Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

DonWoozy

tot ongeveer kwart voor 2 gewerkt en toen ziek naar huis gegaan æÞ æ Ãâ€"cd

Kim

gewerkt
afwas gedaan
dadelijk boodschappen

DonWoozy


Kim

Voor de verandering heb ik gewerkt
naar de dokter geweest
dadelijk naar een vriendinnetje!

DonWoozy

gegeten, had zin in iets

Iwan

net bij de buren geweest, hun computer deed het niet meer.
Hardeschijf werd niet gevonden, stekkers losgehaald en weer aangesloten en nu doet ie het weer.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Gisteren:
* van 08.30 tot 17.30 gewerkt. Zware dag gehad, slecht geslapen en heel erg druk, maar alles is wel redelijk bij nu. Alleen vandaag alle mensen die ik gister niet kon bereiken even bellen en de vacatures op de Hyves aanpassen..
* lekker uit eten bij de Connaceur in Einhoven met Nicole en Glenda.

Heerlijke avond gehad :D

Kim

- een rek in elkaar gezet
- de kelder opgeruimd
- washok gepoetst
- naar de bakker geweest
- koffie gedronken bij de buren
- zaken met de telefoon geregeld
- zaken via de mail geregeld
- afwas gedaan
- brief gepost

Zwaar hoor zo'n dagje "vrij" hebben! :P

Iwan

  • naar de kapper geweest
  • Scooter opgehaald, die had kuren en is gerepareerd en meteen een onderhoudsbeurt gehad.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

vandaag gewerkt en vanavond film gekeken (Poseidon)

Kim

wakker geworden
katten geaaid
bril opgezet
rose kamerjas aangedaan
sokken aangetrokken
koffie gemaakt
en nu achter de computer

;D

DonWoozy

opgestaan
naar de supermarsjee
naar de slager
naar de bakker
en toen weer naar huis
nu forummen

Nevyn

Gister afgesproken met twee vriendinnen om lekker op stap te gaan. Glenda was ook net vrijgezel, dus het leek een goed moment om met zijn allen eens lekker los te gaan.
Om 19.00 uur was Glenda bij mij en gingen we samen koken en lekker eten. Biertjes kous zetten etc etc.. Om 20.00 was Nicole er dan ook..
Na een avondje zuipen, tutten en vol gezelligheid zijn we de stad in gegaan....
Zoals altijd zijn we meteen de Philip ingegaan. Meteen naar ons plekje gegaan en natuurlijk waren we binnen een paar minuten omringt door een aantal leuke mannen :D
Ik vermaakte me prima met een gast die al 4,5 jaar een vriendin gehad. Was leuk, hij had wat te melden en hield ook wel een beetje van het uitdagen.. Eén van zijn vrienden was een beetje jaloers en wilde ook contact met mij. Na een paar minuten sprak ik die andere knul aan en er was eigenlijk meteen een soort klik.. Naja, heel de avond staan praten en ook even gezoend. Het was zo leuk!!

Na mijn relatie met Vincent, die mij nooit liet merken dat ik mooi of lief was, was het zo fijn om weer eens zoveel aandacht te krijgen!! Ik ben voorlopig echt nog niet over Vincent heen, maar het lekker genieten van de aandacht helpt me denk ik wel om over hem heen te komen. En zo niet? Dan heb ik vanacht iig genoten ;D

Kim

- in bed gelegen
- film gekeken
- op de bank gelegen
- nintendo ds gespeeld
- in bed gelegen
- ff mailtjes checken
- in bed gelegen
- film gekeken
- en nu ff hier

DonWoozy

film gekeken en Combat Arms gespeeld

Iwan

De verjaardag van mijn moeder gevierd.
Eerst bij haar thuis wat gedronken, daarna met de fam. uit eten geweest bij de chinees
en daarna weer wat gedronken bij mijn moeder thuis.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

laptop gereed gezet voor nieuwe installatie

StarLight

- wakker geworden
- opgestaan
- Koffie gedronken
- Gecomputerd
- Gewerkt
- Gegeten
- Computer
- Straks misschien uit.
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Iwan

Gisteren de grootste troep bij mij achterhuis, wat van mij broer was, opgeruimd met vrienden
en het naar de stort gebracht. 's avonds aan het bowlen geweest met vrienden en daarna
nog een soort van kroeg geweest.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Weekendje weg geweest met Glenda en Nicole naar Nieuwegein.

Vrijdag: Om 15.30 uur vanuit Eindhoven vertrokken en door de enorme files kwamen we pas 2,5 uur later aan. Bij aankomst ons geïnstalleerd in het hotel en naar Vreeswijk gereden om daar snel even een hapje te eten, wat voor weinig geld wel heel erg lekker was! Teruggekomen in het hotel lekker gaan tutten en de stad Utrecht ingegaan voor een heerlijke stapavond tot in de late uurtjes :D

Zaterdag: Vroeg opgestaan om lekker te ontbijten.. En daarna de bus gepakt naar... De Kamasutrabeurs! Dat was zo verschrikkelijk leuk en apart! Lekker in de lady's only bar van mannelijke strippers genoten en veel aparte mensen gezien. Maar genoeg sfeer om een goed verslag voor school van te schrijven ;D Daarna in Utrecht lekker gegeten, alleen wel een raar eetcafé, maar we waren moe en wilden niet eerst heel Utrecht afstruinen..
Terug in het hotel weer getut en de kroeg weer ingegaan. Nu was het veel minder leuk dan vrijdagavond.. Veel te druk, minder leuke muziek en geen mooie mannen, haha.. Dus rond 03.00 uur waren we weer in het hotel.

Zondag: Weer vroeg opgestaan om lekker te ontbijten. Daarna spullen gepakt en weer terug naar Tilburg gereden. Vanmiddag ben ik met mijn zusje naar de open dag van het ROC geweest, om voldoende informatie te krijgen voor haar vervolgopleiding en daarna thuis gaan relaxen.. En dat laatste wil ik de rest van de avond nog even volhouden ;)