Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat is jouw droom huis?

Gestart door TimT, 20 december 2007, 15:44:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TimT

Wat is het huis van jouw dromen?

Na ons eerste onderwerp van onze droomwijk, is het tijd om eens dieper in te gaan in je eigen huis. Wat zou jou ideale mooie droomhuis! Je mag het zo bont maken als je wilt, maar probeer ook iedere kamer of ruimte tot alle details te beschrijven. Geef ons het beeld van jouw mooiste huis.
Ik wens jullie veel succes.

Nevyn

Ik wil een enorme badkamer en keuken. In de keuken wil ik een eiland in de stijl tussen klassiek en modern in. In de badkamer wil ik een ligbad en een inloopdouche. Beide in donkere kleuren. Dan denk ik aan het zwart/wit constrast. Dit wil ik het hele huis doorvoeren.

Verder wil ik een grote woonkamer met een aparte eetkamer, of iig gescheiden. Eten in de keuken kan ook :)
Ik denk aan drie kamers boven. De kamer van mij en mijn partner, stijlvol ingericht, een logeerkamer en een studeerkamer.

Als laatste wil ik een mooie tuin bij mijn huis. Ik wil er mooie bloemen in plaatsen en een leuk plekje hebben om in de zomer te vertoeven.

Dity

Ik wil graag alles gelijkvloers.

Grote keuken waar je een flinke eethoek in kwijt kunt en alles een beetje in de boerenstijl.

Badkamer hoeft van mij niet zo groot te zijn zolang er maar een douche en ligbad in kan en dan in de kleur bordeaux.

Op zijn minst twee slaapkamers, voor mezelf en als een van de kleinkinderen komt logeren wat geregeld gebeurt en een werkkamertje.

De woonkamer lekker klein en knus ingericht, ook in de boerenstijl.

En een ruime hal.

**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Kim

Het huis
Mooi oud pand met een historie dat net geen monument is dus ik kan het mooi restaureren en modern maken. (mooie muur gemetselde stenen afwisselen met stuucwerk, muurtje van doorzichtige stenen in de muur van badkamer naar gang etc.)

Keuken/eetkamer
Mooie landelijke keuken met een oude wasbak en een hele lange tafel met grote vazen waar knalgroene appeltjes in zitten. Oud kacheltje in een hoekje.

Huiskamer
Openhaard met NEP berenvel ervoor. Veel kitch afgewisseld met modern en oud antiek dat is opgeknapt. Barok, strak en kitch door elkaar. Heerlijke grote hoekbank met warm dekentje er over. Muur met grote foto's van familie en vrienden. Verschillende fotolijstjes mooi strak naast en boven elkaar.

Badkamer
Ligbad en douche om het hoekje met grote douchekop. Plaats voor twee! ;)
Twee wasbakjes naast elkaar met spiegels en op plankje tussen de spiegels een aantal cactussen! :)

Slaapkamer
Groot bed met twee nachtkastjes. Muur achter bed is een behang van de franse lelie. Aan het einde van het bed ladekast met platte tv en aan de zijkant een grote kledingkast die de hele muur vult.

TimT

Het moet een groot pand zijn met aan de buitenkant dat het lijkt alsof het historisch. Er moeten in vele kamers glas in lood ruitjes komen. Maar met een kleine tuin.

Mijn Studeerkamer
Mijn studeerkamer die moet rond zijn net als The Oval Office, alleen dan gemaakt van eikenhout. Passend meubilair. Aan de muur boven de open haart hangend het logo van de Sovjet Unie. Een mooie eikenhouten boekenkast erin, bureau met speaker telefoon ingebouwd en een laptop. En ingewerkte stereoset.

Eetkamer
Een aparte eetkamer met daar ook in een openhaard. Maar wel knusser. Denk wel een ouderwets Hollandse eettafel met daarbij horende stoelen.
Ook van die delf blauwe bordje lijken mij wel toepasselijk in zo kamer.

Slaapkamer
Een slaapkamer op zo ouderwetse Franse Stijl met zo hemelbed. Met daarin een deur naar een enorme badkamer met een ligbad. Een douche en dan nog een aparte deur naar de WC. Liefs zo klassiek mogelijk.

Bijzondere kamer
Ik wil ook een hele aparte kamer om mijn boeken in te lezen. En soort van spiegelbibliotheek. Waar dus zowel het plafon als de vloer gemaakt is van spiegels, dat je geen idee hebt of je nu er door kan vallen op elk moment ja of nee.



Iwan

Een huis met een mooie grote badkamer, die ik helaas niet heb
en grote kamers + een extra (slaap)kamer op de begaande grond.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

het huis waar ik nu in woon is al mijn droomhuisje, lekker oud en gezellig, overigens wel goed onderhouden!