Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Lady Gaga heeft een (kleine) penis

Gestart door Iwan, 8 augustus 2009, 19:06:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: HLN.be
Lady Gaga heeft een (kleine) penis

Roddelsites zijn er zeker van: Lady Gaga heeft een penis. Dat zou de zangeres 'hermafrodiet'
of een 'interseksueel' maken omdat ze geslachtsdelen heeft van beide seksen.
Volgens Bossip.com is het nieuws bevestigd. De site citeert Lady Gaga.

"Ik ben er niet beschaamd over, maar het is ook niet iets dat ik aan iedereen wil vertellen.
Maar ja, het is waar. Ik heb zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtsdelen, maar ik vind mezelf
een vrouw. Het is ook maar een klein penisje, en het stoort me niet in mijn leven.
"

"Ik heb er nog niet over gepraat omdat het voor mij niet belangrijk is. Bovendien, het is toch niet normaal
om je geslachtsdelen met iedereen te bespreken. Toch vind ik dit een mooie kansen om uit te reiken naar
andere interseksuelen en zich goed te voelen in hun vel. Ik ben sexy en heet, met een penis en een vagina.
Big F*cking deal.
"

Video's
Waar, wanneer en aan wie Lady Gaga die uitspraken zou hebben gedaan is niet duidelijk.
De geruchten doken op na een filmpje waar Lady Gaga van een motor springt tijdens haar optreden
op het festival Glastonbury, (schijnbaar?) zonder onderbroek aan. Even is er 'iets' te zien,
al kan het evengoed een zeer naakte, goed ontwikkelde venusheuvel zijn.
Op Youtube zijn er ondertussen 'bevestigingsvideo's' te vinden die een collage tonen van foto's
van de zangeres waarop 'iets' te zien is.

'Belachelijk'
De bevestiging uit haar mond is niet te vinden, ook niet op haar Twitter-pagina. De 'serieuze' pers
doet het verhaal ondertussen af als 'onwaar'. Zowel MTV als ABC News citeren de manager van Lady Gaga:
"belachelijke geruchten."

ABC voegt er aan toe dat de seksualiteit van Lady Gaga voorwerp is van speculatie sinds ze aan Rolling Stone
vertelde dat ze zichzelf als biseksueel beschouwt, ook al wordt ze enkel fysiek aangetrokken tot vrouwen.

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Je kan wel zien dat het weer Augustus is, allemaal komkommer-nieuws.
Een vriendin van mij vindt haar, Lady Gaga, de mooiste vrouw die ze kent, die vriendin is een hele leuk meid
maar qua vrouwen heeft ze in mijn optiek totaal geen smaak.  :-\  Ik vindt Lady Gaga trouwens wel een
echte travestietennaam, dus wellicht bevat dit verhaal toch een kern van waarheid. *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: nu.nl

Lady GaGa is een lady!

Lady Gaga wil het nu voor eens en altijd duidelijk hebben: ze is géén man. Tijdens een interview
met een Australische radiozender ontkende de popster met klem de geruchten dat ze hermafrodiet is.

"Het is een belachelijk gerucht", aldus de 23-jarige muzikante in de Matt & Jo Show.
"Het is zo'n domme discussie, dat ik er niet eens op in wil gaan."

Het gerucht over Lady Gaga's geslacht ontstond naar aanleiding van een concertvideo op internet.
Tijdens het concert droeg ze een miniscuul rokje en zou er even een mannelijk geslachtsdeel
in beeld zijn gekomen.

De popster, die in het echt Stefani Germanotta heet, wakkerde op haar site het vuurtje
nog wat extra aan. Zo schreef ze dat ze zowel mannelijke als vrouwelijke genitaliën heeft,
maar dat ze zichzelf wel als een vrouw beschouwt.

Ook schreef ze op Twitter: "Mijn show ging zo goed gisteravond.
Ik moest gewoon naar huis gaan om mijn eigen hermafrodiete piemeltje af te likken.
"

Die opmerkingen waren niet serieus bedoeld, benadrukt de artieste nog maar eens.
"Ik heb er eerder grapjes over gemaakt, maar om er nu over te moeten praten is belachelijk",
aldus Lady Gaga in het radiointerview.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Boeiend!
Ik ben het trouwens wel met jouw vriendin eens, Iwan.. Ik vind Gaga echt een g**l wijf!

Iwan



Citaat van: AD.nl

'Lady Gaga toch een man?'

In het begin van haar carrière beweerden boze tongen dat Lady Gaga eigenlijk een man of hermafrodiet is.
De geruchten leken uit de wereld, totdat persbureau Brunopress vandaag toch weer vraagtekens plaatst
na het zien van een foto van de zangeres.

Het fotoagentschap schrijft op haar site: 'Lady Gaga trad op bij het slotfeest van de Formule 1 op het circuit in India.
Voor de show had ze zich speciaal uitgedost in een kek gouden pakje. Maar wat is die bobbel tussen haar benen?
'
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl


Lady Gaga poseert naakt voor Annie Leibovitz

Lady Gaga heeft naakt geposeerd voor de beroemde fotografe Annie Leibovitz.
De resultaten van de opnamesessie staan in het januarinummer van Vanity Fair.
Op een dubbele pagina in het hart van het blad is de zangeres naakt te zien
terwijl ze wordt geschilderd door de oude zanger Tony Bennett.
Elders in het blad staat Lady Gaga afgebeeld in verschillende excentrieke outfits.


Annie Leibovitz is een van de meest gevierde portretfotografen ter wereld,
vermaard om haar perfectionisme. Ze maakte tientallen foto's die op zichzelf iconen werden,
van de Britse koningin Elizabeth tot Arnold Schwarzenegger, John Lennon en Yoko Ono.

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."