Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Shen Yun Performung Arts

Gestart door Elfje, 22 december 2011, 10:16:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Elfje

Shen Yun, een non profit organisatie gevestigd in New York, is 's werelds voornaamste klassieke Chinese dans- en muziekgezelschap. Met een missie om de geest van traditionele Chinese cultuur, kunsten en waarden te doen herleven, heeft Shen Yun Performing Arts razendsnel in slechts een paar jaar de wereld veroverd en zijn miljoenen mensen betoverd en geïnspireerd door haar schoonheid en elegantie. "Een voorstelling met 5000 jaar voorbereiding"...het is een voorstelling die niet gemist kan worden!

12 & 13 maart 2012
Lucent Danstheater
Den Haag

Website: http://www.shenyunperformingarts.org/

ps. Mijn man en ik bezoeken graag voorstellingen Het allermooiste wat ik ooit zag is beslist Shen Yun Performing Arts. En mooie dingen dienen om met anderen te delen......  ;)

Iwan

Ik had er nog nooit van gehoord en kan me er ook niet echt wat bij voorstellen eigenlijk.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ik vind het ook prachtig!
Het is dat de tickets zo duur zijn, anders had ik ook wel heengewild.

Elfje

Citaat van: Iwan op 26 december 2011, 20:27:51
Ik had er nog nooit van gehoord en kan me er ook niet echt wat bij voorstellen eigenlijk.
Iwan, op de website kan je enkele video's bekijken:

http://nl.shenyunperformingarts.org/videos

Zo kan je eens kijken hoe verbluffend mooi hun voorstellingen zijn. 

Shen Yun is een dansgezelschap dat is opgericht met als doel de oorspronkelijke Chinese cultuur terug tot leven te brengen. Hun shows kennen wereldwijd een groeiend succes.

Ik ga heel zeker kijken, misschien wel twee keer, in Nederland én in Londen! Vind de tickets niet duur want een show zoals die van Shen Yun is tegenwoordig in China nergens te vinden.




Iwan

Ik heb inmiddels wat filmpjes gekeken en het zag er inderdaad prachtig uit.
Al zou het misschien niet iets zijn waar ik zelf zo snel heen zou gaan.

http://www.youtube.com/v/MwxUPrK6o6o?version=3&hl=nl_NL
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Elfje

Bedankt Iwan voor het plaatsen van deze mooie video! Knap hoe je dat hebt gedaan.  :tU:

Iwan

Citaat van: Elfje op  2 januari 2012, 19:12:24
Bedankt Iwan voor het plaatsen van deze mooie video! Knap hoe je dat hebt gedaan.  :tU:
Je kunt hier op het forum heel makkelijk youtube filmpjes plaatsen hoor.  ;D
maar graag gedaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Elfje

Ik zal het binnenkort eens proberen.  *G

Iwan



Citaat van: Elfje op  4 januari 2012, 12:59:16
Ik zal het binnenkort eens proberen.  *G
Als het je niet lukt, kan ik wel een modificatie installeren waardoor het nog makkelijk wordt.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Citaat van: Elfje op 30 december 2011, 08:09:39
Ik ga heel zeker kijken, misschien wel twee keer, in Nederland én in Londen! Vind de tickets niet duur want een show zoals die van Shen Yun is tegenwoordig in China nergens te vinden.

Ik wens jou veel plezier!
Het is niet zo dat ik de ticketprijs te duur vind voor het gebodene hoor.
Het is gewoon dat ik zo'n bedrag erg hoog vind (voor mij), het is net zoveel om een week van te eten zeg maar en dat vind ik duur.

Elfje

Bedankt voor de hulp Iwan. Ik ben een ramp wat betreft computers en technologie ....  *G  :-[

Lejah, ook bedankt! Wij kijken er naar uit maar moet eerst nog het nodige zien te regelen op het werk. Jammer dat het voor jou niet lukt om te gaan kijken. Misschien wel een volgende keer.

Elfje

@Iwan, er is blijkbaar een fout opgetreden, daar kwam een melding van toen ik de video wou bekijken. Dat is jammer. Was het een video van Shen Yun Performing Arts?

Iwan

Citaat van: Elfje op  5 januari 2012, 14:27:25
@Iwan, er is blijkbaar een fout opgetreden, daar kwam een melding van toen ik de video wou bekijken.
Dat is jammer. Was het een video van Shen Yun Performing Arts?
@Elfje, nee ik heb gisteren een youtube modificatie geïnstalleerd en het was een test filmpje die ik vergeten was te verwijderen.

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk