Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Duitsers hebben een hotelaffaire

Gestart door Iwan, 5 juni 2012, 17:20:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citeer

Duitsers hebben een hotelaffaire

Ook voor het Duitse Bild is het EK begonnen. Het boulevardblad bericht op de website, dat de Duitse international
Jérôme Boateng zondagnacht een ontmoeting heeft gehad met naaktmodel Gina Lisa Lohfink.
Het eerste schandaal in de Duitse ploeg heeft de naam ZIMMER 248 gekregen. In deze kamer van het Pentahotel
in Berlijn heeft Jérôme Boateng zich diep in de nacht opperbest vermaakt met blootmodel Gina-Lisa Lohfin (23),
bekend van Germany's Next Top Model en een sekstape. De Duitse international heeft zich daarmee enkele dagen
voor de start van het EK in de problemen gewerkt.

"Boateng had gehoord dat ik in de stad was en wilde mij leren kennen. Om twee uur hebben we elkaar ontmoet
in de bar van het hotel, later zijn we met zijn drieën naar mijn kamer gegaan. Daar hebben we met elkaar gepraat
",
verklaart Lohfink.

Volgens de zaakwaarnemer van Boateng heeft de international helemaal niets misdaan.
"Ik weet dat hij om  twee uur in bed lag en heb er ook niets op tegen als hij met wat vrienden afspreekt",
aldus zijn manager.

De Duitse ploeg vloog de volgende dag richting het Poolse Gdansk en speelt zaterdag de eerste wedstrijd tegen Portugal.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."