op Aruba. Van der Sloot, een Nederlander,
en de Surinaamse broeders K. zouden haar het laatst gezien hebben. Zelf houden zij vol
onschuldig te zijn. Medio december werd de vervolging van de drie wegens gebrek aan bewijs gestaakt.





©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."