Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Vitesse 4-ever!!!

Gestart door Izzy, 20 januari 2008, 12:41:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Izzy

Haha tja vitesse mijn clubje dat ik mijn hele leven trouw zou blijven!   :smitt:
Ik ben dan wel geboren in Nijmegen .. toch heb ik totaal geen gevoel bij NEC.. nou ja respect een klein beetje dan
omdat ik anders dagelijks ruzie zou hebben met mijn geliefde collega's... want ja ik werk in Beuningen en
dat ligt nogal dicht tegen Nijmegen aan dus ja veel NEC-supporters.. en je raadt het al ik ben de enigste Vitessenaar..
maar als ik nou naar de stand kijk in de competitie heb ik niets te vrezen in vergelijking met hen! 
Maar ik bezoek ook regelmatig wedstrijden van Vitesse en hier wil ik graag wat belevenissen kwijt daarover,
dus ja dit wordt mijn vitesse hoekje of jullie dat nou leuk vinden of niet ;)!





Iwan

Ben benieuwd naar je berichtjes hier, worden het echt voetbalverslagen
of meer impressies van de dagen waarop je een wedstrijden hebt bezocht?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Izzy

Het wordt van alles.. nou heb ik bijvoorbeeld niet de moed iets positiefs over Vitesse te schrijven..
ze hebben vanavond met 4-0 terecht verloren van WillemII..
Geen enkele speler haalde zijn niveau vanavond.. dat is vaak het probleem bij Vitesse..
Ze winnen enkele cruciale wedstrijden en dan denken ze op rozen te zitten en de punten zo binnen te slepen,
dit is echter niet zo.. ook al speel je tegen de hekkensluiter van de competitie.. ze zullen er altijd voor moeten blijven strijden!
Die strijdlust was nergens te bekennen vanavond.. helaas want nou hebben we onnodig 3 punten weggegooid!

Izzy

Arnhem redt noodlijdend Vitesse
Geschreven op maandag, 17 maart om 22:28

Vitesse heeft 'de belangrijkste thuiswedstrijd van het seizoen' gewonnen. Een meerderheid van de gemeenteraad (23-15) stemde vanavond in met met het voorstel van burgemeester en wethouders om akkoord te gaan met een schuldsanering. Hierdoor blijft Vitesse in leven.  De gemeenteraad van Arnhem nam genoegen met een afkoopsom van 880.000 euro, waardoor het ongeveer twaalf miljoen euro (geld dat het eerder in de club had gestoken) verliest. De gemeenteraad besloot tevens tot een onderzoek naar de hele gang van zaken tussen de gemeente en Vitesse in de afgelopen vijf jaar.

Zo'n zevenhonderd supporters waren vanavond aanwezig in het stadhuis en volgden via een groot videoscherm het debat over het reddingsplan. De vreugde na het groene licht was logischerwijs enorm. Volgens de gemeenteraad gaat het boven water houden van Vitesse de Arnhemse burger financieel geen pijn doen. Het college belooft de onroerendezaakbelasting niet te verhogen.

In totaal werden er 48 stemmen uitgebracht. Deze werden als volgt verdeeld:

Voor:
PvdA (13), SP (1), CDA (3), GroenLinks (3), Pro Arnhem (2), D66 (1).

Tegen:
SP (5), VVD (5), CDA (1), GroenLinks (1), Zuid Centraal (2), ChristenUnie (1)

Mijn avond kan dus niet meer stuk  ;D