Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

NL studente bij München verkracht

Gestart door Iwan, 1 oktober 2007, 22:57:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

AMSTERDAM - Een 21-jarige Nederlandse studente die in de buurt van München de weg vroeg,
is gruwelijk verkracht door een 20-jarige Duitser terwijl zijn vader roerloos toekeek.
Het meisje is daarna naakt de deur uitgezet.

De studente was woensdagavond na een feestje met vrienden op weg naar huis, maar verdwaalde.
Ze stopte bij een tankstation in Oberhaching (bij München) om daar de weg te vragen.
Een 46-jarige metaalbewerker mengde zich in het gesprek en zei dat hij om de hoek woonde
en haar daar verder kon helpen. Bij het huis aangekomen, vroeg de man of zij hem zijn woning
in wilde volgen. In eerste instantie kreeg de argeloze studente uitvoerig de route uitgelegd
en kreeg zelfs een biertje aangeboden.

De stemming sloeg om toen de 20-jarige zoon Bastian S. binnenkwam en zich ermee begon te bemoeien.
Te laat besefte de vrouw dat ze zich in de val bevond. Het slachtoffer werd naar de badkamer gesleurd
en ondanks hevig verzet meermalen verkracht. Ook probeerde de man haar te wurgen.
Vader Michael S. keek roerloos toe, zo schrijft de krant Tageszeitung.

Daarna werd het meisje naakt op straat getrapt. De kleding werd haar achterna gegooid.
In paniek sprong ze in de auto en begon als een dolle te rijden.
Uren later sprak ze iemand aan op straat. Uiteindelijk werd de politie gebeld
waarna een arrestatieteam de vader en zoon heeft opgepakt, aldus de TZ.




©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

badm!ke


Kim

@ Bakm!ke: niet alle Duitsers over een kam scheren aub.

Wat afschuwelijk zeg! Die meid heeft een trauma voor de rest van haar leven.
Ook niet echt slim om een woning binnen te gaan met onbekende mannen maargoed
op dat moment zul je natuurlijk anders reageren. Vreselijk! Twee vriendinnen van mij
zijn verkracht geworden. Nog steeds lopen ze rond bij het Riagg want een verkrachting
maakt je psychisch echt kapot! Dat realiseren sommige mensen ook niet echt!  :-[

Dity

Dat is echt erg.
Zulke mensen snap je niet en wil je ook niet snappen, dat ze iemand zoiets aan kunnen doen.
Gelukkig zijn de daders gepakt en ik hoop dat ze een zware straf krijgen

Ik hoop dat dat meisje goed opgevangen zal worden zodat ze er in ieder geval mee om kan gaan.
Vergeten zal ze het nooit, dit zal ze haar leven lang met zich meedragen
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

Wat verschrikkelijk als zoiets je overkomt en ik begrijp zulke mensen ook niet. ...
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."