Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Lidmaatschap Politieke Partij

Gestart door Iwan, 29 mei 2010, 14:54:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan


In Nederland is ongeveer 10% van de burgers lid van een politieke partij
en ongeveer 70% brengt zijn stem uit op een politieke partij als er verkiezingen zijn.



Ben jij lid van een politieke partij of heb je wel eens overwogen om lid te worden van een politieke partij?
Waarom wel/Waarom niet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik ben niet lid van een politieke partij, ik heb het wel eens overwogen, maar vindt het lidmaatschap nogal aan de prijzige kant.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Als ik echt in alles eens zou zijn met een politieke partij, zou ik wel lid willen worden. Maar dan zou ik het wel in alles eens moeten zijn, anders zou ik zo'n partij nooit goed kunnen vertegenwoordigen, niet voor mezelf en ook niet naar een ander toe.
Maar tot nu toe ben ik nog geen enkele partij tegen gekomen waarbij ik in alles met ze eens ben.

Iwan

Citaat van: Lejah op  1 juni 2010, 08:31:26
Als ik echt in alles eens zou zijn met een politieke partij, zou ik wel lid willen worden.
Maar dan zou ik het wel in alles eens moeten zijn, anders zou ik zo'n partij nooit goed kunnen vertegenwoordigen,
niet voor mezelf en ook niet naar een ander toe. Maar tot nu toe ben ik nog geen enkele partij tegen gekomen
waarbij ik in alles met ze eens ben.
Dat is volgens mij ook onmogelijk om het in alles eens te zijn met een politieke partij.

Ik ben overweeg momenteel weer om toch maar lid te worden van een politieke partij,
mijn ouders waren vroeger ook beiden lid van een politieke partij, elk van een andere partij.
Met de verkiezingen hadden wij altijd 2 verschillende verkiezingsposters voor het raam hangen,
één van het CDA (vader) en één van de VVD (moeder).
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."