Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

De Feestdagen

Gestart door bigfoot, 3 januari 2008, 00:08:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bigfoot

Nou dat was me weer wat al die feestdagen!

Met kerst gezellig zitten smikkelen bij men ouders en voor de rest lekker weinig uitgespookt.
zondag 30-12-07 ging helaas de wekker om 6 uur moest men zusje ff wegbrengen naar schiphol gelukkig was het erg rustig op de weg geen files en geen drukte wat heerlijk om zo door Amsterdam te crossen.
s'avonds wou ik vroeg op bed maar ja was vrij moe en kon dus niet op bed komen haha dus dat was ook weer laat.
volgende ochtend lekker lang uitgeslapen was 12 uur dacht stap nu men bedje maar uit en promt ging de telefoon: Esther de pc heeft weer keueren dus ja snel in de kleren met een duffe kop naar de winkel ergens een fout in het systeem dus bellen nou binnen 10 min was dat weer opgelost.
Nog ff wat drank ingekocht en s'avonds op naar yvke en Sieb daar oud&nieuw vieren nou dat was weer erg gezellig met z'n allen.
daarna na de sunkemahal en verder feesten was ik tegen een uur of 6 thuis.
volgende dag de wekker maar gezet om 12 uur.
verder  naar grijpskerk gegaan daar was de rest van de familie ook weer dus was weer gezellig met z'n allen.
vandaag nog duf van die zware nachten ;-) hopelijk vanacht were lekker slaapje doen.
binnenkort foto's hier op Hyves en nu al een groot aantal te bezichtigen op www.bigfootplaza.nl