Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

FAQ (Frequently Asked Questions/Frequent Aangekaarte Questies)

Gestart door Iwan, 5 april 2010, 18:44:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Een FAQ-lijst is een lijst met veelgestelde vragen over een onderwerp en de antwoorden daarop.

Hoe krijg ik enkel de nieuwe berichten te zien die gepost zijn na mijn laatste
bezoek aan het forum of de (nieuwe) onderwerpen die ik nog niet bekeken heb?


De simpelste manier om de nieuwe berichten te bekijken die gepost zijn na je laatste bezoek aan het forum
is om bovenin het forum te klikken op; Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek.
Je krijgt dan een overzicht te zien van de topic waar een reactie op gegeven is na jouw laatste
bezoek aan het forum, of nieuw aangemaakte topics
.

Je kunt ook bovenin het forum klikken op; Toon nieuwe reacties op jouw berichten.
Je krijgt dan een overzicht te zien van topics waarop jij al eens een reactie hebt gegeven
en waarop gereageerd is nadat jij erop gereageerd hebt.


Om alleen de laatste reacties te zien die gegeven zijn op het forum, los van de topics,
kun je onderaan op het forum klikken op; Bekijk de meest recente berichten op het forum.


Ook is het mogelijk om, wanneer je een topic wilt blijven volgen, op de hoogte gesteld te worden
via e-mail als er een nieuwe reactie gegeven wordt op een specifiek topic.
Deze notificatie kun je aanzetten door onder het laatste reactie op een willekeurige pagina van het topic
te klikken op Notificatie, of door wanneer je reageert op een topic onder extra het vinkje
bij Breng me op de hoogte als er reacties zijn aan te zetten.

Om alleen de nieuwe reacties op een specifiek board te bekijken klik je op het icoontje
voor de naam van het board. Dan krijg je alleen de ongelezen topics/reacties op dat board te zien.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik kan niet meer inloggen op het forum, is mijn account nu verwijderd of ben ik gebanned?
Als je gebanned bent/wordt van het forum wordt je daarvan eerst zelf op de hoogte gesteld,
je krijgt sowieso voor je gebanned wordt meerdere waarschuwingen van een van de admins.
Je account wordt alleen verwijderd als je weinig hebt gepost en gedurende een lange tijd
niet meer hebt ingelogd, het gaat dan om maanden. Je kunt zelf wel je account aanmerken
om te laten verwijderen, je account wordt dan binnen 7 dagen verwijderd. Je kunt je account
niet per direct zelf verwijderen omdat het wel eens voorkomt dat iemand perongeluk zijn/haar
account verwijderd of dat het verkeerde account verwijderd word. Wil je dat je account
per direct verwijderd wordt neem dan even contact op met  een van de admins die zullen
je account dan direct verwijderen. Nadat je aangeven hebt dat je je account wilt verwijderen
staat je account op inactief, log je echter  daarna weer in dan staat je account weer op actief.

Mijn account heb ik perongeluk, of is onterecht, verwijderd.
Mocht je later terugkeren op het forum kunnen je berichten op het forum,
gemaakt onder je 'oude' account altijd weer worden toegekend aan je nieuwe profiel.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik kan niet het hele forum, alle boards, zien.
Op dit forum krijg je pas toegang tot het volledige forum als je 15 berichten hebt gepost op het forum.
De boards die bv over seks gaan zijn op deze manier enigszins afgeschermd voor leden die alleen lezen en voor gasten.


Waarom krijgt mijn gebruikersnaam om de zoveel geposte berichten een ander kleurtje?
Voornamelijk omdat dat wel gezellig staat. Heb je echter minder dan 15 berichten op het forum gepost
dan kun je niet het gehele forum zien. Een overzicht van de LedenGroepen vindt je hier.
--> hier
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Hoe kan ik bericht krijgen, via e-mail, als er gereageerd is op een topic
die ik ben begonnen of een topic waarop ik een reactie heb gegeven?

De Notificatie knop laat geregistreerde leden toe zich in te schrijven
op een e-mailnotificatie van antwoorden op topics op dit forum.

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."