Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Streaker in uitzending Paul de Leeuw

Gestart door Iwan, 2 maart 2008, 15:13:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Paul de Leeuw is zaterdag tijdens de opnamen van Mooi! Weer De Leeuw opgeschrikt door een streaker.
De man, die zichzelf de 'Vegan streaker' noemde, wilde aandacht vragen voor dierenleed.

De Leeuw zat midden in een telefoongesprek met een 6-jarige fan van Thomas Berge,
toen de man gehuld in een miniscule string het podium op kwam lopen.
Beveiligingsmedewerkers wilden ingrijpen, maar de presentator hield het personeel tegen.
"Nee, nou blijf je staan ook", sommeerde hij de man, die zijn echte naam niet wilde noemen.

Nadat hij het telefoongesprek had afgerond, trok hij de naaktloper op schoot.
"Zo, vertel nou maar eens wat jij met dat dierenleed bedoelt", riep De Leeuw.
"Ik wil wel eens weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
Jij bent begonnen, dan moet je ook echt streaken.
"

Nadat De Leeuw de zwarte string van de 'Vegan Streaker' uittrok,
rende de man naakt het podium af. Daar werd hij afgevoerd door beveiligingspersoneel.

De aanwezige redacteuren op de vloer zeiden niets te weten van de actie van de dierenliefhebber.
Mooi! Weer de Leeuw is geen liveprogramma. De makers kozen er echter voor de ludieke actie
niet uit de show te knippen.




Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Geweldig zoals Paul hem (hem = Peter Janssen) te kijk zette,
hem eerst even een paar minuten laten staan en hem daarna helemaal voor lul gezet.
Denk dat nu bijna niemand meer weet waarom hij in de uitzending inbrak en zich alleen nog kan herinneren
dat ie in de hoek werd gezet door Paul en daarbij vind ik het raar om steaker te zijn zonder echt te streaken
en om dan ook nog in een niet live programma te gaan streaken is ook niet echt handig.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

De streaker die zaterdagavond ongevraagd in onderbroek de uitzending
van 'Mooi weer de Leeuw' verstoorde, eist excuses van Paul de Leeuw.

Peter Janssen, sinds zaterdag bekend als de 'Vegan-Streaker' is niet te spreken
over de actie van Paul de Leeuw.

Autistisch
"Het was niet netjes wat Paul deed. Ik had speciaal een slip aan omdat ik niet de aandacht
van de actie wil vestigen op één lichaamsdeel
", zegt Peter, die naar eigen zeggen autistisch is.
Mede-veganisten zouden Janssen hebben geadviseerd aangifte te doen wegens aanranding.

Bepoteld
Tijdens de uitzending grabbelde Paul de Leeuw er flink op los en verliet Janssen,
met de staart tussen de benen, de uitzending.





Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Wat een lamlul, hij verstoorde het programma als streaker, met kleding aan notabene
en Paul hielp hem alleen om meer als een echte grote mensen streaker te zijn.
Hij zou Paul en zijn kijkers excuses aan moeten bieden, hij onderbreekt een programma
en ik heb er niet omgevraagd zoââ,¬â,,¢n vies ventje te zien op tv.
Als ik een zak botten in een string wil zien dan kijk ik wel in de spiegel.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

De Rijdende Rechter gaat zich buigen over de kwestie tussen Paul de Leeuw en de Vegan Steaker.
De eis zal hoe dan ook 'excuses' zijn van een van de twee partijen. Dat meldt de Mediacourant.

Vanavond in 'Mooi! Weer De Leeuw' doet de rechter een beslissende uitspraak over de onenigheid.
De Vegan Streaker komt dit keer gewoon aangekleed naar de studio.
Vorige week wist de streaker de studio binnen te dringen en kwam tijdens de live-uitzending
op in niets dan een tangaslip. Presentator Paul de Leeuw trok de slip kapot,
waarop de naakte streaker weg liep.




nieuwnieuws.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Als je op die manier een programma van Paul de Leeuw komt verstoren met zo'n aktie, weet je dat je er niet ongeschonden vanaf komt en Paul je meteen terug pakt.

Dus in zekere zin heeft hij er gewoon om gevraagt.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

AMSTERDAM -  Paul de Leeuw krijgt geen straf voor het stuktrekken van het stringetje
van Peter Janssen, beter bekend als de Vegan Streaker.
 
Paul de Leeuw is door de Rijdende Rechter vrijgesproken.
De presentator krijgt geen straf voor het stuktrekken van de string van 'Vegan Streaker' Peter Janssen,
zo luidde het oordeel zaterdagavond tijdens Mooi! Weer de Leeuw op Nederland 1.

De streaker uit Vught verstoorde de vorige aflevering door uitsluitend gekleed in een string voor de camera
te springen. Op zijn lichaam stond de tekst 'Stop Dierenleed'. Volgens Rijdende Rechter Frank Visser
kon de man weten dat Paul de Leeuw ook ââ,¬Å¾onvoorspelbaar gedragââ,¬Â vertoont en had hij dat zelf uitgelokt.

De 'Vegan Streaker' had na zijn actie in binnen- en buitenland veel succes op internet.
Het fragment uit het programma verscheen op YouTube en werd een paar honderdduizend keer
gedownload en de video verscheen met succes op de populaire Amerikaanse website Liveleak.com.





Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

En volkomen terecht lijkt mij, maar deze geklede streaker heeft mij wel aan het denken gezet
en ik heb dan ook besloten om veganist te worden, alleen eet ik dan wel gewoon vlees
en andere dierlijke producten en draag ik ook gewoon nog leer, een beetje zoals een streaker met kleren aan dus.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

AMSTERDAM - Peter Janssen die bekend staat als de vegan streaker, wordt verdacht van het beramen
van een aanslag op koningin Beatrix. Dat zegt zijn advocaat Gerard Spong dinsdag in een reactie
op de arrestatie van zijn cliënt maandag.
De raadsman heeft Janssen inmiddels gesproken en zegt dat de dierenrechtenactivist ontkent dat hij
een aanslag op de koningin wilde plegen.

Spong weet nog niet wat er maandag bij de huiszoekingen is aangetroffen.
Hij zegt dat het voor hem ook nog niet bekend is wat de aanwijzingen voor de verdenking zijn.
Janssen moet woensdag voor de rechter-commissaris verschijnen.
Dan wordt volgens de advocaat waarschijnlijk meer duidelijk.

Zieke moeder
De rechtbank in Rotterdam besloot op 30 juni wegens persoonlijke omstandigheden het voorarrest
van de dierenactivist te schorsen. Hij mocht naar huis om zijn zieke moeder te verzorgen.
Janssen werd maandag thuis bij zijn moeder in Vught gearresteerd.

Bij de doorzoeking van twee woningen in Vught en Wissekerke (Noord-Beveland) zijn twee computers in beslag genomen.

Nertsen
Janssen zat sinds april vast wegens het loslaten van 2500 nertsen op een farm in het Zeeuwse Stavenisse.
Hij heeft bekend dat hij voor die actie verantwoordelijk was. De meeste dieren werden teruggevonden.

Vijftig nertsen vonden de dood, honderd beesten zijn nog spoorloos.
In de omgeving van de fokkerij beten de nertsen kippen dood.

Het OM verdenkt de dierenactivist ook van brandstichting in de bestelbus van een slager in Vught in 2006.
Die beschuldiging heeft Janssen altijd tegengesproken.

Paul de Leeuw
De dierenactivist kreeg ruim een jaar geleden landelijke bekendheid door de show van Paul de Leeuw
te verstoren. De tv-presentator ontdeed de streaker toen als vergelding van zijn onderbroek.

Andere keren verstoorde Janssen onder meer het ABN Amro tennistoernooi,
de Tilburg Ten Miles hardloopwedstrijd en een hockeyduel.




Ã,©nu.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

wat een rare gast, geweldig om te zien hoe Paul dit oplost :p ik had het eigenlijk nog nooit gezien
echt masterlijk!

TimT

Geweldig, hoe Paul de Leeuw hem aankijkt en die zin ââ,¬Å"Hallo Slagerââ,¬Â. Hij weet er goed mee om te gaan. Ik heb er vreselijk om gelachen. En volledig terecht dat hij die string uittrekt. Peter Janssen is in mijn ogen een rare middelgevaarlijke snuiter en niet van een boe wegrent om als een anti-vlees superman dingen op zijn kop te zetten. Dat de man mogelijk meedoet bij bevrijden van beesten, ik moet zeggen dat is hetzelfde als een inbraak. En hij doet de beesten die totaal geen enkel besef meer hebben van het wild, geen enkele kans voor overleving van die nertsen. Maar een aanslag plegen op het Staatshoofd. Waarom? Als nu Oma Wilhelmina was met der bontjasje, ja hé dan snap ik het mogelijke motief. Maar als streaker over te gaan tot Staatsgevaarlijke potentiële moordenaar vind ik niet niets. Ze moeten toch wel heel goede zaak maken, anders is een directe paniekreactie op het Koningendag incident.   

Kim

Citaat van: Tim Traas op 21 juli 2009, 20:24:13
Geweldig, hoe Paul de Leeuw hem aankijkt en die zin ââ,¬Å"Hallo Slagerââ,¬Â. Hij weet er goed mee om te gaan. Ik heb er vreselijk om gelachen. En volledig terecht dat hij die string uittrekt. Peter Janssen is in mijn ogen een rare middelgevaarlijke snuiter en niet van een boe wegrent om als een anti-vlees superman dingen op zijn kop te zetten. Dat de man mogelijk meedoet bij bevrijden van beesten, ik moet zeggen dat is hetzelfde als een inbraak. En hij doet de beesten die totaal geen enkel besef meer hebben van het wild, geen enkele kans voor overleving van die nertsen. Maar een aanslag plegen op het Staatshoofd. Waarom? Als nu Oma Wilhelmina was met der bontjasje, ja hé dan snap ik het mogelijke motief. Maar als streaker over te gaan tot Staatsgevaarlijke potentiële moordenaar vind ik niet niets. Ze moeten toch wel heel goede zaak maken, anders is een directe paniekreactie op het Koningendag incident.

Beatrix draagt ook echt bont!  *A

TimT

Citaat van: Kim op 21 juli 2009, 20:40:00
Citaat van: Tim Traas op 21 juli 2009, 20:24:13
Geweldig, hoe Paul de Leeuw hem aankijkt en die zin ââ,¬Å"Hallo Slagerââ,¬Â. Hij weet er goed mee om te gaan. Ik heb er vreselijk om gelachen. En volledig terecht dat hij die string uittrekt. Peter Janssen is in mijn ogen een rare middelgevaarlijke snuiter en niet van een boe wegrent om als een anti-vlees superman dingen op zijn kop te zetten. Dat de man mogelijk meedoet bij bevrijden van beesten, ik moet zeggen dat is hetzelfde als een inbraak. En hij doet de beesten die totaal geen enkel besef meer hebben van het wild, geen enkele kans voor overleving van die nertsen. Maar een aanslag plegen op het Staatshoofd. Waarom? Als nu Oma Wilhelmina was met der bontjasje, ja hé dan snap ik het mogelijke motief. Maar als streaker over te gaan tot Staatsgevaarlijke potentiële moordenaar vind ik niet niets. Ze moeten toch wel heel goede zaak maken, anders is een directe paniekreactie op het Koningendag incident.

Beatrix draagt ook echt bont!  *A

Ik dacht dat, dat nep was Kim!  :o
Bedoel de Koningin zou toch moeten weten dat zeer gevoelig licht. Bedoel Maria van der Hoeven werd als EZ-Minister in dit kabinet praktisch digitaal gestenigd vanwege haar bont op de regeringsfoto.