Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Al-Qaida leidt min-tienjarigen op

Gestart door Iwan, 16 oktober 2009, 23:00:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

           
In het grensgebied tussen Afghanistan en Pakistan trainen terroristische moslimgroeperingen jonge kinderen
om westerse soldaten te vermoorden. Dat blijkt uit filmpjes op extremistische websites, meldt The Sun.

Amper zeven jaar
Het is niet de eerste keer dat dergelijke beelden opduiken, maar nu gaat het om kinderen jonger dan tien.
Sommigen zijn zo jong - amper zeven - dat een volwassene ze moet ondersteunen tijdens de schiettrainingen,
omdat de terugslag van hun geweer te krachtig is.

Geheime kampen
De kinderen worden uit hun scholen gehaald, en krijgen een militaire opleiding in geheime kampen.
Een van de kampen zou zich bevinden op de grens van Pakistan met Afghanistan, een ander kamp
zou gerund worden door Chinese moslimterroristen.

Zelfmoordterroristjes
De filmpjes, die marcherende kinderen in gevechtskledij tonen, duiken op enkele dagen nadat
een zelfmoordterroristje van amper een jaar of dertien meer dan 40 mensen ombracht in Pakistan.




Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Hoe gewetenloos zijn die terroristische moslimgroeperingen wel niet zeg.

Zelfs kinderen gebruiken ze om zelfmoordaanslagen te plegen.
Zolang zij die kinderen of anderen kunnen grbruiken denk ik niet dat er ooit een eind aan die waanzin komt
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

Helaas is het misbruik van kinderen voor zulke doeleinden wijdverspreid. Ook in Afrika en Palestina
worden kinderen op zo'n laffe manier misbruikt. Het ergste vindt ik het voor de kinderen zelf en de
militairen die geconfronteerd worden met een tegenstander van nog geen 10 jaar die hen belaagt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Citaat van: Iwan op 17 oktober 2009, 00:22:06
Het ergste vindt ik het voor de kinderen zelf en de militairen die geconfronteerd worden met een tegenstander van nog geen 10 jaar die hen belaagt.

Precies, je zult als soldaat maar tegenover zo ukkie (want dat horen het in feite te zijn als je het goed bekijkt) van 10 jaar staan.
Wat doe je dan?
Schiet je zo'n kind dan zomaar even overhoop? En kun je met de wetenschap dat als je die beslissing hebt genomen om dat te doen je verdere leven daar mee verder.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************