Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

carola

Vanmorgen weer uurtje aan het zumba -en geweest. Daarna even gedoucht en sparibs uurtje laten sudderen waren al Voor zo ver klaar gemaakt. Nu even TV kijken straks nog even wat boodschappen doen. Op naar een nieuwe werk week

Kim

- Lars naar school gebracht
- wasjes gedraaid en opgehangen
- keuken gepoetst
- toilet gepoetst
- beneden gestofzuigd
- bedden opnieuw opgelegd
- koffie gedronken bij schoonzusje
- gewinkeld via internet
- dadelijk Lars halen met Fenne
- spinazietaart maken  :tU:

Iwan

Vanmorgen opgestaan waarna ik onder de douche ben gehupst. Na de verkwikkende douche heb ik me aangekleed en ben ik broodjes gaan smeren om mee te nemen naar mijn werk.
Rond 20 voor 8 kwam mijn collega voorrijden en ben ik meegereden met hem naar mijn werk. Daar heb ik deze morgen weinig gedaan, enkele collega's gaven mij het advies om naar
huis te gaan daar ze mij er niet zo fris vonden uitzien, maar deze goed bedoelde adviezen wees ik resoluut van de hand. Toen de ochtend op haar einde liep begon ik mij zowaar iets beter
te voelen en ben ik naar de supermarkt getogen om daar lunch te gaan halen. De middag heb ik mij vermaakt met het verlenen van een varia aan hand- en spandiensten voor de medewerker
van het gemeentehuis. Aan het einde van de middag ben ik huiswaarts gekeerd waar ik mijn bloembakken heb aangevuld met verse aarde zodat ik daar binnenkort plantjes in kan gaan zetten.
En nu vertoef ik even achter mijn personal computer om zo dadelijk te beginnen met het bereiden van mijn avondmaal.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

al een 2 uurtjes gewerkt

attje

Had vandaag cursus in Delt
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Iwan

Vanmorgen werken, pasfoto's laten maken, paspoort aangevraagd, weer terug werken. Zometeen om half 5 naar huis en vanavond met camera spelen tijdens de raadsvergadering.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Even naar de supermarkt geweest
Daarna even naar mijn tante en nu lekker thuis
Vanmiddag voor mijn jaarlijkse a.p.k. voor mijn bloeddruk en dan bank hangen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

carola

Vanmorgen brood gesmeerd voor gj en hem uitgezwaaid. Daarna werd de logeerhond weer opgehaald. Na dat ik met mijn moeder uitgekletst was, die belde even de eerste was in de machine gedaan, die hangt nu buiten te drogen, was 2 in de machine en die zo meteen ook buiten hangen. Milieuspullen bij de weg gezet

Kattenhuis

Net wakker en water opgezet voor een mok espresso.

Iwan

Vandaag had ik een vrije dag genomen, vanmorgen naar de tandarts geweest en daarna bij mijn moeder geweest.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Vanmorgen de tijd genomen om veel dingen van facebook te verwijderen. Sommige berichten en mensen. Even rust aan mijn hoofd. Ik had laatst ook al 3 mensen eraf gewieberd en nu weer 3. Weg als je er niks mee hebt.
Boodschappen gedaan....
En tv gekeken en gekleurd
Life can be so beautyfull
so follow your heart

DonWoozy

vandaag aardig druk gehad op het werk eigenlijk weet ik al niet eens meer wat ik allemaal gedaan heb

Iwan

Vanmorgen was ik vrij, dus rond 09:30 mijn nestje uitgerold.
Vanmiddag ben ik naar stad geweest, was al een hele tijd niet meer in de binnenstad geweest.
Nog even binnengekeken bij de V&D, die helaas gaat verdwijnen uit het straatbeeld.

Ik vond de binnenstad veranderd, niet meer zo gezellig zoals ik me het me herinner.
Veel van de oude bekende winkels zijn verdwenen en vervangen door andere winkels.
Het kan ook aan de dag gelegen hebben die somber en grijs was, maar ik vond de binnenstad kleurloos geworden.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Gisteren ben ik naar mijn moeder gegaan en heb daar gegeten. 's avonds had ik een afspraak in de sportschool, was donderdag ook al geweest.
Vanmiddag terug naar huis gegaan en onderweg nog even op de begraafplaats in Niebert geweest waar een aantal van mijn familieleden liggen
zoals mijn oom, mijn grootouders, mijn overgrootouders en mijn bet-overgrootouders en nog even langs het voetbalveld geweest om GJ in actie
te kunnen zien.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Net emmers op de vliering gezet, want ik merkte dat het in de keuken lekte. >:( :WAB:  Woningbouw moet dus weer eens komen.

Kim

- Lars naar school gebracht
- met Fenne naar de winkel
- thuis het riedeltje van het huishouden weer gedaan
- met Fenne naar speeltuintje gegaan
- foto's bewerkt voor schoonzussen (zaakje begonnen)
- Lars opgehaald bij een vriendinnetje
- Gekookt en met kids gegeten (vriend heeft late dienst)
- Kids in bad, in bed gelegd
- Nu weer verder met foto's bewerken

Iwan

Gewerkt, kapper geweest en besloten om morgen vrij te nemen, daarna uurtje geslapen op de bank, eten gemaakt en opgegeten en wat tv gekeken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Naar het Toon Hermans huis geweest
Nieuwe schoenen gekocht
Broodje gegeten
Tv gekeken
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

3 euro bij een collega in de brievenbus geduwd
Boodschap gedaan
Krant gelezen
En nu even aan de computer
Life can be so beautyfull
so follow your heart

attje

Hele dag cursus in Delft, vervolgens gigantisch vast gestaan in de avondspits. Gegeten bij me moeder en daarna met me moeder direct door naar de winterstalling voor de verkoop van de boot.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo