Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Ontdek het mooiste plekje

Gestart door Margje, 1 september 2010, 14:49:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margje

Plaats hier een foto van het mooiste plekje of plekjes uit je omgeving..Ergens waar je graag bent...

Kim



We wonen 5 minuten van het bos en daar komen we toch erg graag. Niet alleen in het bos,
maar ook de vele landweggetjes die er naartoe gaan zijn erg in trek tijdens onze avondwandelingetjes.
Kan er echt van genieten! Langs het bos kun je ook wandelen en daar heb je uitzicht over de Maas en
de St Pietersberg....zooo mooi!

Daarnaast ligt hier 15 minuten vandaan wandelen nog een stukje bos met mergelgrotten, maar daar
durf ik niet in te gaan. Zijn al regelmatig mensen verdwenen die op eigen houtje de grotten wilden
verkennen. Maar op de foto hier beneden....zie je dus dat stukje bos met de mergelgrotten.



Als ik het zo bekijk.....woon ik toch best in een romantisch gebiedje!  :D

Iwan

Prachtige omgeving Kim, dat hebben we hier in het hoge noorden niet....  :-\
*denkt eraan om te gaan verhuizen*
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Naast ons is nog een leuk huisje te koop!  ;)

Iwan



Citaat van: Kim op 27 april 2013, 13:45:05
Naast ons is nog een leuk huisje te koop!  ;)
Denk dat de huizen daar een stuk duurder zijn en bovendien spreek ik de taal niet.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Duurder denk ik niet hoor? En de taal....man! Je begrijpt mij toch ook als ik iets op het forum plaats!

Oelewapperrrr!  :P

Iwan

Ik zal de komende week er eens op uit trekken om wat fotos van de omgeving hier te maken.....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."