Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Is Condoleezza lesbo?

Gestart door Iwan, 2 december 2007, 20:01:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

AMSTERDAM -  Amerikanen zijn niet opgewonden geraakt over de mogelijk sensationele vrede
tussen Palestijnen en Israël, maar de vraag of organisatrice en minister van buitenlandse zaken
Condoleezza Rice lesbisch is..
 
Zelfs de respectabele Sunday Times pakt er flink mee uit: is Condy lesbisch?
Het blad The Enquirer vraagt zich bij de foto van Condoleezza openlijk af: 'Who's gay and Who's not?'.

Het blad schrijft dat al maandenlang wordt geroddeld over de seksuele geaardheid van de hooggeplaatste
republikeinse rechterhand van George W. Bush. Dat zou opmerkelijk zijn, want de conservatieve regering
is niet echt homo-vriendelijk.

Kennelijk spreekt half Amerika nu over de prangende vraag, want wie Condoleezza en Lesbian
op google intikt, komt op meer dan 146.000 hits, aldus de Times.

In de aanloop naar de komende presidentsverkiezingen wordt nu al flink met modder gegooid.
Volgens de Times proberen de serieuze media alleen het echte politieke nieuws te volgen,
maar zijn de Amerikanen vooral geinteresseerd in de vraag 'wie het met wie' doet.

Onlangs verscheen een verhaal over presidentskandidaat Rudy Guiliani die er een maitresse op na zou
houden. Ook Hillary Clinton zou een vrouwelijke scharrel hebben: Huma Abedin, iemand uit haar politieke staf.

Het gerucht gaat over voormalig senator en democratisch presidentskandidaat John Edwards.
Terwijl zijn aan kanker lijdende vrouw zijn campagne voert, zou hij in bed liggen met een politieke groupie,
aldus weer de Enquirer. Edwards is woedend en zegt dat er geen bewijzen zijn.

De verhalen over minister Rice zijn op een geslepen manier door de Enquirer in de wereld geholpen:
het blad zegt in een bijzin in een artikel over homofiele Hollywoodsterren, dat het een 'publiek geheim' is
dat ook Rice 'gay' is. Daarmee was het verhaal geboren.

Een anonieme studente wordt opgevoerd die samen met de bewindsvrouwe op Stanford zat.
Daar zou Condy er openlijk voor zijn uitgekomen. In 1998 zou ze ook met een vrouw een huis
gekocht hebben.

Rice geeft geen commentaar op het verhaal.






Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Als je als vrouw de rechterhand van Bush bent dan kan ik me voorstellen dat je niet zoveel meer hebt
met mannen. Maar het zijn natuurlijk haar eigen zaken die niets met haar functioneren als minister van
buitenlandse zaken te maken hebben. Stiekem zou ik het wel erg leuk vinden, omdat republikeinen meestal
niet zo positief staan tegenover homoseksuelen, als ze het wel is dan hoop ik dat ze er voor uit durft
te komen en als ze mee doet met de verkiezingen maakt dat de verkiezingen wel wat leuker.
Krijgen we een vrouwelijke president in Amerika, een afro-amerikaanse president
of een lesbische afro-amerikaanse president of weer zo'n saaie blanke man.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."