Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Zou jij je kind aangeven?

Gestart door Iwan, 26 oktober 2009, 16:29:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zou jij je kind aangeven bij de politie indien je kind iets strafbaars heeft gedaan?

Man - Ja, .....
Vrouw - Ja, ....
Man - Nee, .....
Vrouw - Nee, ....
Man - anders, namelijk ....
Vrouw - anders, namelijk ....

Iwan



Citaat van: Nu.nlMoeder brengt rellende zoon naar politie

ROTTERDAM - Een moeder heeft woensdagochtend haar zoon afgeleverd
bij een politiebureau in Rotterdam. Ze herkende haar zoon dinsdagavond
toen de politie in Opsporing Verzocht foto's toonde van tien verdachten
van de rellen op het fataal verlopen strandfeest Sunset Grooves in Hoek van Holland.

Dat heeft de politie woensdag bekendgemaakt.
De jongen is aangehouden. Zijn leeftijd is nog niet vrijgegeven.


Zou jij je eigen kind bij de politie aangeven als je kind iets strafbaars heeft gedaan??
Waarom wel/Waarom niet?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Nee, ik zou mijn kind niet aangeven bij de politie, maar ik zou wel net zo lang op hem/haar inpraten tot hij/zij het zelf zou doen.
Als mijn kind iets strafbaars zou doen, zou daar natuurlijk ook een grote straf aan hangen.

Kim

Moeilijk dit......


Denk dat de liefde voor je kind gekke dingen met je kan doen.
Kan me heel goed voorstellen dat je je kind dan een hand boven het hoofd houdt.

Iwan

Ik zou inderdaad net als Diaan proberen de jeugdige delinquent zover te krijgen dat hij/zij zichzelf aangeeft
en anders zou ik het doen, maar wel met pijn in mijn hart.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

StarLight

Ik zou eerst mijn kind de kans geven om zelf naar het bureau te gaan. Want hij/zij is er zelf verantwoordelijk voor.
Ik zou het waarschijnlijk zelf niet doen.
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Dity

Net zoals meerderen aangegeven hebben, ik zou mijn kind eerst de kans geven te overdenken wat hij/zij heeft gedaan en daar de gevolgen van onder ogen te zien. Wat dus inhoud zich bij het politiebureau te melden.

Zou hij/zij dat niet doen, dan hoe hard het mij ook zou vallen dan zou ik hem/haar daar zelf afleveren.

Waarom?
Omdat als je het een keer door de vingers ziet en ze niet duidelijk maakt dat ze de consequenties van hun daden onder ogen moeten zien ze denken dat ze er een volgende keer ook wel mee wegkomen. En dat is de bedoeling niet, dan gaat het van kwaad tot erger
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

gjk

Dit is inderdaad een lastige padstelling, ik denk dat het ook een beetje ligt aan wat mijn kind gedaan heeft, maar ik zou hem wel adviseren om zichzelf aan te geven voordat de politie bij je deur staat om je kind te arresteren, luistert mijn kind dan nog niet dan geef ik hem of haar zelf aan bij de politie.