Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Winter / Zomer

Gestart door Margje, 2 december 2011, 09:07:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margje

Nu de donkere dagen weer zijn begonnen....Wat vind je leuk of juist minder aan de winter? Vind je de zomer juist leuker? En waarom?

Iwan

In de winter vind ik het wel mooi als het landschap bedekt is met een witte deken van sneeuw,
maar de koude en schaatsen daar hou ik niet zo van. Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar de zomer,
lekker warm en dan hoef je niet teveel kleding aan en kun je leuke dingen doen zoals wandelingen maken
in de natuur of naar het strand.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Zowel de winter als de zomer zijn niet mijn lievelingsseizoenen.
Ik houd veel meer van de tussein seizoenen, als alles na een langere periode weer averandert.
ik houd veel van de herfst en daarna de lente en dan pas komen de zomer en winter.

Margje

Ik heb niet een echte voorkeur...in de winter vooral als de zon schijnt en alles mooi wit is vind ik het heerlijk om naar buiten te gaan om daarna lekker met koud in een warm huis te komen..In de zomer kun je sowieso veel buiten zijn, wordt er over het algemeen meer buiten georganiseerd en zijn de mensen vrolijker...Echter mijn voorkeur heeft de Lente..na een winter alles weer in bloei...mooier weer en dat je als het goed is nog geen dagen hebt waarbij het te warm is om iets te doen...Lekker een stuk lopen...ja :)

carola

ik heb liever de zomer, kun je lekker lang buiten ziten of veel buiten doen, zoals genieten van de zon. De winter vind ik helemaal niks die kou sneeuw en gladheid brrrr