Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

mary-kate

Opgestaan, en wat er allemaal bij hoort
Daarna naar de fitness geweest. Ik was van plan om een uur te blijven maar alle apparaten waren bezet toen ben ik maar gegaan wand ik ga nergens op staan wachten
Nu even aan de computer en dan even naar het dorp
Life can be so beautyfull
so follow your heart

stef38

vanochtend bespreking begroting kwintes, boodschappen gedaan, kattenspul opgehaald
en pannenkoeken gebakken was heerlijk!  en nu lekker chillen met relaxte mix op!

Iwan

vanmorgen verslapen, had vannacht hockey gekeken, snel gedoucht en broodje gesmeerd en toen op de fiets naar mijn werk.
(me uiteraard wel eerst aangekleed) Tussen de middag naar de sportschool geweest met een collega en om half 5 weer richting mijn huisje gegaan.
Aan het begin van de avond Rias geholpen met 2 stoepranden te verplaatsen en daarna eten gemaakt en nog wat sport gekeken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Naar de supermarkt geweest. Daarvoor nog even bezoek gehad. Toen door naar de gamma de zeephouder terug gebracht wand dat ding paste weer eens niet  >:(
Toen naar de jumbo koude schotel gehaald. Daar hebben ze lekkere vind ik niet zo mayo achtig. En nu even niks
Life can be so beautyfull
so follow your heart

stef38

lichtspullen uitgezocht voor verkoop, ik zit nu lekker achter mijn pc, beetje muziek luisteren en spammen haha

attje

Vanochtend (te) vroeg opgestaan om een les poweryoga te volgen. Daarna nog drie kwartier krachttraining gedaan.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Kattenhuis

In de sportschool 2 uur gefitnest. Ook heen en terug gewandeld.

carola

Zaterdag hele dag mijn verjaardag gevierd zondag naar ons cluppie geweest die speelde thuis tegen FC Twente daarna weer naar huis.
Gister ochtend gewerkt daarna 2 wassen gedraaid de afwas gedaan. Kinderbed je verschoond eten gemaakt gegeten weer de afwas gedaan en verder niks meer

Iwan

Met collega's naar de sportschool geweest vanmiddag en beetje rondgehangen op mijn werk.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Willeke

2 adresjes gehad, daarna even wat boodschappen voor het weekend gehaald. Straks nog een wasje wegwerken en verder doe ik niets met de hitte. Zet straks wel mijn deur open, kan het even lekker doorwaaien :)

mary-kate

Naar de fitness geweest. Toen door naar de supermarkt
Net lekker fris gedouched als zweet ik nu alweer
Life can be so beautyfull
so follow your heart

carola

Gister ochtend gewerkt daarna afwas gedaan en boodschappen verder niks

attje

Gister in de middag naar het strand geweest en daarna bijna direct door naar het stadion voor AZ - Vojvodina. De wedstrijd was niet om aan te gluren dus als afsluiter nog maar even de stad in geweest om te kijken naar een open podium in een kroeg.
En heb vandaag niet echt veel gedaan. Zooi (en zand) van de dag ervoor opgeruimd en nog een paar wassen gedraaid.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Willeke

Gisterenmiddag naar mijn tante geweest, daar lekker bijgekletst en wat geholpen in het huishouden.. Ben er ook blijven slapen omdat we vandaag afspraak bij crematorium hadden einde van de ochtend. daarna nog wat gegeten bij mijn tante en toen weer richting huis gefietst. Net nog rondje over de kermis gemaakt. Gelukkig is het nu niet zo benauwd dus het viel wel beter te doen hoor. Hoorde dat ze vanavond/vannacht onweer en regen opgeven. Van mij mag het!

mary-kate

Al naar de fitness geweest
Daarna nog even boodschappen gedaan en nu even niks
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Peaches

Wat veel sportieve mensen hier!

Wij hebben wat boodschapjes gedaan en met de hondjes gewandeld. Ik ga dalijk stofzuigen en mijn vriend is met de auto bezig. Die moet voor de keuring.

Iwan

Gisterenavond werd ik gebeld door mijn werk of ik mee wilde helpen met informatiebrieven rondbrengen in 2 dorpen in gemeente.
Er waren 's nachts werkzaamheden geweest aan de spoorbrug, alleen de direct omwonende waren ingelicht, en daar waren nogal veel
klachten over binnengekomen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Vandaag paar dingen in huis gedaan en de weekendboodschappen al gehaald.

DonWoozy

Alle bende van de vakantie opgeruimd

stef38

heb rustig aan gedaan vandaag, nu even hier spammen en heb lekkere muziek opstaan!