Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Leukste Maand

Gestart door Margje, 21 december 2006, 20:04:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wat vind jij de leukste maand van het jaar?

Januari
Februari
Maart
April
Mei
Juni
Juli
Augustus
September
Oktober
November
December

Margje

Wat vind jij de leukste maand van het jaar en uiteraard waarom???

vampie

ik kies toch voor december omdat het een gezellige maand is met al die feestdagen en nu nog hopen op sneeuw

Joost

December. Tjah ik ben jarig en de maand brengt gezelligheid en zaamhorigheid met zich mee  ;D 

Margje

Mei..niet omdat ik jarig ben..maar omdat alles meestal weer groener wordt...het weer beter wordt...en alles dus weer vrolijker buiten is!

Dity

April en mei.

Vooral omdat dan alles weer groen begint te worden en al die jonge dieren in de weilanden, schitterend gezicht.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

XXXX

Mei heb ik gekozen, dan is het lekker weer, en krijgen we vakantiegeld haha. Maar het was wel moeilijk want december vind ik erg gezellig, heb alleen een hekel aan kou

jaantje

De gezellige decembermaand

Iwan

Ik heb gekozen voor mei, dan is het over het algemeen wel lekker weer en komt alles tot bloei.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik ga toch voor December, vind ik altijd een erg gezellige maand met het oog op sinterklaas en de kerst uiteraard.

carola

augustus deze maand ben ik jarig  ;) en december dan is mijn schatje jarig  :) :) :) en ook wel zin in de kerst

carola

mei,augustus, december

Margje

Citaat van: Iwan op 31 mei 2009, 21:48:12
Ik heb gekozen voor mei, dan is het over het algemeen wel lekker weer en komt alles tot bloei.

En omdat wij dan jarig zijn :)

Iwan

Citaat van: Margje op  2 februari 2012, 20:07:53
Citaat van: Iwan op 31 mei 2009, 21:48:12
Ik heb gekozen voor mei, dan is het over het algemeen wel lekker weer en komt alles tot bloei.

En omdat wij dan jarig zijn :)
Dan komen wij ook tot bloei.....  *G


December staat bij mij op de 2de plaats, al hou ik niet zo van de koud, maar het is een gezellige maand
en als er buiten een dik pak sneeuw ligt is het in huis vaak ook een stuk gezelliger en lekker.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

little_mermaid

Juli, begin van de zomer.

carola

Augustus ben ik zelf jarig  en December mijn schatje en dat is ook onze verkeringsmaand