Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Uitgeslapen, gedroomd over Vinnie, werken, training, werken en nu relaxen :D

TimT

Ik ben wakker geworden om 7 uur met een aanval, dus ik kreeg Diazepam toegediend en ben daarna in slaap gevallen tot 12 uur. Met spierpijn heb ik de afwas gedaan, de was opgehangen, paar bossen uit de tuin gedaan omdat de groene bak kwam, toen de was weer binnen gehaald, gekookt en vanaf had ik visite. 

attje

wakker geworden, voordat ik na het kantoor ging nog eventjes langsgeweest op een werk om even wat langs te brengen (duurt altijd wat langer) en zit ik op me werk
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Lynn

Gewerkt (Gekkenhuis  Ãâ€"pa)
Leuke avond gehad en leuke nacht in het vooruitzicht...

DonWoozy

plinten getimmerd, muziek luisteren, downloaden, bij mijn schoonouders wat gedronken

Nevyn

Veel gelezen, beetje geinternet, wat tv gekeken, het nieuws bijgehouden, gekookt, gedoucht en ik ga zo slapen :)

DonWoozy

- wakker geworden
- uit bed gegaan
- gegeten
- met de auto naar mijn werk
- laptops opgehaald voor opnieuw installeren
- laptops opnieuw geïnstalleerd
- laptops terug gebracht
- nog andere laptops opnieuw geïnstalleerd

Lynn

Gisteravond met een paar vriendinnen naar een kroeg geweest waar Live muziek was..
Een vriendin van me vond een man erg leuk en ik was best nieuwsgierig wie.

Toen hij in de kroeg kwam trok hij mijn vriendin mee naar buiten.
Ik en nog een andere vriendin vertrouwde het niet helemaal en liepen ook naar buiten en gingen een eindje verderop een sigaret roken.
Het leek of ze ruzie hadden en dat vertelde ik later aan een vriendin die binnen stond.
Toen ik later naar buiten keek zag ik Suus huilen en die man weer naar binnen lopen.
Mijn andere vriendinnen gingen gauw naar haar toe en liepen weg.
Ik ben toen maar de drankjes gaan betalen omdat ik dacht dat we niet meer terug zouden komen.
Toen ik aan de bar stond hoorde ik die man waar Suus mee had gepraat over haar praten (en niet echt op een aardige manier).
Zodra ik betaald had liep ik naar hem toe drukte mijn vinger tegen zijn borst, keek hem aan en zei boos "bedankt he!"
Hij schrok en terwijl ik naar buiten liep richting mijn vriendinnen kwam hij achter me aan.
"Mevrouw, wat zei u voor lulligs tegen mij?"
Ik was echt laaiend omdat hij mijn vriendin had laten huilen, maar omdat ik zijn kant van het verhaal niet wist had ik ook geen zin om lang boos te blijven.
Ik legde hem uit dat ik boos was dat hij Suus aan het huilen had gemaakt.
Hij was zo pissig dat ik dacht dat hij me een klap zou verkopen.
Omdat ik wist dat ik intimiderend was geweest (Ik zou denk ik net zoals hem gereageerd hebben) heb ik mijn excuses aangeboden.
Maar dat wou hij niet aannemen.
Een nichtje van Suus kwam er aan en hij begon tegen haar te praten (nog steeds pissig)
"Wat is dit voor onzin! Nu begint deze enorm knappe dame ook al tegen me schreeuwen en ze denkt volgens mij dat ze uit het Gooi komt met haar bekakte stem, maar is daar volgens mij nog nooit geweest!" ( :-\)
Omdat ik op het werk gemiddeld zo'n 10 weerstand gesprekken per dag heb, weet ik precies hoe ik met zulke mannetjes moet omgaan.
Toen ik tegen hem zei dat ik mijn excusus al had aangeboden werd hij wat kalmer.
"Ok. Ok. Ik snap het al." Hij pakte me hand en zei "Ondanks dit hoop ik toch dat je een fijne avond hebt"
'Oh wat ben jij hypocriet' dacht ik.
Toen ben ik weggelopen.

Hij hoopte dat ik kon regelen dat het weer goed kwam tussen hem en Suus.
Wat er nu precies gebeurd is tussen hem en Suus, snap ik nog steeds niet.
Het was zo'n ingewikkeld verhaal.. Het zou om een smsje gaan  :-\

Al met al, best een heftige avond.. Ik dacht dat het de eerste keer zou zijn dat een man me zou slaan, maar had hij ook niet moeten proberen ;)

Moest het even kwijt.

Nevyn

Jeetje! Wat een verhaal, Lynn! En gelukkig is het goed afgelopen :)

Ik heb vandaag niet veel gedaan. Uitgeslapen, gelezen, nieuwsberichten zitten typen, het persbericht van Tim gecontroleerd, nog even aan het boek bezig geweest, boodschappen gedaan, gelezen en nu lekker internetten :)

TimT

Ik ben vandaag naar de stad geweest en ik heb gekocht;

Een nieuwe DVD speler voor mijn moeder
Een leuke nieuwe vaas voor mijn moeder
En een olijfschaal voor decoratie
Simcity 4 ook gekocht.
En wezen lunchen met mijn maat Ben.

DonWoozy

net een nieuwe pc uitgepakt
pc gereed gezet voor imagen
koffie gedronken
forum bekeken

XXXX

Vandaag eerst gewerkt van 7.45 tot 13.00 uur.. daarna naar het postkantoor geweest en booschappen gedaan..
naar huis.. stofzuigen en opruimen en de belastingdienst bellen 14 MINUTEN IN DE WACHT Ãâ€"Ã,µ
daarna lekker eten gemaak, en gegeten..
daarna tv kijken Ãâ€"ps relaxte dag dus.. (ook de enige relaxte dag deze week)

DonWoozy

een beetje gepraat met mijn collega en koffie gedronken :D

TimT

Net terug van het mooie Amsterdam.
Samen met Saskia geweest die daar gesprek had bij castingbureau.
We zijn samen naar Madame Taussu geweest. Prachtige fotoââ,¬â,,¢s van mij in replica van torentje. Ook met Ruud en De Paus ;). Van alles en nog wat.
Ook met saskia goed gepraat.
Onderweg viel ik in slaap, was ongelofelijk moe.

Kim

gisteren
gewerkt
naar de stad geweest
naar Ikea geweest
ouders opgezocht

vandaag
huwelijksvoltrekking
boodschappen/poetsen
bruiloft

Nevyn

Ik heb al best veel gedaan vandaag:

- Alles over Tristan uitgelezen.
- Geleerd voor geschiedenis.
- Nieuwsbericht voor school geschreven.
- Begonnen in Tegengif

Iwan

8 afleveringen van House gekeken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

- Veel te kort geslapen
- Boodschappen doen
- Mijn moeder geholpen met een bezwaarschrift
- Eten gekookt.

Nevyn

Vanmorgen: GTST gekeken, gelezen en gestudeerd.
Vanmiddag: gewerkt
Vanavond: gewerkt, gestudeerd en een beetje geïnternet.